en dan nog: Als Nederland weer asvrij is, dan kunnen nog steeds een hoop vluchten niet binnenkomen, omdat the Ring of Ashes zo ongeveer het hele Europese vasteland omvat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ik naar de kaartjes kijk dan ziet het er niet uit dat het morgen om 6:00 niet meer boven Nederland hangt.
Wanneer wil je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:
en ik wilde nog wel vanauit london naar india. Gisteren was ik optmistisch nu begin ik donkere wolken te zien.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik verwacht dat Schiphol nog wel langer dicht blijftquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er verder niets meer bij zou komen had je gelijk, helaas is de aanvoer nog steeds stabiel, de berg niet zo.
Dat denk ik ook, zoals hierboven ook al staat, ook al is er geen as meer boven NL, de omliggende landen hebben er nog wel last van.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik verwacht dat Schiphol nog wel langer dicht blijft
oei, dat zijn de meer serieuze problemen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:06 schreef reem het volgende:
Ook leuk voor het nachtleven dit. Veel dancefeesten moeten het ws. doen zonder hun buitenlandse headliners dit weekend
zaterdagmiddag.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oei, dat zijn de meer serieuze problemen.
Stukje voor stukje openstellen zodra het mogelijk is lijkt me. Ze zullen gaan vliegen volgens schema, overige passagiers kunnen dan de lege plekken bezetten. Apart vliegtuigen inzetten lijkt me lang niet altijd haalbaar, en ook niet nodig omdat er ook voldoende mensen zijn die kiezen voor annulering i.p.v. verplaatsing van hun vlucht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:29 schreef A-fijn het volgende:
Stel nou dat morgen om 06:00u weer gevlogen kan worden in heeeel Europa (of iig van Dusseldorf - London) hoe start men dan op? Wordt er eerst de vertraging weg gewerkt of gaat men volgens 'dienstregeling' vliegen (met kans op wat vertraging)? Zijn hier procedures voor?
Thnxquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stukje voor stukje openstellen zodra het mogelijk is lijkt me. Ze zullen gaan vliegen volgens schema, overige passagiers kunnen dan de lege plekken bezetten. Apart vliegtuigen inzetten lijkt me lang niet altijd haalbaar, en ook niet nodig omdat er ook voldoende mensen zijn die kiezen voor annulering i.p.v. verplaatsing van hun vlucht.
micro-gevolgen van een macro-probleemquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, volledige luchtvaarteconomie ligt op zijn gat, miljoenenstroppen maar de dancefeesten zijn Errug! Dat dit kan in NL.....
![]()
(sorry geintje, zal het niet weer doen.)
http://www.rtl.nl/(/actue(...)axi-voor-1500-km.xmlquote:CLEESE NEEMT EEN TAXI VOOR 1500 KM
De Britse komiek John Cleese heeft een taxi van Oslo naar Brussel genomen, omdat hij niet met het vliegtuig kon, vanwege de aswolk. De rit van 1500 kilometer kostte hem 3800 euro.
Lekker verdienen als taxichauffeur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:33 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)axi-voor-1500-km.xmlWat een held.
Je moet niet kijken naar radarvirtuel maar Eurocontrol, zij beheren het Europese luchtruimquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:43 schreef Cees-2010 het volgende:
Flight Number : RYR02P
Company : Ryanair
ICAO Hex Code : 4CA7B5
Reg Code : EI-EFZ
Model : Boeing - B738
Departure : DUB - Dublin - Eire
Arrival : STN - London/Stansted - United Kingdom
Last Message : 15:42:29 UTC
Latitude : 53.52427
Longitude : -5.98811
Altitude : 2819 m - 9249 ft
Ground Speed : 615 km/h - 382 mph - 332 knots
Vertical Speed : 1268 m/min - 4160 ft/min (CLIMB)
Squawk : 1465
Heading : 22º
Engeland dus weer open volgens http://www.radarvirtuel.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |