quote:Nederland 2 | 16-04-2010 | 22:50 - 23:50
Het uur van de wolf: Mama don't like no guitar pickers 'round here
Documentaire. In de Amsterdamse gitaarwinkel De Plug stapt de hele wereld binnen: van de gitaristen van Oasis en Herman Brood tot buren en liefhebbers. Ze komen om iets te kopen of te verkopen, om te jammen of om even de realiteit te ontvluchten. Ze vinden er een biertje en een luisterend oor. De blues brengen ze zelf mee. De documentaire schetst met humor en veel muziek een portret van eigenaar Peter en zijn markante klanten gedurende een jaar.
Ja dies vet!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef schaap001 het volgende:Gewoon even ter info: misschien leuk om te kijken vanavond:
[..]
Die Deluxe is eigenlijk geen telequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's toch gek om te horen uit de mond ..uh toetsenbord.. van een zelfbenoemde Tele-lover
Lul.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Deluxe is eigenlijk geen tele![]()
Kekke gitaar, genakt!
Kan iemand het anders even capturen? Weet niet zeker of ik het kan zien..quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef -Menn0- het volgende:
Vette gitaar!
Zeker vanaf nederland 2 kijken
De headstock is wel het minst gaye aan het hele plaatje, ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lul.
Super mooi toch?
[ afbeelding ]
Dat staat er toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef genakt het volgende:
lekker me eigen gitaar in de op
TT foutmoet 391 zijn
Mee eens. Maak er maar even wat mooiers van.quote:
Opgelost.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mee eens. Maak er maar even wat mooiers van.
Iets met Telecaster Deluxe of zo.
Heb nog een liggen... Binnenkort eens ergens in zetten.quote:
Ik heb al iemand die opdracht gegeven. Hopen dat het ook gebeurt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan iemand het anders even capturen? Weet niet zeker of ik het kan zien..
Ja, maar dit is mooier!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lul.
Super mooi toch?
[ afbeelding ]
Mooi, want die zit er ook niet op!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:16 schreef guitarist het volgende:
Nee. Op een SG hoort geen Bigsby.
Doe nou gewoon die SG, niet zeuren!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef KaMo het volgende:
SG of Tele deluxe, wat zal het worden?...!
ja echt geweldigquote:
de allermooiste vind ik deze met de halve '61 slagplaat!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die opdracht gegeven. Hopen dat het ook gebeurt!
[..]
Ja, maar dit is mooier!
[ afbeelding ]
Je bedoelt zoals wij em hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
de allermooiste vind ik deze met de halve '61 slagplaat!
Enne......dat ding op zn kont is juist heel gaaf en zorgt imo echt voor een andere klank!
Ik wil graag binnenkort een dagje naar Friesland voor een kleine afstel cursus. Zou dat kunnen?quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil graag binnenkort een dagje naar Friesland voor een kleine afstel cursus. Zou dat kunnen?
ik heb het gewoon zelf gedaan. De hoogste instellen van de snaren danquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil graag binnenkort een dagje naar Friesland voor een kleine afstel cursus. Zou dat kunnen?
Doe het liever met iemand die weet hoe het moet dan dat ik ga lopen kutten omdat ik ergens iets gelezen hebquote:
quote:
wat wil je eigen afstellen ?!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doe het liever met iemand die weet hoe het moet dan dat ik ga lopen kutten omdat ik ergens iets gelezen heb
Zelfs makkelijke dingen kan je verneuken
M'n klarinet, hij klinkt een beetje schel.quote:
moet je hem ook niet in je hol stoppenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
M'n klarinet, hij klinkt een beetje schel.
Als jij het kan, dan kan ik het ook!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef genakt het volgende:
[..]
moet je hem ook niet in je hol stoppen
ik ben technisch best vaardigquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als jij het kan, dan kan ik het ook!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef brother52 het volgende:
Toffe epi genakt![]()
Net de eindmix gekregen van het eerste nummer, staat ook op myspace.
De volgende keer toch maar een drummer zien te regelen.
http://www.myspace.com/greencheese0
De kwaliteit van myspace laat wel te wensen over. Het mp3tje klinkt een stuk beter.
SWEET!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.orangeamps.com/features.asp?ID=163
WTF!
wtf, net zo zinloos als de intel fenderquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WTF!
Die kans is erg klein.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef Metalfreak het volgende:
Grr, net versterker weer in elkaar gezet, doet het scheurkanaal het nietHet zal toch niet zo zijn dat die nieuwe buis niet werkt...
Is hier een markt voor?quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WTF!
Het lijkt mij helemaal niks; je kunt prima met computergestuurd geluid spelen en optreden, maar dan lijkt een laptop me een stuk makkelijker.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Cynic het volgende:
Komende week nog even een paar keer oefenen. Da's niet echt rock&roll, maar onze nieuwe toetsenist vindt dat vast wel zo plezierig
Ik had destijds voor mijn eerste show ook 2 of 3 keer geoefend, dus dat moet makkelijk kunnen.quote:
Gecondoleerd, Brian..quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef guitarist het volgende:
Aan het inpakken voor een weekendje Zeeland.
is dat die ibanez van paul gilbert?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Brand new![]()
[ afbeelding ]
* die witte lijn aan de rechterkant komt door de flits/licht
Wat nutteloosquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
WTF!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zou zoveel verschil niet moeten uit maken hoor, misschien dat je het probleem ergens anders moet zoeken ?
Als je ze niet extreem heb verdraaid ofzo
Gewoon stuk voor stuk opnieuw verzetten tot het weer klinkt zoals je wilquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nou ja, er zit niet veel verschil meer in. De rhythm klonk zo lekker solo-achitg (beetje fender iets, denk ik?) en de treble echt een dikke warme druipende sound, dat heb ik dus niet meer, ze lijken allemaal op elkaar.
Geniequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon stuk voor stuk opnieuw verzetten tot het weer klinkt zoals je wil
Ahaa, dus wat hij geeft is DC? Verwarrend dat al die manuals zeggen dat je per se een AC-adapter moet hebben, maar nu snap ik het. Ik ben me een beetje in de materie aan het verdiepen omdat ik een goede power supply voor al mijn pedalen wil. Daar zitten ook een paar afwijkende bij, dus ik moet een veelzijdig ding hebben. Thanks voor je antwoord iig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef The_Dean het volgende:
Omdat een adapter de AC van het stopcontact omzet naar DC voor het pedaal.
Gezellig, ik zet de cola vast koud!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef guitarist het volgende:
Aan het inpakken voor een weekendje Zeeland.
Ja, want hoevaak kom je een DC stopcontact tegenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ahaa, dus wat hij geeft is DC? Verwarrend dat al die manuals zeggen dat je per se een AC-adapter moet hebben, maar nu snap ik het. Ik ben me een beetje in de materie aan het verdiepen omdat ik een goede power supply voor al mijn pedalen wil. Daar zitten ook een paar afwijkende bij, dus ik moet een veelzijdig ding hebben. Thanks voor je antwoord iig.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een goede amp en je hebt niks geen fx meer nodig.
Onzin, je hebt helemaal niet veel fx nodig bij een goede amp!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een goede amp en je hebt niks geen fx meer nodig.
of je veel of weinig effecten wil gebruiken is afhankelijk van wat je met je geluid wil doen. zo heb ik een line 6 M13 samen met een H&K TriAmp nu, en dat geeft een goede combi, distortion/overdrive van de amp, en de effecten van het pedaal (zitten ook verder geen effecten in de amp).quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst een pedaaltje gekocht, een super fuzz van behringer, (sf300), maar is het bij jullie ook zo dat je kabel van gitaar naar pedaal en van pedaal naar gitaar zo makkelijk eruitgaan?![]()
En wat is jullie mening hierover?; Beter een goede versterker zonder of met matige effecten en een multieffectenpedalen apparaat of een versterker waar dat ding al in zit? Dus met goede effecten?
VETquote:De drie winnaars in alfabetische volgorde zijn:
-Menn0-
motorbloempje
Pluis_Konijn
Gefeliciteerd ?! In totaal hebben er 262 mensen hun stem uitgebracht.
De rest ontzettend bedankt voor het meedoen, wil je weten op welke plek je geëindigd bent, stuur dan een PM naar Idols.
Voor de drie winnaars moet nu een liedje gekozen worden dat ze gaan zingen in de volgende ronde. In dit topic kun je suggesties aandragen voor eventuele nummers. Je hebt hiervoor tot woensdagavond 23:59 de tijd. Daarna wordt er een stemtopic geopend waarin de definitieve nummers bepaald worden.
Let op: Je mag voor alledrie de winnaars een apart nummer uitkiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |