Ja vannacht ook weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True evil, je merkt het maar weer.
wees er trots opquote:
mja ik zag het nou ja pech gehadquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja vannacht ook weerEn toen kroop ik maar tegen je aan.
Wtf. Loop je me nu te besmetten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb sowieso meer slaap nodig dan de meeste mensen. Ziekte van pfeiffer ftw
whehehe is wel wat voor een karaoke avondquote:
te kansloosquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je de onz sc moeten zien, ik geloof wel bijna dat hij de helft heeft
ik hoop dat er geen regen in zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Grijze wolken zonder regen er in
Weet je nog dat we elke 10 minuten een topic vol probeerden te krijgen omdat Saaaaab graag een lapo wou?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit er niet in, buienradar laat niks zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoop dat er geen regen in zit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als deze:quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe is wel wat voor een karaoke avond
Nee, is al jaren niet besmettelijk meer. Is ook lang geleden dat ik ;t had, maar ik merk ;t nog steeds wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Wtf. Loop je me nu te besmetten?
Ik ben lekker?quote:
Onderweg....quote:
Nee sorryquote:
whehehe inderdaadquote:
Koninginnendag in Ommenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorryZal ik maar langskomen binnenkort?
ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit er niet in, buienradar laat niks zien
anders ik wel ik moet nog weg vandaagquote:
zo fout maar ook zo hilarischquote:
* Trevland pakt een gevulde koekquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
* Giertje zet een doos met gevulde koeken neer
tast toe
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staanquote:
Dat is de dag erna toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staan
Het gaat dit weekend niet regenen, alleen een beetje bewolkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het hele weekend moet gewoon mooi weet zijn!
Vooral zaterdag moet ;t mooi weer zien!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het hele weekend moet gewoon mooi weet zijn!
Koninginnenacht je weetquote:
Yessssssssssquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat dit weekend niet regenen, alleen een beetje bewolkt.
ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staan
quote:
Onzin of niet, altijd gezellig. Koninginnedag FTWquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja
Daar doe ik nooit aan ik vind koninginnendag al onzin genoeg
dan mis je mooi de druktequote:
hihi weet ikquote:
Ahh juh supe is ;t mooist inne nacht!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja
Daar doe ik nooit aan ik vind koninginnendag al onzin genoeg
Ligt die troep er nou nog steeds?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan mis je mooi de drukte
ik weet wel dat ik niet naar amsterdam ga ben benieuwd of de schoonmakers hun staking daar doorzetten
He, we zouden naar Rinus samen! In t fean!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga denk ik gewoon rondstruinen over de rommelmarkt en uiteindelijk uren blijven staan bij de Fedde Bigband!
nee nu nog niet maar na koninginne dag gaan ze stakenquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, we zouden naar Rinus samen! In t fean!
Nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh juh supe is ;t mooist inne nacht!
Pffffquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee nu nog niet maar na koninginne dag gaan ze staken
net zoals een tijdje terug op utrecht vraag me af hoelang die staking nog geduurd heeft
heeyquote:
mja ik kan daar echt niet tegen dat soort stakingenquote:
Dat moet wel even!quote:
Ah joh, zuipen is het mooist in de nacht!quote:
met koninginnedag begin ik om 1 uur al met bier drinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah joh, zuipen is het mooist in de nacht!
Zo moeilijk is dat toch niet?
Eitjequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Pingwingei het volgende:
Was ik weer, meeer mensen last van het automatische ip-blokkerings-systeem?
Pingwingeiquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Pingwingei het volgende:
Was ik weer, meeer mensen last van het automatische ip-blokkerings-systeem?
Zuipen in de nacht is niet moeilijk neequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah joh, zuipen is het mooist in de nacht!
Zo moeilijk is dat toch niet?
overdag ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zuipen in de nacht is niet moeilijk nee
Er schijnen na 2 tabs van fok open te hebben gezet en een post te hebben gedaan en een refresh, 245 paginaopvragen binnen 1 minuut gedaan te zijn gedaan afgelopen........donderdag? toen kreeg ik een melding dat mijn ip automatisch werd geblokkeerd dus ik mail sturen, heb net gelezen dat ik een mail had waarin dus stond van die 245 opvragen per minuut... snap er de ballen niet vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eitje![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
goed hoor en daar?quote:
WTFquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er schijnen na 2 tabs van fok open te hebben gezet en een post te hebben gedaan en een refresh, 245 paginaopvragen binnen 1 minuut gedaan te zijn gedaan afgelopen........donderdag? toen kreeg ik een melding dat mijn ip automatisch werd geblokkeerd dus ik mail sturen, heb net gelezen dat ik een mail had waarin dus stond van die 245 opvragen per minuut... snap er de ballen niet van
met volle enthousiasmequote:
Naar school. Tot 8 uur vanavond ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
met volle enthousiasme
en wat gaat u vandaag doen?
Dan pas?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
met koninginnedag begin ik om 1 uur al met bier drinken
Blijft je f5 hangen ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er schijnen na 2 tabs van fok open te hebben gezet en een post te hebben gedaan en een refresh, 245 paginaopvragen binnen 1 minuut gedaan te zijn gedaan afgelopen........donderdag? toen kreeg ik een melding dat mijn ip automatisch werd geblokkeerd dus ik mail sturen, heb net gelezen dat ik een mail had waarin dus stond van die 245 opvragen per minuut... snap er de ballen niet van
dat is laatquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naar school. Tot 8 uur vanavond ofzo.
mja eerst mijn roes uitslapen van de nacht ervoorquote:
Dank je, nu ben ik wakkerquote:
kreeg em gisteren doorquote:
Dus eigenlijk is ;t gewoon opstaan met bier?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eerst mijn roes uitslapen van de nacht ervoor
Ik heb terug gemailt dat er iets schort aan dat systeem of dat vanaf dit ip iets fout ging ofzo, maar dat ik in elk geval nooit zo snel kan f5-en... i wish... dan had ik wel megasnel interpretquote:
mja zon beetje welquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ;t gewoon opstaan met bier?
Het glaasje water maakte het echt af en dan die reactie van simonquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
kreeg em gisteren door
echt geweldig zie ik ze hier in nederland ook nog wel doen
Bier? Waar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ;t gewoon opstaan met bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |