Ik doe het nu ook alleen even een maandje om er net iets beter uit te zien aan het begin van juni voor een show.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:03 schreef joers1 het volgende:
Daar ben ik ooit mee begonnen, maar drukke baan, het gezin en andere hobby's vergen toch meer af en toe....die 3 keer haal ik meestal niet
Dat begrijp ik ja, maar hoe kan mijn hartslag dan gemeten worden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze bedoelt meer dat de hartslagmeter in je buik geen hartslag kan meten (wat vrij logisch is).. je horloge laat alleen maar zien wat de band om je borst meet..
Dus je denkt dat je die band rond je borst voor niks om hebt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, maar hoe kan mijn hartslag dan gemeten worden?Volgens mij door dat horloge hoor, dat kan toch gemeten worden op je pols?
Of begin ik nu gek te worden.
En daarom moet die band dus wel goed ter hoogte zitten van je hart, en niet op je navelquote:Hoe werkt een hartslagmeter ?
Bij de betrouwbare hartslagmeter wordt om de borst een band gedragen waar een lichtgewicht zendertje zit ingebouwd. Deze borstband meet kleine elektrische stroompjes die het hart afgeeft en stuurt dit draadloos naar de ontvanger (polscomputer) die als horloge kan gedragen worden. Van de ontvanger kan digitaal de hartslagfrequentie (hsf) worden afgelezen. Elke paar seconden wordt de hsf opnieuw bepaald.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, maar hoe kan mijn hartslag dan gemeten worden?Volgens mij door dat horloge hoor, dat kan toch gemeten worden op je pols?
Of begin ik nu gek te worden.
Tenzij je beste vriendinnen op je navel hangen...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ah oke.Ja maar dat zit ie ook wel hoor. Zo net onder mijn beste vriendinnen. Zal wel goed zijn, ik let eigenlijk nooit zo op m'n hartslag.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:03 schreef joers1 het volgende:
Daar ben ik ooit mee begonnen, maar drukke baan, het gezin en andere hobby's vergen toch meer af en toe....die 3 keer haal ik meestal niet
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef Joene het volgende:
Nou lekker weer om te lopen de laatste dagen
Staat in de OP dacht ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan je die beginners-MP3 vinden waarmee je een soort hardloopschema op je ipod krijgt?
Ze staan ook gewoon in de nieuwsgroepen. Gewoon even zoeken op Evy in FTD.quote:
Kan best. Gewoon proberen, je merkt het anders vanzelfquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:06 schreef stef040 het volgende:
Ik wil binnenkort eigenlijk ook beginnen met hardlopen.
Maar natuurlijk eerst een week of 3 aankijken hoe het bevalt en daarna pas speciale hardloop attributen aanschaffen.
Nou is mijn vraag: Kan ik die 3 weken op mijn nike air max 90's rondrennen of moet ik wel een beetje fatsoenlijke schoenen hebben?
quote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Wtf, ik lees net dat stretchen helemaal niet nodig is en misschien zelfs wel averecht kan werken voor en na het hardlopen.
Of op start to run.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ze staan ook gewoon in de nieuwsgroepen. Gewoon even zoeken op Evy in FTD.
Uhm, wat bedoel je precies?quote:
Cardiotrainerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, wat bedoel je precies?
Heeft iemand trouwens nog een idee voor een handige applicatie (Android) voor op mn telefoon waarmee ik alles kan bijhouden? Heb nu Sportypal, maar vraag me af of er nog betere zijn.
Eerste instantie wat rust houden. Ik weet niet in welke mate je dagelijkse bezigheden de pees belasten maar in ieder geval rustig aan doen. Misschien wat herstel loopjes heel af en toe.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef GeleFiets het volgende:
Hallo! Kom hier ook even buurten! Ben net klaar met Evy 0-5km in combinatie met de start to run clinic van de atletiekclub.
Het ging echt super lekker maar de pijntjes beginnen nu te komen.. Heb last van mijn hiel-voetpees als ik het internet mag geloven.![]()
Iemand hier ervaring mee? Wanneer zou je na zoiets weer kunnen gaan lopen? Iemand ook enig idee wat er tegen te doen is? Wil niet te lang stilzitten, want heb over 2 weken mijn eerste 5 km wedstrijd in Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |