quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zij had dan ook geen inhoud...
Dat moest ik er allemaal zelf in stoppen...
Hoort het zo dan niet ?!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
TS doet wel stoer. Alsof hij een player is die alle meisjes kan krijgen, maar ze liever een keertje neukt en dan naar de volgende gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, en ik heb hem al sinds ie uitkwam als 60GBquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thanksik speel er alleen nooit op
Ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:51 schreef PabloLopez het volgende:
pfff loop weer achter de feiten aan, WTF is een thundernerd? een soort superman?
Gefeliciteerd waarmeequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:45 schreef Silv het volgende:
Ik verslikte me in mn eigen speeksel. Gefeliciteerd TS.
Thundernerd.
Ik dacht dat dat het was, maar het was dus 'de Thundernerd', nog ergerquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:28 schreef PixelPi het volgende:
Ik zie nergens afgesloten met "je meisje" staan..
Ik ben het hier mee eensquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik vind het zieligzij zo een heel lief kaartje schrijven, terwijl jij alleen maar wilde neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |