Goh, dat gebeurt wel...quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:56 schreef tliciouz het volgende:
Waarom laat je hem dan niet klaarkomen op je buik ofzo? Dan kan er altijd nog wat uitkomen maar veel ook niet meer.
Hm, als dat niet voldoende is en jij er nog steeds van walgt, dan moet je hem idd de condoom aanpraten. Meer weet ik ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:57 schreef Poostema het volgende:
Ja, doe ik ook.
Maar ik blijf het degoutant vinden...
Ja dan moet je niet lopen zeiken en gewoon weer een condoom gebruiken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:57 schreef Poostema het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt wel...
Maar we komen meestal samen klaar, dus dan moet hij wel in mij zitten om me een orgasme te bezorgen...
Heul niet.quote:
Ik lol'de.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Laat de zaadleiders van je vriend aan elkaar lassen! Smeer elkaar daarna volledig in met Dettol zodat jullie zelfs steriel in een operatiekamer mogen vrijen...
Opgelost, slotje!
Je bent gewoon ondankbaar. Hou die zooi lekker bij je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Poostema het volgende:
Hebben jullie tips om zonder condoom toch proper te vrijen?
Want het loopt er altijd weer uit...
Als ik zou kunnen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Je bent gewoon ondankbaar. Hou die zooi lekker bij je.
Dat gebeurt gewoon, doe je weinig aan. Moet je gewoon ff 5 minuten "uitlekken"quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef Poostema het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen...
Zolang het er maar niet weer uitkomt.
tsja..... Als hij vaker klaar komt zal het volume minder zijn... dus als je een echte oplossing wilt dan is vaker vrijen een goede optie (twee tot drie keer per dag en het zal er echt niet meer uit lopen).quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Poostema het volgende:
Hebben jullie tips om zonder condoom toch proper te vrijen?
Want het loopt er altijd weer uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |