Goh, dat gebeurt wel...quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:56 schreef tliciouz het volgende:
Waarom laat je hem dan niet klaarkomen op je buik ofzo? Dan kan er altijd nog wat uitkomen maar veel ook niet meer.
Hm, als dat niet voldoende is en jij er nog steeds van walgt, dan moet je hem idd de condoom aanpraten. Meer weet ik ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:57 schreef Poostema het volgende:
Ja, doe ik ook.
Maar ik blijf het degoutant vinden...
Ja dan moet je niet lopen zeiken en gewoon weer een condoom gebruiken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:57 schreef Poostema het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt wel...
Maar we komen meestal samen klaar, dus dan moet hij wel in mij zitten om me een orgasme te bezorgen...
Heul niet.quote:
Ik lol'de.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Laat de zaadleiders van je vriend aan elkaar lassen! Smeer elkaar daarna volledig in met Dettol zodat jullie zelfs steriel in een operatiekamer mogen vrijen...
Opgelost, slotje!
Je bent gewoon ondankbaar. Hou die zooi lekker bij je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Poostema het volgende:
Hebben jullie tips om zonder condoom toch proper te vrijen?
Want het loopt er altijd weer uit...
Als ik zou kunnen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Je bent gewoon ondankbaar. Hou die zooi lekker bij je.
Dat gebeurt gewoon, doe je weinig aan. Moet je gewoon ff 5 minuten "uitlekken"quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef Poostema het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen...
Zolang het er maar niet weer uitkomt.
tsja..... Als hij vaker klaar komt zal het volume minder zijn... dus als je een echte oplossing wilt dan is vaker vrijen een goede optie (twee tot drie keer per dag en het zal er echt niet meer uit lopen).quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Poostema het volgende:
Hebben jullie tips om zonder condoom toch proper te vrijen?
Want het loopt er altijd weer uit...
Ja, doe ik altijd... maar blergh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:22 schreef controlaltdelete het volgende:
erna gaan plassen, het kwakje er uit plassen/persen dan jezelf schoonmaken.
Daarvoor hoef je toch niet zo in de aanval te gaan?quote:
Je stelt je aan. Heel erg.quote:
Vind je?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou stoppen met vrijen, in zijn geheel, vies gedoe
Nee er is geen alternatief.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef Poostema het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vraag gewoon of er een alternatief is.
nou, niet zo zeiken danquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
Liever niet, vind het namelijk erg leuk!
Jij bent vast enorm creatief in bed!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef Poostema het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vraag gewoon of er een alternatief is.
of prop deze er tussen alsie klaar is:quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
Gvd leg een handdoek onder die grot en zeik niet.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of prop deze er tussen alsie klaar is:
[ afbeelding ]
Werkt perfect hoor.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je wilt naar niemand luisteren, maar verwacht wel een oplossing.
Dan moet je dat nalekken maar op de koop toe nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
sex 'leuk' vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef Poostema het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Kumerian het volgende:
(twee tot drie keer per dag en het zal er echt niet meer uit lopen).
in het fotoboek staan al foto's van TS met een andere dame die gekust wordt..... Misschien......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:49 schreef gateway het volgende:
[..]
in het fotoboek staan al foto's van TS met een andere dame die gekust wordt..... Misschien......haar naam zou dus Pootema moeten zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:49 schreef gateway het volgende:
[..]
in het fotoboek staan al foto's van TS met een andere dame die gekust wordt..... Misschien......Ik ben/word heus niet lesbisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Maar.... Kun je op je handen lopen!?!quote:
Dan zal je toch een handdoek moeten opofferen en deze omdopen tot "Rag-handdoek".quote:
Rag-shirt ftwquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef banapples het volgende:
[..]
Dan zal je toch een handdoek moeten opofferen en deze omdopen tot "Rag-handdoek".
Als je em lang genoeg laat liggen loopt ie vanzelf naar de wasmachinequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef -moppie- het volgende:
handdoek zo nu en dan wel wassen he, anders staat ie binnen de kortste keren rechtop.
Dit MOET wel een troll zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:57 schreef Poostema het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt wel...
Maar we komen meestal samen klaar, dus dan moet hij wel in mij zitten om me een orgasme te bezorgen...
Mijn God, als je al 'bah bah bah!!!' gaat jammeren van sperma dat uit je kut loopt na het neuken ... Seks moet ook een beetje (...) vies zijn, dat maakt het juist zo geil lekker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Poostema het volgende:
Probleem met de pil: Mijn vriend z'n "zaakje" loopt na afloop...euhm...uit mij.
En dat vind ik nogal vies, waardoor het vrijen zonder condoom voor mij een bonerkiller geworden is.
Love it when you talk dirty.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, als je al 'bah bah bah!!!' gaat jammeren van sperma dat uit je kut loopt na het neuken ... Seks moet ook een beetje (...) vies zijn, dat maakt het juist zo geil lekker.
dat dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, als je al 'bah bah bah!!!' gaat jammeren van sperma dat uit je kut loopt na het neuken ... Seks moet ook een beetje (...) vies zijn, dat maakt het juist zo geil lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
Blijkbaar wil TS niet zo'n slakkenspoor achterlaten op de overloop.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
*Mental image van TS die op haar handen loopt met benen wijd en niet door de deur kan.........quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef SicSicSics het volgende:
Kun je op je handen lopen? Dan is dat misschien makkelijker, dan kun je gewoon je benen wijdt houden!![]()
Ik neem aan dat je bedoelt dat je die handdoek na iedere keer de kwak erin persen gaat wassen? Anders ga ik nu even ergens een emmer volkotsen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef -moppie- het volgende:
handdoek zo nu en dan wel wassen he, anders staat ie binnen de kortste keren rechtop.
Dan moet ze haar bekkenbodemspier een beetje gaan trainen. Of een onderbroekje aantrekken als ze de gang op gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijkbaar wil TS niet zo'n slakkenspoor achterlaten op de overloop.
Altijd lullig als je dan iemand tegenkomt waar je een praatje mee moet maken, sta je daar te druppelkutten.
ikke wel.. alhoewel bij 2x op een dag en het ding ligt nog naast het bed wij die dan ook wel gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je die handdoek na iedere keer de kwak erin persen gaat wassen? Anders ga ik nu even ergens een emmer volkotsen.
Of zo'n linksdraaiend eco-alternatief voor een tampon in heur flamouse steken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Dan moet ze haar bekkenbodemspier een beetje gaan trainen. Of een onderbroekje aantrekken als ze de gang op gaat.
"Leuk" is natuurlijk wijfs voor "Ik doe het maar omdat mijn vriendje het wil, anders gaat-ie bij me weg en vind ik nooit meer iemand anders en blijf ik kinderloos en ik ben al 22!"quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef conleche het volgende:
En verder: ik geloof helemaal niet dat jij sex 'leuk' vindt, als je zo'n heisa maakt van een beetje sperma.
een wat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of zo'n linksdraaiend eco-alternatief voor een tampon in heur flamouse steken.
Zo'n soort vacufin, maar dan voor in je kut die de slierkjes en bonkjes opvangt.quote:
Ik zie het al gebeuren, ga je van elkaar af, trekt je nachtkastje open en haalt dat ding eruit en stopt het vervolgens in je doos.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n soort vacufin, maar dan voor in je kut die de slierkjes en bonkjes opvangt.
[ afbeelding ]
Ja, dat lijkt me idd handig, zo'n ding wat over de baarmoedermond moetquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n soort vacufin, maar dan voor in je kut die de slierkjes en bonkjes opvangt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef Paranoot het volgende:
spoelen met een vaginale douche of de doucheslang zonder de kop erop. heb je ook niet die vieze oud-sperma-geur vanuit je doos de volgende dag.
ik doe dat omdat ik anders schimmeltjes krijg, maar als je dat niet hebt, wat maakt het dan uit, pretvlekje meer of minder in het bed?
Dan druipt het er iig niet meer uit...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
*Mental image van TS die op haar handen loopt met benen wijd en niet door de deur kan.........
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het bewijs dat TS een man is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:53 schreef Poostema het volgende:
Probleem met de pil: Mijn vriend z'n "zaakje" loopt na afloop...euhm...uit mij.
En dat vind ik nogal vies, waardoor het vrijen zonder condoom voor mij een bonerkiller geworden is.
He getver...quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:14 schreef conleche het volgende:
[..]
In dat geval loopt dat sperma dus heel ergens anders uit.
Sanderquote:
Doe maar een fles met draaidop, kurk heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Zal ik wijn meenemen? Maken we er een gezellige avond van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |