quote:Nederland 2 | 16-04-2010 | 22:50 - 23:50
Het uur van de wolf: Mama don't like no guitar pickers 'round here
Documentaire. In de Amsterdamse gitaarwinkel De Plug stapt de hele wereld binnen: van de gitaristen van Oasis en Herman Brood tot buren en liefhebbers. Ze komen om iets te kopen of te verkopen, om te jammen of om even de realiteit te ontvluchten. Ze vinden er een biertje en een luisterend oor. De blues brengen ze zelf mee. De documentaire schetst met humor en veel muziek een portret van eigenaar Peter en zijn markante klanten gedurende een jaar.
Ja dies vet!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef schaap001 het volgende:Gewoon even ter info: misschien leuk om te kijken vanavond:
[..]
Die Deluxe is eigenlijk geen telequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's toch gek om te horen uit de mond ..uh toetsenbord.. van een zelfbenoemde Tele-lover
Lul.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Deluxe is eigenlijk geen tele![]()
Kekke gitaar, genakt!
Kan iemand het anders even capturen? Weet niet zeker of ik het kan zien..quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef -Menn0- het volgende:
Vette gitaar!
Zeker vanaf nederland 2 kijken
De headstock is wel het minst gaye aan het hele plaatje, ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lul.
Super mooi toch?
[ afbeelding ]
Dat staat er toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef genakt het volgende:
lekker me eigen gitaar in de op
TT foutmoet 391 zijn
Mee eens. Maak er maar even wat mooiers van.quote:
Opgelost.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mee eens. Maak er maar even wat mooiers van.
Iets met Telecaster Deluxe of zo.
Heb nog een liggen... Binnenkort eens ergens in zetten.quote:
Ik heb al iemand die opdracht gegeven. Hopen dat het ook gebeurt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan iemand het anders even capturen? Weet niet zeker of ik het kan zien..
Ja, maar dit is mooier!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lul.
Super mooi toch?
[ afbeelding ]
Mooi, want die zit er ook niet op!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:16 schreef guitarist het volgende:
Nee. Op een SG hoort geen Bigsby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |