Na 3 fucking minuten?quote:
Een opklapbaar schopje.quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Na 3 fucking minuten?
Ik ga trouwens die kapotte choke van mijn kettingzaag nog repareren om het als reserve te houden; hij knapte zó makkelijk af dat ik denk dat ik binnenkort wel een reserve nodig kan hebben!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:20 schreef toimoi het volgende:
Goed topic, terechte klacht, gratis schop.
En sowieso, zelf fixen is toch leuk?
Denkt dat je schopjes bedoeld?quote:
Dat is mij nog even iets te ver, ik hou me bezig met de kleine elektronica enzo.quote:Op maandag 26 april 2010 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ik begin er meer en meer plezier in te krijgen!
Nu moet ik alleen mijn motor nog zien te fixen, maar dat vind ik net wat te risky om in m'n eentje te doen met m'n beperkte kennis en ervaring op dat gebied: ik moet nieuwe gaskabels aanleggen en met mijn eerste Harley heb ik regelmatig gehad dat die kabels op de snelweg knapten. Stel dat dat tijdens een inhaalmanoevre gebeurt op een provinciale weg terwijl er een tegenligger aankomt, ben je het haasje.
Ik moet opeens denken aan meneer Tonino die zijn computer bij het oud vuil zette omdat er een virus op stond....quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik had laatst met de auto een lekke band, ik heb maar een nieuwe auto gekocht.
mijn deurmat was versleten, toen ben ik maar verhuisd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik had laatst met de auto een lekke band, ik heb maar een nieuwe auto gekocht.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Micson het volgende:
Gierigaards die hun hele huis vol nutteloze rotzooi hebben staan omdat "het best wel eens van pas zou kunnen komen"
Je doet net of je een bedrijf bent. Heb je ook een magazijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef ToT het volgende:
Er is een verschil tussen je huis volstouwen met nutteloze rotzooi, en gewoon onderdelen op voorraad hebben om dingen mee te repareren.
ja, de schuurquote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je doet net wat je een bedrijf bent. Heb je ook een magazijn?
Black & Decker decoupeerzaag en idd een goedkope cirkelzaag, maar hij doet het nog best. Het feit dat ik er een stelschroef van uit heb gedraaid en ergens anders heb neergelegd is voor jou een reden om de conclusie te trekken dat-ie van wegwerpkwaliteit is?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Robin__ het volgende:
aan de andere kant koop je zelf wel zo'n goedkope 'wegwerp kwaliteit' decoupeerzaag en cirkelzaag.. Iets met vraag (naar goedkope wegwerp zooi) en aanbod (van goedkope rotzooi)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |