En zo zijn er twee neefjes op bezoek gekomen afgelopen weekendquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
grote zussen die alles in de box/wandelwagen/bed/waardebabydanookis gooien
een knuffel, of een houten bakje voor de baby![]()
Is dan weer wel goed voor de conditiequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef freecell het volgende:
Leonieke, klinkt bekend. geen idee waarom het zo werkt, maar het werkt zo
Ik vond dit al een raar verhaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Marlinde het volgende:
Davinia: Het spiraaltje moet nog blijven zitten omdat anders mn baarmoeder gaat vastkleven en ik dan niet tot bijna niet meer zwanger kan worden.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vond dit al een raar verhaal.(Ja, die kans van verkleven bestaat en wordt groter naarmate je meer curetages gehad hebt, maar na de 3e curetage is er tegen mijn nog niemand over een spiraaltje begonnen hoor!
) Zeker omdat je al eens eerder problemen met een spiraaltje hebt gehad. Heeft dit een reden in jouw speciale geval of is dit volgens jouw gyn de normale procedure na een curetage??? In het laatste geval: overstappen naar een ander ziekenhuis.
![]()
Als ik jou was, zou ik contact opnemen met de huisarts, naar je huisarts gaan, hem alles uitleggen, vertellen dat je nog steeds bloedt en buikpijn hebt en hem ertussen zetten. Laat hij er maar druk achter zetten bij die gyn of je doorverwijzen naar iemand waar je wel vertrouwen in hebt. Er was je toch ook duidelijk verteld dat je nog maximaal een week kon bloeden? Nou, die termijn is verstreken, ze gaan maar eens kijken waar dat aan ligt?Wat ze eventueel verprutst hebben?
![]()
En dan die medicijnen... Waarom???Versterkt mijn vermoeden dat ze iets verprutst hebben daarbinnen. En met die tekst op de bijsluiter zou ik het ook niet zomaar klakkeloos slikken.
En dan die MUTS bij de apotheek zeg... als ze het zelf niet weet kan ze het a) aan een collega vragen die wel verstand van zaken heeft, b) de almanak erbij pakken en c) de lettertjes op het doosje 1 voor 1 overtypen op haar pc... !
Een arts heeft verstand van de kwaal, de apotheek van het medicijn, zo heb ik het geleerd.
Sjongejonge... zit me hier een partij op te fokken.Voor jezelf opkomen hoor, het is JOUW lichaam en zo'n babyhuisje, daar heb je er maar 1 van.
Zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld....!
Speen (3) gaan gebruiken misschien dat het daar wel beter doorheen gaat, maar ook niet te snel.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:12 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Van dat spiraaltje was ik ook al verbaasd over. Ik ken verschillende mensen die gecureteerd zijn en die hebben geen van allen een spiraaltje
Hier even gemiep met de fles... avent flesvoedingsbaby's met jbpm, welke speen gebruiken jullieWant hier wil het -ineens- niet meer door de speen (2)
Ik heb zelf ff geprobeerd en kreeg het er ook niet uit. Even uitgekookt en dat hielp precies 1 voeding
Ik ben niet meer of minder jbpm gaan gebruiken? Ik heb nu even zo'n 1-2-3 speen en dat gaat prima, maar wel érg snel, dus ook meer spugen.... iemand tips?
Speen 3 (iets minder, maar toch) heeft hetzelfde probleem. Soms gaat het goed (vlak na uitkoken)daarna weer mis.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Speen (3) gaan gebruiken misschien dat het daar wel beter doorheen gaat, maar ook niet te snel.
Succes met het vinden van de juiste speen.
Niet? Ontaarde moeder...quote:Op woensdag 21 april 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Speen 3 (iets minder, maar toch) heeft hetzelfde probleem. Soms gaat het goed (vlak na uitkoken)daarna weer mis.
En je beantwoordt je eigen vraag al in je bericht over jbpm
En ik ga geen 6x op een dag spenen uitkoken
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Rubey het volgende:
Happy, L. ging ook kokhalzen van de Zantac. Als het niet snel beter wordt gewoon om Nexium vragen hoor, dat is hier in het ziekenhuis de standaard. Als ik met het kommetje en lepeltje aan kom wordt ze helemaal enthousiast, ze vindt het gewoon lekker, net als Niels van Twikly volgens mij.
Dan hebben we een andere ervaring, haha. Nee, ze zullen je inderdaad niet wegsturen als er echt iets aan de hand is, maar als er vrijdag pas om 3 uurplek is, dan kan je niets meer, zeg maar. Even bloedprikken wordt dan al lastig. En op een of andere manier zijn de vrijdag altijd voller dan andere dagen. Maargoed, mijn ervaring dusquote:Op woensdag 21 april 2010 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Dat valt vaak wel mee hoor pyttpytt als het nodig is kunnen ze je op alle dagen helpen.
En dit doen ze ook is mijn ervaring.
Ik zou ook eerder gaan maar dan niet om de reden van artsen of onderzoek.
Ik herken het probleem ook! Zelfs toen ik er minder jbpm in deed bleef het. Ik dacht eigenlijk aan de jbpm lag, want het is nu ook een andere verpakking. Ben dus overgestapt naar I-II-III speen van Difrax. En ik gebruik echt maar 2,5 schep op 150 ml....quote:Op woensdag 21 april 2010 07:12 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Van dat spiraaltje was ik ook al verbaasd over. Ik ken verschillende mensen die gecureteerd zijn en die hebben geen van allen een spiraaltje
Hier even gemiep met de fles... avent flesvoedingsbaby's met jbpm, welke speen gebruiken jullieWant hier wil het -ineens- niet meer door de speen (2)
Ik heb zelf ff geprobeerd en kreeg het er ook niet uit. Even uitgekookt en dat hielp precies 1 voeding
Ik ben niet meer of minder jbpm gaan gebruiken? Ik heb nu even zo'n 1-2-3 speen en dat gaat prima, maar wel érg snel, dus ook meer spugen.... iemand tips?
Tssss, wonderbaarlijke nacht gehad! We hebben Lucas vannacht een paar keer moeten troosten, maar hij is wel in zijn eigen bed blijven liggen. We willen ook af van de gewoonte dat hij elke nacht bij ons in bed eindigt. Gelukkig ging dat goed en moesten we hem om 8 uurquote:Op woensdag 21 april 2010 07:50 schreef Lijnloos het volgende:
DJR, fijn dat de nieuwe voeding Lucas wat kan helpen. Envoor de prikjes-perikelen die je niet hebt gehad schijnbaar... hoe ging het vannacht, nog goed geslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |