Oei, oei. BaasD is wel erg faal.quote:
RickoKun geniet ik altijd erg van. Vooral zijn verhalen over 14-jarige meisjes confronteren mijn huisgenoten altijd met een erectie van mijn kant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zit hier niet echt lang. 3 jaar ofzo. Maar de KLB lijkt wel overgenomen door de nieuwe generatie kutnoobs.
Die andere noobs als penisbaard vereren. Het enige wat hij doet is een beetje schreeuwen.
Echte bazen als rickokun en de_ananas worden vergeten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer geniet van de kuttrolls van penisbaard, dan van de kwaliteitstopique's van rickokun.
jaja, dus je pik is kapot en je kan niet typen..quote:
Wil je ook even aandacht?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:44 schreef Fortitude het volgende:
Want een aandachtsgeile mensen in dit topic. Net vrouwen.
Kom je naar beneden, zoon. We gaan eten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef BaasD het volgende:
mischien zijn er wel alleen maar vrouwen in dit topic
Pas je op voor je toetsenbord?quote:
Done.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alleen als het een adoratie topic is.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef klaagbaas het volgende:
zeer nutteloos topic dit.
Dit is trouwens één van de weinige afbeeldingen die ik opgeslagen heb, zo kan ik hem elke dag weer opnieuw bekijken en lachenquote:
leuke topics waren datquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is trouwens één van de weinige afbeeldingen die ik opgeslagen heb, zo kan ik hem elke dag weer opnieuw bekijken en lachen
Ik denk een kloonquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is zonder twijfel een van de grootste internet-helden die ik ooit gezien heb.
Internet-heldenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is zonder twijfel een van de grootste internet-helden die ik ooit gezien heb.
AdvancedPower heeft Skylark qua baasheid al lang weer ingehaald hoorquote:
De messias niet kennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |