Vind je het gek met zulke tieten hejquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:33 schreef n00cL30n het volgende:
Jeemig, wat zijn jullie toch weer wakker.
Ik vind van wel! HD Jesters!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
Is dit vanaf nu onze vaste OP?
Vanaf NU wel J.quote:
Zou ze geil zijn ook ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:44 schreef KingOfMars het volgende:
Altijd al een tof wijf gevonden, die motordinges.
ze heb stijve tepels, het lijkt me van wel..quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:45 schreef Armageddon het volgende:
sjie roels so hart men!
Is ze ook een beetje geyl trouwens?
Nou omdat C haar tieten niet aan jou liet voelen hebben we gevraagd of E.T haar borsten hier wilde laten zien dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doet die foto van m'n vrouw in de OP?
Ze heeft hoofdpijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
Doe je goed dus ! ken je de hele dag aan die jesters zitten
Gloeiende Gloeiende .quote:
Je moet ook wel je rdp poort openzetten in je routert !quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Godverzehoerenzooi, Ik kan niet RDPen naar mijn win2008 thuisservert vanaf het werk hier.
Die staat open ouwe!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moet ook wel je rdp poort openzetten in je routert !
WELKE b-d?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.ik ga vandaag naar de dierentuin
!
Zonde, we hadden het zo fijn kunnen hebben vandaag.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef Tally het volgende:
Nu moest ik mijn vrije dag inleveren he.
En ik weet nu nog steeds niet waarom.
Want ik heb nog geen flikker gedaan.
Ja ik had dan vandaag een trio kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zonde, we hadden het zo fijn kunnen hebben vandaag.
Lekker naar de klote straks!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Nog drie uurtjes en dan is het weekend!
Het is weer zo'n weekendquote:
Oh...quote:
Zo na elkaar klinkt zulks nogal vies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch liever een vagina en een gehaktstaaf.
En terecht ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch liever een vagina en een gehaktstaaf.
Nou lekker neuken en na de daad een happie eten... het klinkt als de ideale wereldquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo na elkaar klinkt zulks nogal vies.
Ik wil, ik wil?quote:
Bezemsteelquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wil, ik wil?
Ik wil staat in de kast naast de bezemstil!!!1111
Ja, maar er moet eigenlijk saus op een gehaktstaaf en na de sekxs en met dat andere topic enzo...quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou lekker neuken en na de daad een happie eten... het klinkt als de ideale wereld
Ik zeg dit niet vaak over andere mensen, maar wat een vuige dame ben jij, T!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet vaak over andere mensen, maar wat een vuige dame ben jij, T!
Ben jij überhaupt verzadigbaar?quote:
Zij is tanto spang, sma!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:09 schreef Chowi het volgende:
Ik zeg dit niet vaak over andere mensen, maar wat een vuige dame ben jij, T!
Tot nu toe nog niemand tegen gekomen die het gelukt isquote:
...quote:
Hij begrijpt hem zelf ook nietquote:
Dit klinkt als een uitdaging.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niemand tegen gekomen die het gelukt is
Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |