Ja vannacht ook weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True evil, je merkt het maar weer.
wees er trots opquote:
mja ik zag het nou ja pech gehadquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja vannacht ook weerEn toen kroop ik maar tegen je aan.
Wtf. Loop je me nu te besmetten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb sowieso meer slaap nodig dan de meeste mensen. Ziekte van pfeiffer ftw
whehehe is wel wat voor een karaoke avondquote:
te kansloosquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je de onz sc moeten zien, ik geloof wel bijna dat hij de helft heeft
ik hoop dat er geen regen in zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Grijze wolken zonder regen er in
Weet je nog dat we elke 10 minuten een topic vol probeerden te krijgen omdat Saaaaab graag een lapo wou?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit er niet in, buienradar laat niks zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoop dat er geen regen in zit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als deze:quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe is wel wat voor een karaoke avond
Nee, is al jaren niet besmettelijk meer. Is ook lang geleden dat ik ;t had, maar ik merk ;t nog steeds wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Wtf. Loop je me nu te besmetten?
Ik ben lekker?quote:
Onderweg....quote:
Nee sorryquote:
whehehe inderdaadquote:
Koninginnendag in Ommenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorryZal ik maar langskomen binnenkort?
ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit er niet in, buienradar laat niks zien
anders ik wel ik moet nog weg vandaagquote:
zo fout maar ook zo hilarischquote:
* Trevland pakt een gevulde koekquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
* Giertje zet een doos met gevulde koeken neer
tast toe
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staanquote:
Dat is de dag erna toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staan
Het gaat dit weekend niet regenen, alleen een beetje bewolkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het hele weekend moet gewoon mooi weet zijn!
Vooral zaterdag moet ;t mooi weer zien!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het hele weekend moet gewoon mooi weet zijn!
Koninginnenacht je weetquote:
Yessssssssssquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat dit weekend niet regenen, alleen een beetje bewolkt.
ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga met koninginnedag de deur niet uit. Bekijk ;t maar. Dan ben ik te brak om op te staan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |