abonnement Unibet Coolblue
pi_80715097
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ach, dat hebben we hier ook, ¤ 3.116,- per m²
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit mooi in het centrum van 'mijn' dorp, maar dat is zowel een voordeel als een nadeel.

In de Televaag stond ook een verhaal dat er een recordaantal scheidingen is. Ik ben benieuwd of dat een invloed heeft, of het nou scheidingen in verband met vreemdgaan (mensen trekken bij iemand anders in) of scheidingen in verband met ruzies (van 1 groot huis naar 2 kleinere huizen) is. Ik het het verhaal niet goed gelezen, ik vind de Telegraaf een mooie krant voor in de vogelkooi, onder de automatten en bij het schilderwerk tegen het knoeien (ten minste nog een normaal formaat )
Goed voor de vraag van appartementjes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 april 2010 @ 05:07:58 #252
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80717316
Ik vraag mij trouwens af wat de demografische ontwikkelingen als de krimpende bevolkingsgroei en de massale pensionering van de babyboomgeneratie voor effect zullen gaan hebben op de huizenprijzen de komende 30 jaar.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80717513
quote:
Op maandag 26 april 2010 05:07 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik vraag mij trouwens af wat de demografische ontwikkelingen als de krimpende bevolkingsgroei en de massale pensionering van de babyboomgeneratie voor effect zullen gaan hebben op de huizenprijzen de komende 30 jaar.
Zeg maar gerust de komende tien jaar en dat die rijke groep allemaal op een appartement gaan wonen, dacht het niet he.
Na 30 jaar tuinleven en grasruiken
Een recreatiebungalow hier en een condo in Spanje lijkt me beter gedacht
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_80718133
Recreatiewoningen mogen niet permanent bewoond worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80718903
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Recreatiewoningen mogen niet permanent bewoond worden
Je mag ook niet te hard rijden

Ik ken genoeg mensen die in een 'recreatie' woning zitten, te dom voor woorden dat permanente bewoning verboden is.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80718922
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En wat heeft dat te maken met de huizenmarkt?
Gebruik je fantasie eens
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80718996
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je mag ook niet te hard rijden

Ik ken genoeg mensen die in een 'recreatie' woning zitten, te dom voor woorden dat permanente bewoning verboden is.
Waarom is dat te dom voor woorden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80720241
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Waarom is dat te dom voor woorden?
Al die prima huizen die niet permanent bewoond mogen worden, het is gewoon zonde dat deze extra capaciteit onbenut blijft. Gelukkig zijn er ook gemeentes waar ze er geen NSB praktijken op na houden om mensen uit hun vakantiewoning te verjagen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80720644
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Al die prima huizen die niet permanent bewoond mogen worden, het is gewoon zonde dat deze extra capaciteit onbenut blijft. Gelukkig zijn er ook gemeentes waar ze er geen NSB praktijken op na houden om mensen uit hun vakantiewoning te verjagen.
Dan kun je ze beter gewoon woning noemen en ze moeten er inderdaad uitgejaagd worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80721049
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dan kun je ze beter gewoon woning noemen en ze moeten er inderdaad uitgejaagd worden
De VROM beleid om recreatiewoningen uit te sluiten van permanente bewoning deugd niet. De regel snijd geen hout en er worden ook uitzonderingen verleent op de regels. Het is weer de zoveelste vorm van overheidsbemoeienis in de huizenmarkt. Kortom, snijden in het deel van het overheidsapparaat dat deze NuKuA's aan het infuus heeft liggen heeft de hoogste prioriteit
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80721163
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De VROM beleid om recreatiewoningen uit te sluiten van permanente bewoning deugd niet. De regel snijd geen hout en er worden ook uitzonderingen verleent op de regels. Het is weer de zoveelste vorm van overheidsbemoeienis in de huizenmarkt. Kortom, snijden in het deel van het overheidsapparaat dat deze NuKuA's aan het infuus heeft liggen heeft de hoogste prioriteit
Waarom snijd de regel geen hout?

Wordt eens duidelijk!!!!!!
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 april 2010 @ 11:12:23 #262
299250 Gladtobeme
monday_monday
pi_80721521
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Recreatiewoningen mogen niet permanent bewoond worden
Je hoeft er ook niet altijd te zijn he
pi_80721907
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Waarom snijd de regel geen hout?

Wordt eens duidelijk!!!!!!
Het is gewoon een regel die geen enkele functie heeft, dat moet jij toch ook kunnen begrijpen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80721934
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:12 schreef Gladtobeme het volgende:

Je hoeft er ook niet altijd te zijn he
Uiteraard kan je de regels omzeilen, maar waarom is al die heisa nodig in de eerste plaats?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80722707
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is gewoon een regel die geen enkele functie heeft, dat moet jij toch ook kunnen begrijpen
Waarom heeft het geen functie?

Wordt eens Duidelijk !!!!!!!
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80722809
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom heeft het geen functie?

Wordt eens Duidelijk !!!!!!!
beetje topic vol zitten spammen met jou geen hout snijdende reacties.. ik lees het al maanden, maar het wordt steeds tenenkrommender...
pi_80722852
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:50 schreef trekker25 het volgende:

[..]

beetje topic vol zitten spammen met jou geen hout snijdende reacties.. ik lees het al maanden, maar het wordt steeds tenenkrommender...
Waarom snijden ze geen hout ?

Met zulke reacties kan je wat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80722958
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Waarom heeft het geen functie?

Wordt eens Duidelijk !!!!!!!
Mmm... het zal ongetwijfeld een functie hebben, vermoedelijk een hele twijfelachtige dat wel.

Misschien dat jij mij duidelijk kan maken wat de zinvolle functie is van deze regel? Doe ons eens verlichten met je inzicht.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80722981
Jou leren argumenten te gebruiken

Daar schort het namelijk nogal aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80723215
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jou leren argumenten te gebruiken

Daar schort het namelijk nogal aan
Ik had een maandagmorgenkater maar dit maakt mij hele dag weer goed
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80724626
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik had een maandagmorgenkater maar dit maakt mij hele dag weer goed
Ik zie potentie, je begint mij steeds meer te geloven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 26 april 2010 @ 13:29:41 #272
299250 Gladtobeme
monday_monday
pi_80725575
Nieuwbouw trekt alvast weer lekker aan
quote:
ma 26 apr 2010, 11:46
Verkoop nieuwe woningen aangetrokken

DEN HAAG (AFN) - De verkoop van nieuwe woningen lag in maart 56 procent hoger dan in dezelfde periode vorig jaar, meldt de NVB, een vereniging van projectontwikkelaars en bouwondernemers. De NVB juicht niet bij dit cijfer.
De verkoop ligt op de helft van wat enkele jaren terug nog gewoon was.
Bovendien geven mensen aan te wachten met de aankoop van een woning nu onduidelijk is hoe de politiek zal besluiten over de aftrek van de hyptheekrente.

In de eerste drie maanden van dit jaar verkochten de bouwondernemers en projectontwikkelaars 6.100 woningen, ofwel 70 procent meer dan een jaar eerder.
pi_80725658
De prijs ligt wel 50% lager toch?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80726261
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:29 schreef Gladtobeme het volgende:
Nieuwbouw trekt alvast weer lekker aan

Pffff...... de laatste instappers in het pyramidespel die nog even snel een 'starters-premie' wilden meepikken.

Huisvrouwenlogica
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80726289
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De prijs ligt wel 50% lager toch?
Mensen die nu nog kopen hoeven geen korting omdat ze geloven dat binnenkort alles weer koek en ei is
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80726920
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mensen die nu nog kopen hoeven geen korting omdat ze geloven dat binnenkort alles weer koek en ei is
Of omdat ze graag ergens willen wonen.
pi_80727632
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Of omdat ze graag ergens willen wonen.
En het nog steeds kunnen betalen met of zonder HRA ondanks de hoge prijzen.
pi_80727984
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef lutser.com het volgende:


Of omdat ze graag ergens willen wonen.
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef Basp1 het volgende:

En het nog steeds kunnen betalen met of zonder HRA ondanks de hoge prijzen.
Uiteraard.... en dat is allemaal prima zolang ze maar geen huilie huilie gaan doen bij 'Hart van Nederland'
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80734585
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]


[..]

Uiteraard.... en dat is allemaal prima zolang ze maar geen huilie huilie gaan doen bij 'Hart van Nederland'
Zijn we het daar in elk geval over eens.
  maandag 26 april 2010 @ 21:04:41 #280
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_80741916
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:29 schreef Gladtobeme het volgende:
Nieuwbouw trekt alvast weer lekker aan
[..]


Is het niet de NVM, dan is het NEPROM. En is het niet NEPROM, dan is het de NVB. Dit keer dus de NVB. Het zijn niet meer dan gefingeerde onderzoekjes van belangenorganisaties van verkopers. Volgens de enige onafhankelijke onderzoeksorganisatie, het CBS, dalen de prijzen namelijk nog steeds met 3.5 % op jaarbasis.

Eerder schreef ik hier al over:
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:56 schreef droom_econoom8 het volgende:
... Belangenorganisaties van verkopers zoals de NVM en NEPROM hebben miljoenen beschikbaar om mooi weer te spelen en proberen zo het geloof in de zeepbel nog even levend te houden. Hele pagina's van de Metro en de Spits, uren commerciële TV, en vele andere media zijn "afgekocht" om hun boodschap te verspreiden. Zelfs serieuze kranten zijn doorgeefluiken van persberichten over flutonderzoekjes geworden.

Dit ten koste van de sukkels die als laatste zijn ingestapt in het piramidespel dat woningmarkt heet. Want deze naïvelingen zijn straks het grootste slachtoffer als de zeepbel knapt.

Gelukkig geloven steeds minder mensen nog in Ger Hukker en zijn NVM. En dat is een goede zaak. Leve de kracht van het bottom-up internet dat zich minder snel laat regiseren dan de klassieke commerciële media!
Trap hier dus niet in!
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_80744056
Voor de tegenstanders van de afschaffing van de HRA. Zijn jullie nog steeds tegen als
  • De HRA wordt afgeschaft
  • De belastingen navenant over de inkomensgroepen verlaagd worden

    Want dat is uiteraard het idee van veel -maar zeker niet alle!- voorstanders van de afschaffing van de HRA. Zonder punt 2 is het gewoon een extra stukje nivellering.
  • "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_80744692
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 21:49 schreef iehlaak het volgende:
    Voor de tegenstanders van de afschaffing van de HRA. Zijn jullie nog steeds tegen als
  • De HRA wordt afgeschaft
  • De belastingen navenant over de inkomensgroepen verlaagd worden

    Want dat is uiteraard het idee van veel -maar zeker niet alle!- voorstanders van de afschaffing van de HRA. Zonder punt 2 is het gewoon een extra stukje nivellering.
  • En jij denkt dat de belasting verlaagd worden voor de woningbezitter zodat hij er netto op vooruit gaat?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80745425
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    En jij denkt dat de belasting verlaagd worden voor de woningbezitter zodat hij er netto op vooruit gaat?
    Het is niet meer dan eerlijk dat een huurder mag meebetalen aan het opdrijven van de prijzen op de huizenmarkt.
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_80745504
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef xenobinol het volgende:

    [..]

    Het is niet meer dan eerlijk dat een huurder mag meebetalen aan het opdrijven van de prijzen op de huizenmarkt.
    Het is in de dierenwereld ook zo dat de dikste apen met de meest rode konten de magere en jonkies laten meewerken aan hun hut, dus zo gek is het helemaal niet hoor
    I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
    Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
    pi_80746605
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Bruno25 het volgende:

    Het is in de dierenwereld ook zo dat de dikste apen met de meest rode konten de magere en jonkies laten meewerken aan hun hut, dus zo gek is het helemaal niet hoor
    De wet van de jungle dan maar weer invoeren, ik ben er klaar voor
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_80749817
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef xenobinol het volgende:

    [..]

    De wet van de jungle dan maar weer invoeren, ik ben er klaar voor
    Punt is alleen dat we niet genoeg lianen hebben in NL, laat staan bossen om in rond te 'swingen' .... Dat is best jammer dan Onder de grond wonen is ook in het grote deel van NL lastig, omdat er anders teveel water staat De veluwe is al bewoond door wilde zwijnen, herten en ander gespuis, als heel NL daar op gaat jagen dan is het ook zo 'op'
    pi_80751838
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef inXs het volgende:

    [..]

    Punt is alleen dat we niet genoeg lianen hebben in NL, laat staan bossen om in rond te 'swingen' .... Dat is best jammer dan Onder de grond wonen is ook in het grote deel van NL lastig, omdat er anders teveel water staat De veluwe is al bewoond door wilde zwijnen, herten en ander gespuis, als heel NL daar op gaat jagen dan is het ook zo 'op'
    niet zoveel bossen, maar wel genoeg bouwgrond
    quote:
    ma 26 apr 2010
    Totale bosgebied snel gekrompen
    NEW YORK - Tussen 2000 en 2005 is wereldwijd meer dan een miljoen vierkante kilometer bosgebied verdwenen. Dit is 3,1 procent van al het bos op aarde. Dat concluderen Amerikaanse wetenschappers op basis van satellietbeelden. De bevindingen staan in de maandag gepubliceerde editie van het wetenschappelijke tijdschrift PNAS.
    I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
    Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
      dinsdag 27 april 2010 @ 06:55:01 #288
    288972 droom_econoom8
    voorheen droom_econoom7
    pi_80754121
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 00:14 schreef Bruno25 het volgende:

    [..]

    niet zoveel bossen, maar wel genoeg bouwgrond
    [..]


    Tegenwoordig heeft Nederland meer bossen dan in de afgelopen eeuwen.
    =Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
    Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
    pi_80755066
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef inXs het volgende:

    Punt is alleen dat we niet genoeg lianen hebben in NL, laat staan bossen om in rond te 'swingen' .... Dat is best jammer dan Onder de grond wonen is ook in het grote deel van NL lastig, omdat er anders teveel water staat De veluwe is al bewoond door wilde zwijnen, herten en ander gespuis, als heel NL daar op gaat jagen dan is het ook zo 'op'
    Ik ben niet zo'n 'swinger'
    Maar een stuk wild zwijn aan het spit kan mij wel bekoren
    Dat de veluwe bevokt is door gespuis kan ik ook beamen
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_80756850
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 06:55 schreef droom_econoom8 het volgende:

    [..]

    Tegenwoordig heeft Nederland meer bossen dan in de afgelopen eeuwen.
    Gelukkig maar
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 27 april 2010 @ 09:57:45 #291
    188734 Revolution-NL
    VOC Mentaliteit
    pi_80756945
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef xenobinol het volgende:

    [..]

    Het is niet meer dan eerlijk dat een huurder mag meebetalen aan het opdrijven van de prijzen op de huizenmarkt.
    Daar gaan we weer

    De HRA is niet de oorzaak van de hoge huizenprijzen. De oorzaak is kunstmatig gecreerde schaarste op de woningmarkt icm de verhuisbelasting.


    Daarnaast ben ik wel gek om als huis eigenaar op een partij te stemmen die de HRA wil afschaffen. Dat kost mij 5000 euro per jaar, en ook al komt er een verlaging van de IB dan kost mij dit alsnog duizenden euro's op jaarbasis.

    Ik lijk wel gek om daarmee in te stemmen. Als Jan Modaal betaal je al genoeg in dit land aan steuntrekkers in hun sociale huurwoning van 200 euro p/mnd.

    Ik kies lekker voor mijn eigen portomonnee, ik betaal al genoeg voor de lapswanzen in dit land
    pi_80757163
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 09:57 schreef Revolution-NL het volgende:

    [..]

    Daar gaan we weer

    De HRA is niet de oorzaak van de hoge huizenprijzen. De oorzaak is kunstmatig gecreerde schaarste op de woningmarkt icm de verhuisbelasting.


    Daarnaast ben ik wel gek om als huis eigenaar op een partij te stemmen die de HRA wil afschaffen. Dat kost mij 5000 euro per jaar, en ook al komt er een verlaging van de IB dan kost mij dit alsnog duizenden euro's op jaarbasis.

    Ik lijk wel gek om daarmee in te stemmen. Als Jan Modaal betaal je al genoeg in dit land aan steuntrekkers in hun sociale huurwoning van 200 euro p/mnd.

    Ik kies lekker voor mijn eigen portomonnee, ik betaal al genoeg voor de lapswanzen in dit land
    Denk je echt dat er een IB verlaging komt?

    Er is gewoon een terkort wat gevuld moet worden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80761014
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Denk je echt dat er een IB verlaging komt?

    Er is gewoon een terkort wat gevuld moet worden
    En dat tekort ga je uiteindelijk betalen, linksom of rechtsom. En reken maar dat ook dit keer "de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen" (ofwel iedereen vanaf modaal is de lul).
    De vraag is of je op de lange termijn de bankensubsidie (dat is de HRA namelijk) in stand wil houden.

    Blijf maar lekker kortzichtig doordrammen. Ik zag dat je zelf meerdere topics met dezelfde strekking hebt geopend. Ben je werkelijk zo bang voor een beperking van de HRA? Iets te veel geleend misschien?
    Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
    Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
    pi_80765974
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef Prutzenberg het volgende:

    [..]

    En dat tekort ga je uiteindelijk betalen, linksom of rechtsom. En reken maar dat ook dit keer "de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen" (ofwel iedereen vanaf modaal is de lul).
    De vraag is of je op de lange termijn de bankensubsidie (dat is de HRA namelijk) in stand wil houden.

    Blijf maar lekker kortzichtig doordrammen. Ik zag dat je zelf meerdere topics met dezelfde strekking hebt geopend. Ben je werkelijk zo bang voor een beperking van de HRA? Iets te veel geleend misschien?
    Inderdaad linksom of rechtsom moet de bankensubsidie betaald worden, laat de leenkoningen maar met de banken gaan onderhandelen over lagere rentes, ze hebben genoeg vet op de botten. Het alternatief is dat al de leenkoningen failliet gaan, dat is natuurlijk ook niet waar de banken op zitten te wachten, maakt gebruik van je machtspositie en wring de banken uit
    Waarom komt de VEH niet met zo'n plan i.p.v. huilie huilie doen over de afschaf van de HRA, zijn zij nou zo dom of ben ik nu zo slim
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_80767171
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef Prutzenberg het volgende:

    [..]

    En dat tekort ga je uiteindelijk betalen, linksom of rechtsom. En reken maar dat ook dit keer "de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen" (ofwel iedereen vanaf modaal is de lul).
    De vraag is of je op de lange termijn de bankensubsidie (dat is de HRA namelijk) in stand wil houden.

    Blijf maar lekker kortzichtig doordrammen. Ik zag dat je zelf meerdere topics met dezelfde strekking hebt geopend. Ben je werkelijk zo bang voor een beperking van de HRA? Iets te veel geleend misschien?
    Fok

    Wat zitten er toch debielen op fok
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80768965
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


    Fok

    Wat zitten er toch debielen op fok
    Goed punt, vooral de onderbouwing is supersterk, een goede les voor de andere users

    Maar heb je nu wel of niet teveel geleend?
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_80769056
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef xenobinol het volgende:

    [..]

    Goed punt, vooral de onderbouwing is supersterk, een goede les voor de andere users

    Maar heb je nu wel of niet teveel geleend?
    Ik heb 2 keer de helft geleend
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80769121
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


    Ik heb 2 keer de helft geleend
    2 keer teveel dus, gij grote leenkoning
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_80769250
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef xenobinol het volgende:

    [..]

    2 keer teveel dus, gij grote leenkoning
    Wat jij wil
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80769582
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Wat jij wil
    Nope, wat jij wil, jij bent op je wenken bedient door de 'banksters'.

    Wat vind je trouwens van mijn voorstel om je als hypotheeknemer te organiseren om zo een vuist te maken tegen de hoge rentes die je aan de bankiers moet afdragen? Dat moet je toch wel een goed voorstel vinden niet? Kan de HRA eraf en je kan weer meer geld lenen voor nog duurdere huizen, dus de vraagprijs kan weer verder omhoog
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')