Vind je het gek met zulke tieten hejquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:33 schreef n00cL30n het volgende:
Jeemig, wat zijn jullie toch weer wakker.
Ik vind van wel! HD Jesters!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
Is dit vanaf nu onze vaste OP?
Vanaf NU wel J.quote:
Zou ze geil zijn ook ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:44 schreef KingOfMars het volgende:
Altijd al een tof wijf gevonden, die motordinges.
ze heb stijve tepels, het lijkt me van wel..quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:45 schreef Armageddon het volgende:
sjie roels so hart men!
Is ze ook een beetje geyl trouwens?
Nou omdat C haar tieten niet aan jou liet voelen hebben we gevraagd of E.T haar borsten hier wilde laten zien dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doet die foto van m'n vrouw in de OP?
Ze heeft hoofdpijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
Doe je goed dus ! ken je de hele dag aan die jesters zitten
Gloeiende Gloeiende .quote:
Je moet ook wel je rdp poort openzetten in je routert !quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Godverzehoerenzooi, Ik kan niet RDPen naar mijn win2008 thuisservert vanaf het werk hier.
Die staat open ouwe!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moet ook wel je rdp poort openzetten in je routert !
WELKE b-d?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.ik ga vandaag naar de dierentuin
!
Zonde, we hadden het zo fijn kunnen hebben vandaag.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef Tally het volgende:
Nu moest ik mijn vrije dag inleveren he.
En ik weet nu nog steeds niet waarom.
Want ik heb nog geen flikker gedaan.
Ja ik had dan vandaag een trio kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zonde, we hadden het zo fijn kunnen hebben vandaag.
Lekker naar de klote straks!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Nog drie uurtjes en dan is het weekend!
Het is weer zo'n weekendquote:
Oh...quote:
Zo na elkaar klinkt zulks nogal vies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch liever een vagina en een gehaktstaaf.
En terecht ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch liever een vagina en een gehaktstaaf.
Nou lekker neuken en na de daad een happie eten... het klinkt als de ideale wereldquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo na elkaar klinkt zulks nogal vies.
Ik wil, ik wil?quote:
Bezemsteelquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil?
Ik wil staat in de kast naast de bezemstil!!!1111
Ja, maar er moet eigenlijk saus op een gehaktstaaf en na de sekxs en met dat andere topic enzo...quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou lekker neuken en na de daad een happie eten... het klinkt als de ideale wereld
Ik zeg dit niet vaak over andere mensen, maar wat een vuige dame ben jij, T!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet vaak over andere mensen, maar wat een vuige dame ben jij, T!
Ben jij überhaupt verzadigbaar?quote:
Zij is tanto spang, sma!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef Chowi het volgende:
Ik zeg dit niet vaak over andere mensen, maar wat een vuige dame ben jij, T!
Tot nu toe nog niemand tegen gekomen die het gelukt isquote:
...quote:
Hij begrijpt hem zelf ook nietquote:
Dit klinkt als een uitdaging.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niemand tegen gekomen die het gelukt is
Helaas.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel de goede poort op je router openzetten en je DNS-server updaten.
Ja, C en T gaan samen de symbian berijden om proberen hem te slopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:35 schreef Joene het volgende:
Hallo ging het in dit topic over neuken ?
Ja, A gaat een server opzetten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:38 schreef Joene het volgende:
Leipe shit JK ! wordt er geflimt ?
En het hele neuken gaat over leven, C.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:38 schreef Chowi het volgende:
Het hele leven gaat over neuken, Joene.
Dat wel C. Dat wel.quote:
A kan prima zelf met de poorten omgaan !quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, A gaat een server opzetten.
Misschien moet jij hem even helpen met de poorten.
Ik heb 40mb VDSL sinds kort. Gaat wel lukken toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Joene het volgende:
[..]
A kan prima zelf met de poorten omgaan !
Maar zo een livestreaming van een rijdende tally en chowi , gaat dikke bandbreedte kosten
Volgens mij heeft A bakken bandbreedte over. De hele uitzending kan in fullHD 3D.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Joene het volgende:
A kan prima zelf met de poorten omgaan !
Maar zo een livestreaming van een rijdende tally en chowi , gaat dikke bandbreedte kosten
Ik heb *kuch* niks gedaan !quote:
Ik moet TS gateway installeren thuis zodat ik via poort 443 kan RDPen. Poort 3389 staat dicht hier in de vuurmuur.quote:
Ook blok op hier op het werk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef Joene het volgende:
Ah je kan ook gewoon teamviewer host installeren ?
Weet ik dat. Gaat het even vragen hier aan netwerken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:05 schreef Joene het volgende:
WAArOM in godsnaam wil je Teamviewer blocken ?
Nieuwe schoenen of een tassie ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
Hoe moet je dan voorelkaar krijgen om an dr tieten te zitten ?
Ik ben helemaal niet moeilijk op dat vlak. Ik wil er alleen wel wat voor terug.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef KingOfMars het volgende:
Die C. is nogal een moeilijke op dat vlak, schijnt.
Nieuwe schoenen of een tassie ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet moeilijk op dat vlak. Ik wil er alleen wel wat voor terug.
Voor wat hoort wat enzo.
Neehee. Liters witbier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen of een tassie ofzo?.
Dat is toch meuk voor naast je koffie?quote:
Stond het je niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:28 schreef Joene het volgende:
ik heb het wel is geprobeerd met setje marlies dekkers.
Wacht, ik begin wel!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
JA A, nu gooi je het hardloop topic op slot. Nu moet je een nieuwe openen.
In SPT bitte..
Bedankt voor de update JK! Zouden we bijna de berichten voor de scheepvaart vergeten op deze hectische vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even tussendoor: de scheepvaart richting Delft is niet gestremd.
Niet tof hoor wat je nu doetquote:
Dat moét voor de sport zijn, die hoeft niks meer af te vallen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
om het goed te maken
Van de vorige was de asbak vol.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Kappen met die bagger. En waarom dit account?
Je moet niet de story line gaan verklappen JKquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij was er ook nog een andere J, J. Met een F op het einde ofzo.
Nee dat was J van J van L van Fquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, er moet wel een cliffhangert overblijven.
Maar die andere J was toch niet L/J/KOM, J?
Wie ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
rem heeft een baan waar hij moet werken.. geloof ik
Haha, prutser!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
rem heeft een baan waar hij moet werken.. geloof ik
Heb jij ooit een andere nick gehad ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom posten jullie niet gewoon allemaal onder je originele account.
Of hooguit onder een 1e graadskloon, zoals ik?
He Feef ! , pots je jesters anders mag je hier niet potse!quote:
Ja, daar heb ik 10 posts op ofzo.quote:
*tets*quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:39 schreef Chowi het volgende:
Oh jee, ik zie dat remlof langs is geweest. Heeft hij al bans uitgedeeld?
Want daar is hij immers goed in.
JE TIJPTE KNOPJES!!!1111quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Faithy het volgende:
ik mis onder dit account wat knopjes(hihi, knopjes!!
![]()
)
Er is geen mysterie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef Chowi het volgende:
KOM, waarom doe je zo mysterieus over je identiteit?
Ja Jarno waarom?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef Chowi het volgende:
KOM, waarom doe je zo mysterieus over je identiteit?
Ik ben anders al aardig afgevallen hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sorry ik heb een zwak voor grote t**ten.
Dat is dan een misvatting.quote:
ik las 'met haar tietjes'quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij is het allemaal een marketingstunt, C, net als Wendy van D. met haar typetjes.
Nou. Die van jou was ook niet verkeer hoor JK!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, jouw wens klinkt aardiger, J.
Tietjes is toch wel de beste manier om Wendy's boezem te omschrijven, vind ik.quote:
You just stated the obvious!quote:
Na twee kinderen misschien zelfs "theezakjes".quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:56 schreef Chowi het volgende:
Tietjes is toch wel de beste manier om Wendy's boezem te omschrijven, vind ik.
Of 2 tomaten die op de bbq hebben gelegen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na twee kinderen misschien zelfs "theezakjes".
Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou een beetje raar zijn, H. Ik ben uiteraard JK en J/K is dat misschien ook tegenwoordig.
Alleen J is J. Want bijvoorbeeld J/K is geen J meer, volgens mij. Mijn originele account was wel een "J"-account. Dat dan weer wel. Maar daar kan ik dus niet meer bij. Maar eigenlijk ben ik dus J/JK. Maar dat is misschien een beetje verwarrend, snap je?
Een wat vrijer denkvermogen zou je niet misstaan JK.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou een beetje raar zijn, H. Ik ben uiteraard JK en J/K is dat misschien ook tegenwoordig.
Alleen J is J. Want bijvoorbeeld J/K is geen J meer, volgens mij. Mijn originele account was wel een "J"-account. Dat dan weer wel. Maar daar kan ik dus niet meer bij. Maar eigenlijk ben ik dus J/JK. Maar dat is misschien een beetje verwarrend, snap je?
Deze snap ik niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja!
en dan als er ruzie is ofzo, posten 'iemand een toffee??'
met die PI ervoor!
Harrie Jekkers - Donald Duck en de Apen van Gibraltar
De 3j's [brabantsch]witte wel[/brabantsch]?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, sorry, ik snapte het garpje niet.
Nou kijk, J is nog J.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef Chowi het volgende:
Ik snap het niet meer.
Nee ze moet gewoon qua dna anders dan mijn virendin in elkaar zitten, simpel gezegd gewoon andere chick.quote:
Nee, volgens mij ban je kaduuk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef Joene het volgende:
Doe ik het nog ?
Dat is toch zijn neutrale emotie?quote:
je zei ban!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ban je kaduuk.
Whehehehehehehe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat is toch zijn neutrale emotie?
Volgens mij hebben heel veel autisten daar last van hoor, gewoon een ballontje geven vinden ze leuk.
Die andere J dus he. Niet KOM.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
r'lof, kun je gelijk even J unbannen? Hij kan niet meer potsen volgens mij.
Als J. geband was kon KOM nu ook niet meer postenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
r'lof, kun je gelijk even J unbannen? Hij kan niet meer potsen volgens mij.
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Als J. geband was kon KOM nu ook niet meer posten
Ik vond ze beter in LIF ivm het afvallen zie je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, de hardlooptopics zijn naar SPT gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |