Ja vannacht ook weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True evil, je merkt het maar weer.
wees er trots opquote:
mja ik zag het nou ja pech gehadquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja vannacht ook weerEn toen kroop ik maar tegen je aan.
Wtf. Loop je me nu te besmetten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb sowieso meer slaap nodig dan de meeste mensen. Ziekte van pfeiffer ftw
whehehe is wel wat voor een karaoke avondquote:
te kansloosquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je de onz sc moeten zien, ik geloof wel bijna dat hij de helft heeft
ik hoop dat er geen regen in zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Grijze wolken zonder regen er in
Weet je nog dat we elke 10 minuten een topic vol probeerden te krijgen omdat Saaaaab graag een lapo wou?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit er niet in, buienradar laat niks zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoop dat er geen regen in zit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als deze:quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe is wel wat voor een karaoke avond
Nee, is al jaren niet besmettelijk meer. Is ook lang geleden dat ik ;t had, maar ik merk ;t nog steeds wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Wtf. Loop je me nu te besmetten?
Ik ben lekker?quote:
Onderweg....quote:
Nee sorryquote:
whehehe inderdaadquote:
Koninginnendag in Ommenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorryZal ik maar langskomen binnenkort?
ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit er niet in, buienradar laat niks zien
anders ik wel ik moet nog weg vandaagquote:
zo fout maar ook zo hilarischquote:
* Trevland pakt een gevulde koekquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
* Giertje zet een doos met gevulde koeken neer
tast toe
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staanquote:
Dat is de dag erna toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staan
Het gaat dit weekend niet regenen, alleen een beetje bewolkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het hele weekend moet gewoon mooi weet zijn!
Vooral zaterdag moet ;t mooi weer zien!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het hele weekend moet gewoon mooi weet zijn!
Koninginnenacht je weetquote:
Yessssssssssquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat dit weekend niet regenen, alleen een beetje bewolkt.
ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staan
quote:
Onzin of niet, altijd gezellig. Koninginnedag FTWquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja
Daar doe ik nooit aan ik vind koninginnendag al onzin genoeg
dan mis je mooi de druktequote:
hihi weet ikquote:
Ahh juh supe is ;t mooist inne nacht!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja
Daar doe ik nooit aan ik vind koninginnendag al onzin genoeg
Ligt die troep er nou nog steeds?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan mis je mooi de drukte
ik weet wel dat ik niet naar amsterdam ga ben benieuwd of de schoonmakers hun staking daar doorzetten
He, we zouden naar Rinus samen! In t fean!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga denk ik gewoon rondstruinen over de rommelmarkt en uiteindelijk uren blijven staan bij de Fedde Bigband!
nee nu nog niet maar na koninginne dag gaan ze stakenquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, we zouden naar Rinus samen! In t fean!
Nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh juh supe is ;t mooist inne nacht!
Pffffquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee nu nog niet maar na koninginne dag gaan ze staken
net zoals een tijdje terug op utrecht vraag me af hoelang die staking nog geduurd heeft
heeyquote:
mja ik kan daar echt niet tegen dat soort stakingenquote:
Dat moet wel even!quote:
Ah joh, zuipen is het mooist in de nacht!quote:
met koninginnedag begin ik om 1 uur al met bier drinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah joh, zuipen is het mooist in de nacht!
Zo moeilijk is dat toch niet?
Eitjequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Pingwingei het volgende:
Was ik weer, meeer mensen last van het automatische ip-blokkerings-systeem?
Pingwingeiquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Pingwingei het volgende:
Was ik weer, meeer mensen last van het automatische ip-blokkerings-systeem?
Zuipen in de nacht is niet moeilijk neequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah joh, zuipen is het mooist in de nacht!
Zo moeilijk is dat toch niet?
overdag ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zuipen in de nacht is niet moeilijk nee
Er schijnen na 2 tabs van fok open te hebben gezet en een post te hebben gedaan en een refresh, 245 paginaopvragen binnen 1 minuut gedaan te zijn gedaan afgelopen........donderdag? toen kreeg ik een melding dat mijn ip automatisch werd geblokkeerd dus ik mail sturen, heb net gelezen dat ik een mail had waarin dus stond van die 245 opvragen per minuut... snap er de ballen niet vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eitje![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
goed hoor en daar?quote:
WTFquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er schijnen na 2 tabs van fok open te hebben gezet en een post te hebben gedaan en een refresh, 245 paginaopvragen binnen 1 minuut gedaan te zijn gedaan afgelopen........donderdag? toen kreeg ik een melding dat mijn ip automatisch werd geblokkeerd dus ik mail sturen, heb net gelezen dat ik een mail had waarin dus stond van die 245 opvragen per minuut... snap er de ballen niet van
met volle enthousiasmequote:
Naar school. Tot 8 uur vanavond ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
met volle enthousiasme
en wat gaat u vandaag doen?
Dan pas?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
met koninginnedag begin ik om 1 uur al met bier drinken
Blijft je f5 hangen ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er schijnen na 2 tabs van fok open te hebben gezet en een post te hebben gedaan en een refresh, 245 paginaopvragen binnen 1 minuut gedaan te zijn gedaan afgelopen........donderdag? toen kreeg ik een melding dat mijn ip automatisch werd geblokkeerd dus ik mail sturen, heb net gelezen dat ik een mail had waarin dus stond van die 245 opvragen per minuut... snap er de ballen niet van
dat is laatquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naar school. Tot 8 uur vanavond ofzo.
mja eerst mijn roes uitslapen van de nacht ervoorquote:
Dank je, nu ben ik wakkerquote:
kreeg em gisteren doorquote:
Dus eigenlijk is ;t gewoon opstaan met bier?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eerst mijn roes uitslapen van de nacht ervoor
Ik heb terug gemailt dat er iets schort aan dat systeem of dat vanaf dit ip iets fout ging ofzo, maar dat ik in elk geval nooit zo snel kan f5-en... i wish... dan had ik wel megasnel interpretquote:
mja zon beetje welquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ;t gewoon opstaan met bier?
Het glaasje water maakte het echt af en dan die reactie van simonquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
kreeg em gisteren door
echt geweldig zie ik ze hier in nederland ook nog wel doen
Bier? Waar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ;t gewoon opstaan met bier?
mja maar terecht ik had het ook gedaan om haar voor te blijvenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het glaasje water maakte het echt af en dan die reactie van simon
interpretquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb terug gemailt dat er iets schort aan dat systeem of dat vanaf dit ip iets fout ging ofzo, maar dat ik in elk geval nooit zo snel kan f5-en... i wish... dan had ik wel megasnel interpret![]()
Op dit moment meer interslecht gezien het er sporadisch uit vliegt wss ivm werk aan de straat hier in de wijkquote:
Das kutquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Op dit moment meer interslecht gezien het er sporadisch uit vliegt wss ivm werk aan de straat hier in de wijk
Goede zaak.quote:
Ohhh, daar heb ik dan zo'n hekel aan he.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Op dit moment meer interslecht gezien het er sporadisch uit vliegt wss ivm werk aan de straat hier in de wijk
op zulke dagen mag hetquote:
Love is niet deadquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Desunoto het volgende:
La la la la love is dead
Is dat foute muziek?
Ik ben geregeld mijn leven kwijt maar gelukkig doet ie het nu nog redelijk goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhh, daar heb ik dan zo'n hekel aan he.![]()
In Sneek is daar tenminste een week voor uitgetrokkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
op zulke dagen mag het
als het maar weer net zo mooi weer word als vorig jaar
Je levenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben geregeld mijn leven kwijt maar gelukkig doet ie het nu nog redelijk goed
Maarja, ze zijn nu ook niet hard aan het werk
DIT is fout bv (maar wel tof)quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Desunoto het volgende:
La la la la love is dead
Is dat foute muziek?
klinkt niet slechtquote:
D'espairsRay is sowieso niet fout. Wel japans.quote:
mja sneek week ik weet etquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Sneek is daar tenminste een week voor uitgetrokken
Kun ze wel hard werken dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben geregeld mijn leven kwijt maar gelukkig doet ie het nu nog redelijk goed
Maarja, ze zijn nu ook niet hard aan het werk
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Desunoto het volgende:
La la la la love is dead
Is dat foute muziek?
Is het in ieder geval wel!quote:La da da dee da da da da...
A ha ye heyee, wanna be my lover...
Sneekweek zuipweekquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja sneek week ik weet et
maar ik ga dit jaar de nijmeegsewandelvierdaagse feesten bij wonen
Over het algemeen blijft het bij harde nederlandse muziek en zitten in wagentjesquote:
en zo hoort het ookquote:
quote:
Het gebeurt wel, maar het is 1 week lang verplichtquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Dat moet toch niet slechts 1 week per jaar?
De melodie lijkt op spin me right round of hoe dat nummer ook heet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
D'espairsRay is sowieso niet fout. Wel japans.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De melodie lijkt op spin me right round of hoe dat nummer ook heet.![]()
Like a record baby!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Desunoto het volgende:
De melodie lijkt op spin me right round of hoe dat nummer ook heet.![]()
Dat moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Panda72 het volgende:
ik heb geprobeerd via paint een panda proberen te tekenen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Like a record baby!
(You spin me round - Dead or Alive)
Ik kom voor de zekerheid maar nooit in Sneek, dalijk word ik opgepakt voor openbaar nuchterschapquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gebeurt wel, maar het is 1 week lang verplicht
Paul estakquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Panda72 het volgende:
ik heb geprobeerd via paint een panda proberen te tekenen
Heerlijk 80'squote:
quote:
ehm jaquote:
goeie ouwe tijdquote:
Zelfs niet voor mij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik kom voor de zekerheid maar nooit in Sneek, dalijk word ik opgepakt voor openbaar nuchterschap
[..]
Paul estak
quote:
quote:
quote:
jammer dat ik niks meer van die spullen hebquote:
Dat is ook al van voor mijn tijdquote:
Lekker handigquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het tof was eens te proberen of fok je blokkeert als je de f5 ingedrukt houd. En ja, nu heeft mijn ip ook even een ban. Dus vanaf mijn telefoon even een kusje. Want ik moet naar school.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het tof was eens te proberen of fok je blokkeert als je de f5 ingedrukt houd. En ja, nu heeft mijn ip ook even een ban. Dus vanaf mijn telefoon even een kusje. Want ik moet naar school.
jong broekiequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook al van voor mijn tijd
Dat komt allemaal uit de tijd rondom mijn geboorte, toen was het al een rampquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook al van voor mijn tijd
Jij was er al even toen hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit de tijd rondom mijn geboorte, toen was het al een ramp
Daarom, de tijd rondom mijn geboortequote:
Zijn de Vengaboys al voorbij gekomen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer dat ik niks meer van die spullen heb
Als ik jou zie wil ik me dat nog wel graag herinneren en niet na 24 uur vergeten zijnquote:
Jouw redenatie soms he..quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daarom, de tijd rondom mijn geboorte10 jaar ervoor/erna is rondom
Maar het blijft kut
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zijn de Vengaboys al voorbij gekomen?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kennelijk beginnen ze weer en hebben ze ook een nieuw nummerquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als je die neger ziet wil je t wel graag vergeten he?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik jou zie wil ik me dat nog wel graag herinneren en niet na 24 uur vergeten zijn
Met een heel subtiele titelquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk beginnen ze weer en hebben ze ook een nieuw nummer
whhehehee die heb ik met carnaval ooit live gezienquote:
Dan ga ik maar weer weg naar een plek waar we een hoi-neger-ik-ben-geen-neger hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je die neger ziet wil je t wel graag vergeten he?
ik ben niet gay maar ik heb er wel eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet trouwens ook weer waarom ik tongpiercings bij dudes gay vind, bij het zien van deze vid.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Speciaal voor de rest:
Ik ken er zat met een tongpiercing en op 1 na... nee ik denk niet dat ze gay zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet trouwens ook weer waarom ik tongpiercings bij dudes gay vind, bij het zien van deze vid.
Rocket to uranus ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoord dus zou het ook niet weten
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ken er zat met een tongpiercing en op 1 na... nee ik denk niet dat ze gay zijn
Tenzij midden in het park je broek laten zakken omdat mensen niet geloven dat je een balzakpiercing hebt laten zettn gay is... dan zijn het er 2
nee dat meen je niet wat foutquote:
Doet me een beetje denken aan deze...quote:
dat is een klassieker wat mij betreftquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan deze...
Die is wel lekker foutquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan deze...
Bloodhound Gang is sowieso klassiekersquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een klassieker wat mij betreft
Dat soort mensen ken ik nou nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ken er zat met een tongpiercing en op 1 na... nee ik denk niet dat ze gay zijn
Tenzij midden in het park je broek laten zakken omdat mensen niet geloven dat je een balzakpiercing hebt laten zettn gay is... dan zijn het er 2
Het stond op de frontpagequote:
Jij kent minder vage mensen dan ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat soort mensen ken ik nou niet
quote:
Ik krijg gelijk zin om te twistenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Bloodhound Gang is sowieso klassiekers
Alsmede:
Weet je ;t zeker? Ik ken een gast die doodleuk ging vertellen dat ;ie een staaf dwars door z;n eikel heen heeft, en dat zijn vriendin niet klaarkomt als ;ie ;m eruit haalt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij kent minder vage mensen dan ik
Jezelf theelepel noemenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las dat t-spoon ook weer samen kwamen
Waarom zou iemand dat nou willen wetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je ;t zeker? Ik ken een gast die doodleuk ging vertellen dat ;ie een staaf dwars door z;n eikel heen heeft, en dat zijn vriendin niet klaarkomt als ;ie ;m eruit haalt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je ;t zeker? Ik ken een gast die doodleuk ging vertellen dat ;ie een staaf dwars door z;n eikel heen heeft, en dat zijn vriendin niet klaarkomt als ;ie ;m eruit haalt.
oew lekker bewaar wat voor mijquote:
Oeh! Me likequote:
ongeveer zelfde hier + iemand die er 1 wil naja en een gast die rustig met een kilt over he heen loopt als je zit op het gras en dan voel je dus ook iets ineens op je hoofd......quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ;ie 20 piercings heeft, en ik zag er maar een stuk of 10quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat nou willen weten
je bent geswaffeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ongeveer zelfde hier + iemand die er 1 wil naja en een gast die rustig met een kilt over he heen loopt als je zit op het gras en dan voel je dus ook iets ineens op je hoofd......
Honger krijgtquote:
Oke das genoeg info voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ;ie 20 piercings heeft, en ik zag er maar een stuk of 10
Geen idee. En het is Aerosmith. Gewoon aan elkaar. Barbaar!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo staat er geen Aero Smith in de titel?
ik zou dat never doen mijn piemel piercen de pijn is me de moeite niet waardquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ;ie 20 piercings heeft, en ik zag er maar een stuk of 10
dat kan niet want ik heb hem niet helaasquote:
Mja inderdaad.quote:
Nee maar sowieso, dwars door je eikel heen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou dat never doen mijn piemel piercen de pijn is me de moeite niet waard
Sorryquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. En het is Aerosmith. Gewoon aan elkaar. Barbaar!
Jammerquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat kan niet want ik heb hem niet helaas
het idee alleen al doet em al krimpenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee maar sowieso, dwars door je eikel heen?
Was niet de eerste keer, vorig jaar bevrijdingsfestival was het ook raakquote:
Aerosmith is sowieso nice. En Stoepje en ik gaan erheenquote:
dat heb ik er echt niet voor overquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja inderdaad.3 dagen bloed pissen en daarna heeft z;n vriendin er veel plezier van gehad
whehehehe heb je et niet door danquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Was niet de eerste keer, vorig jaar bevrijdingsfestival was het ook raak
makes twoquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
het idee alleen al doet em al krimpen
Moet je ook niet naar de blackbunnymeet gaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Was niet de eerste keer, vorig jaar bevrijdingsfestival was het ook raak
het schijnt opwindend te werken als het niet gaat ontstekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee maar sowieso, dwars door je eikel heen?
bij mij ging het ook bijna fout ik schrok van de naald wou mijn tong naar binnen trekken had de piercer bijna mijn lip en tong aan elkaar vast gepiercedquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je beter een tongpiercing nemen. Tenzij je een ubernicht bent, m;n homovriend ging bijna van z;n stokkie toen ;ie zijn tongpiercing liet zetten
En niet met griemel in gesprek rakenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je ook niet naar de blackbunnymeet gaan
Alleen krimpen of helemaal terug trekken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
het idee alleen al doet em al krimpen
Ontstoken piercings zijn sowieso bagger.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
het schijnt opwindend te werken als het niet gaat ontsteken
mja hij heeft zich nu verstopt uit angtsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen krimpen of helemaal terug trekken?
Dat had ik nou niet. Ik was alleen heel erg over Anja heen aan ;t kwijlen, toen ze het staafje er doorheen deed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij ging het ook bijna fout ik schrok van de naald wou mijn tong naar binnen trekken had de piercer bijna mijn lip en tong aan elkaar vast gepierced
Hier ook, ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hij heeft zich nu verstopt uit angts
mja toen mijn lippiercing was ontstoken mijn god dat was zo pijnlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ontstoken piercings zijn sowieso bagger.
Die negert heeft ook een kilt he tegenwoordig, ging ;ie doodleuk vertellen dat hij naar Heidevolk is geweest in z;n kilt, en er niks onderaan had.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En niet met griemel in gesprek raken
de meesten piercen zich gewoon zelf, met een spijker+kurk+aansteker... schijnt goed te doen te zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij ging het ook bijna fout ik schrok van de naald wou mijn tong naar binnen trekken had de piercer bijna mijn lip en tong aan elkaar vast gepierced
en wat je daarna ook niet moet doen is alcohol drinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet. Ik was alleen heel erg over Anja heen aan ;t kwijlen, toen ze het staafje er doorheen deed.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
de meesten piercen zich gewoon zelf, met een spijker+kurk+aansteker... schijnt goed te doen te zijn
Ijk ben weg, vriendin halen om naar huis te gaan voor het weekend
Tot laters ergens een keer
daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
de meesten piercen zich gewoon zelf, met een spijker+kurk+aansteker... schijnt goed te doen te zijn
Ijk ben weg, vriendin halen om naar huis te gaan voor het weekend
Tot laters ergens een keer
Toen ik voor mijn labret ging, lag er een meisje buiten half out op het bankje, lijkwitquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je beter een tongpiercing nemen. Tenzij je een ubernicht bent, m;n homovriend ging bijna van z;n stokkie toen ;ie zijn tongpiercing liet zetten
Ik heb ook niks onder mijn rokken/kilt als ik die aan doe hoor, dat is zo uberfijn dat ik bijna geen broek meer draagquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die negert heeft ook een kilt he tegenwoordig, ging ;ie doodleuk vertellen dat hij naar Heidevolk is geweest in z;n kilt, en er niks onderaan had.
Mijn snakebites wilden niet ophouden met ontsteken, dus toen maar eruit gehaald, na een half jaar tijd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja toen mijn lippiercing was ontstoken mijn god dat was zo pijnlijk
hoeveel piercings heb je nou over?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn snakebites wilden niet ophouden met ontsteken, dus toen maar eruit gehaald, na een half jaar tijd.
En m;n dermal was ook lekker aan ;t klieren toen ik ;m de 1e x had. Die was er uiteindelijk ook uitgegroeid
Ga eens proberen een donut te eten, 2 uur na het zettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wat je daarna ook niet moet doen is alcohol drinken
dat doet zeer
whehehe mja dat had ik met een plakje cake nog nooit zo lang over gedaan en vet veel slissenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens proberen een donut te eten, 2 uur na het zettenHalfuur gedaan over 1 donut
Ik was op een gegeven moment bij mijn piercer, was er zo;n mokkel die een tongpiercing liet zetten, die is serieus een kwartier out geweestquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik voor mijn labret ging, lag er een meisje buiten half out op het bankje, lijkwit
Ik dacht misschien door haar clit ofzo.. bleek een simpelenavelpiercing te zijnSommige mensen hebben niet zo'n hoge pijngrens
Alleen m;n tong en lippiercings. Heb ook geen tunnels meerquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment bij mijn piercer, was er zo;n mokkel die een tongpiercing liet zetten, die is serieus een kwartier out geweestVet tandenknarsen en werd ook lijkwit.
aaah zondequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen m;n tong en lippiercings. Heb ook geen tunnels meer
Gast die ik ken die ging noodles eten nadat ;ie ;t had laten zetten. Alle kruiden gingen lekker in de wond zitten en de noodles bleven aan die staaf hangenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe mja dat had ik met een plakje cake nog nooit zo lang over gedaan en vet veel slissen
Ik kan dus echt niet out gaan he van piercingsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn ex ging ook bijna out van der navelpiercing
Nogal. Had 13 piercings, oren meegetelt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah zonde
alhoewel die tunnels vind ik dan minder erg ik vind dat echt niet mooi
Ik had het ook wel ff moeilijk, beetje dizzy omdat ik niet zo heel erg veel gegeten had. (stom)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment bij mijn piercer, was er zo;n mokkel die een tongpiercing liet zetten, die is serieus een kwartier out geweestVet tandenknarsen en werd ook lijkwit.
wat heb je allemaal wel niet gehad dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal. Had 13 piercings, oren meegetelt.
Ik welMaar ik kan nog 3 mm door m;n oren doen
4 dagen valt mee, mokkel dat ik ken heeft dik een week lang geleefd op appelmoes en vlaquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het ook wel ff moeilijk, beetje dizzy omdat ik niet zo heel erg veel gegeten had. (stom)
Mijn neef kon na 2 uur alweer ships vreten en ik heb 4 dagen vloeibaar voedsel moeten nuttigen
Zeker als hel dat wij daar heengaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aerosmith is sowieso nice. En Stoepje en ik gaan erheen
val je wel mooi vanafquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het ook wel ff moeilijk, beetje dizzy omdat ik niet zo heel erg veel gegeten had. (stom)
Mijn neef kon na 2 uur alweer ships vreten en ik heb 4 dagen vloeibaar voedsel moeten nuttigen
2 neuspiercings, 2 lippiercings, eskimo, tongpiercing, 2 helix, 1 gewoon oorgaatje, 2 8mm tunnels, 1 3 mm tunnels, 1 dermal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat heb je allemaal wel niet gehad dan?
piercen is fijn ik vind dat echt geen pijn doen met mijn tepel voelde ik ook zowat niks
I;d walk through hell.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zeker als hel dat wij daar heengaan.
zoow dat is een aardige verzamelingquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 neuspiercings, 2 lippiercings, eskimo, tongpiercing, 2 helix, 1 gewoon oorgaatje, 2 8mm tunnels, 1 3 mm tunnels, 1 dermal.
Dat zou je niet voor me hoeven doen. Dat ben ik niet waard.quote:
Maar ja bijna alles moest er wel uit op een gegeven moment. Mn neuspiercings gingen elke x dat ik verkouden was ontsteken, en tijdens ;t hooikoortsseizoen ook weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoow dat is een aardige verzameling
ik wil mijn andere tepel nog en dan nog een tragus en dan ben ik wel klaar
Jawelquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zou je niet voor me hoeven doen. Dat ben ik niet waard.
ik heb gehad 2 keer lippiercing die zijn eruitquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ja bijna alles moest er wel uit op een gegeven moment. Mn neuspiercings gingen elke x dat ik verkouden was ontsteken, en tijdens ;t hooikoortsseizoen ook weer
Wat heb jij dan allemaal?
Industrials in 1 oor?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gehad 2 keer lippiercing die zijn eruit
nu heb ik nog 2 keer industrial 1 tragus tong en tepel
Jawel. Aerosmith met jouquote:
nee bijde kanten eenquote:
Hmm dat vind ik wel minder. Ik wil ook een industrial, maar dat gaat m;n baas niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee bijde kanten eenik weet dat het kan meerdere ken er een die had er 3 in een oor
Dat jij bereid bent daar met mij naartoe te gaan, is al veel meer dan ik verdien.quote:
2 naast elkaar is wel vet eigenlijk (als ze parallel lopen)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee bijde kanten eenik weet dat het kan meerdere ken er een die had er 3 in een oor
Heul niet. Jij bent awesome.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jij bereid bent daar met mij naartoe te gaan, is al veel meer dan ik verdien.
die krengen zijn best wel duur om te laten zettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik wel minder. Ik wil ook een industrial, maar dat gaat m;n baas niet zo leuk vinden
Of 1 horizontaal en 1 verticaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 naast elkaar is wel vet eigenlijk (als ze parallel lopen)
uhuh vond ik ook welquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 naast elkaar is wel vet eigenlijk (als ze parallel lopen)
Mijn baas vind op piercings alles goed zolang normale kleding het maar bedekt, dus niet in het gezicht of zoquote:
Wat voor een werk doe je nu dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh vond ik ook wel
maar goed ik mag ivm werk niet meer zoveel hebben
als ik ooit een baan krijg dat het mag dan plant ik er gelijk een zooi bij
Het valt hier nog wel mee. Maar ja. Ik durf niet zo goed, aangezien een collega van mij er ook 1 heeft en ze zei dat dat haar pijnlijkste piercing was, en dat zegt heel wat aangezien ze ook een septum, VCH en tepelpiercings heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
die krengen zijn best wel duur om te laten zetten
mja ik wil mijn lippiercing terug en dat gaat mijn baas ook niet waarderen
ouderenzorg dus in mijn gezicht kan et nietquote:
Mja ik moet eigenlijk alles eruit halen. Maar ik haal m;n tongpiercing er niet uit want dat voelt raarquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn baas vind op piercings alles goed zolang normale kleding het maar bedekt, dus niet in het gezicht of zo
Bij mijn bij baan bedoel ik dan
industrial stelt echt geen ene moer voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het valt hier nog wel mee. Maar ja. Ik durf niet zo goed, aangezien een collega van mij er ook 1 heeft en ze zei dat dat haar pijnlijkste piercing was, en dat zegt heel wat aangezien ze ook een septum, VCH en tepelpiercings heeft.
Ok, dan nietquote:
Dat lijkt me ook niet prettig neequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouderenzorg dus in mijn gezicht kan et niet
want ik werk met dementerenden ook en als er een agressief word en die rukt je piercing eruit dan word je niet blij
Het buisjes knippen was kut volgens haar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
industrial stelt echt geen ene moer voor
Nope. Wel een VCH over een tijdje als ;t meezitquote:
Oh ja jij werkt in de zelfde soort industrie als ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik moet eigenlijk alles eruit halen. Maar ik haal m;n tongpiercing er niet uit want dat voelt raar
Dat denk je alleen maar.quote:
nee en ik weet hoe dat eruit zietquote:
foooooodindustriequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ja jij werkt in de zelfde soort industrie als ik, mag jij het dan niet afplakken?
pics for proovequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Wel een VCH over een tijdje als ;t meezit
Oke, die was zeker ook niet zo blijquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee en ik weet hoe dat eruit ziet
ik was een keer op een concert van cannibal corpse en zon dude die had een piercing in zijn nek
en die werd in een pit eruit getrokken de vellen hingen erbij en het bloede enorm
Ik had toen op zaterdag mijn eskimo laten zetten en op dinsdag mijn snakebites, en dan op woensdag in de pit rondhuppelen en een slag voor je muil krijgen is ook niet fijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee en ik weet hoe dat eruit ziet
ik was een keer op een concert van cannibal corpse en zon dude die had een piercing in zijn nek
en die werd in een pit eruit getrokken de vellen hingen erbij en het bloede enorm
Nee.quote:
nee was echt een boom van een vent maar janken deed ie als een klein meisjequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, die was zeker ook niet zo blij
Is dat door je kut heen dan ofwat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Wel een VCH over een tijdje als ;t meezit
Krijg je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |