Ik ging naar de MacDonalds om te genieten van een lekkere broodje Bigmac. Ik was net vrij van werk, en de andere optie was thuis pizza bestellen of zoiets. Maar de Mac was langs de weg, en ik en m'n mattie hadden zware honger en wouden niet wachten. Dus kozen we voor de Mac.
Eenmaal binnen konden we meteen bestellen want er was geen rij. We gingen zitten en begonnen aan ons eten. We merkten dat er een vreemde vent constant naar ons stond te staren terwijl we daar zaten, en liep ook opvallend rond alsof hij iets tegen ons wou zeggen en toch te schuw voor was.
We probeerden hem te negeren en gingen met eten door. We zijn geenszins stoere jongens en probeerde elkaar te ontspannen met grapjes e.d. Maar die rare kwast kon z'n ogen bijna van ons niet afhouden.
We stonden vroegtijdig op zonder al ons eten af te maken. We lieten de troep daar gewoon staan. Een van de burgers was eveneens ondergekookt. Toen we naar de uitgang aan het lopen waren komt die vreemde malloot op ons af een heeft nog het lef om ons te vertellen dat we de ruimte op moeten ruimen!
Ik ging pas nu bijna door het lint! Wie denkt dat jij wel niet bent, kutkabouter, ik ben net terug van een lange dag werk, en moet ook allerlei onzin tolereren op het werk. Als je niet wilt schoonmaken, ga dan ook niet een baan zoeken als schoonmaker! Er waren ook geen andere klanten, en hij stond daar zó te niksen!
Misschien gewoon chaggie omdat ze geen klanten (en geen geld) stonden te verdienen.
Klacht: lastiggevallen door een vreemd figuur op de Mac