Hoezo een klein deel van de bevolking? Ik kom er dagelijks behoorlijk veel tegen. En in welke rassen denken ze dan eigenlijk? Vrijwel alle Amerikanen zijn toch gemixt bijvoorbeeld? Ook de blankenquote:“Hoewel mensen met een gemixt ras maar een klein deel van de bevolking vormen, zijn ze sterk vertegenwoordigd in beroepen waarin de competitie erg groot is", aldus Lewis.
Nou, nou omdat er gemixt president is, is dit op eens een teken dat gemixte rassen bovengemiddeld succesvol zijn.quote:"Denk aan acteren en Hale Berry, en Formule 1-racen met Lewis Hamilton. En dan is er natuurlijk nog de politiek met Barack Obama.”
Aha, ik zat te denken in verschillen tussen bijvoorbeeld Slavische Volkeren en Germaanse volkeren. Dit is volgens jou puur een kwestie van nationaliteiten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:00 schreef Fokski het volgende:
Je bent nationaliteiten en "huidskleuren" door elkaar aan het halen. Als je dan een groep als "Afro-Amerikanen" noemt is al meteen duidelijk dat je wat bij moet spijkeren. Afrika is het continent met de grootste genetische diversiteit, ook al nemen we enkel over "donker" Afrika. Deel Zweeds, deels Pools e.d. is geen "mix". Europa als geheel kent maar weinig genetische diversiteit.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8027269.stm
Ja, halfbloedjes is een politiek incorrecte term. Beter is het om te zeggen dubbelbloedjes.quote:
Helemaal mee eens. Sowieso is aantrekkelijkheid natuurlijk enorm subjectief waarbij etnische achtergrond als referentiekader inderdaad een belangrijke rol spelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 04:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Hmm, ik zet toch een aantal vraagtekens bij de uitkomst van dit onderzoek. Ik heb het al proberen te achterhalen maar vindt het niet. Wat de bevindingen zijn geloof ik wel maar wat ik mij afvraag is echter wat de culture/etnische achtergrond van de proefpersonen zelf is, niet die van de beoordeelde mensen op de pasfoto's. Is deze homogeen of juist divers, en welke groepering is oververtegenwoordigd? Want ik kan mij zo voorstellen dat een verschillende etnische achtergrond en daarmee verschil in culturele opvattingen zeer van invloed zijn op de uiteindelijke resultaten. Zo zal misschien een Japanse man van het platteland met een pure culture/etnische achtergrond waarschijnlijk de voorkeur hebben voor een Japanse vrouw met een homogene etnische afkomst. Dus juist niet van gemixte ras. Daarentegen zal een Westerse vrouw uit een grote westerse stad als Amsterdam of New York misschien wel een man prefereren van gemixte ras/heterogene etnische afkomst. Dit kan de resultaten dus zeer beinvloeden.
Huh? Is dat een gegeven? Kan je dit ook onderbouwen? De interraciale relaties die ik in het dagelijks leven gade sla beperken zich juist vrijwel uitsluitend tot lagere klassen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zo kun je denken aan het gegeven dat interraciale huwelijken/relaties minder geaccepteerd zijn in lagere sociale klassen
Petjes zijn dom.quote:
de meisjequote:Op vrijdag 16 april 2010 07:03 schreef Knip het volgende:
[..]
Ja, halfbloedjes is een politiek incorrecte term. Beter is het om te zeggen dubbelbloedjes.
* denkt aan de indisch-nederlandse meisje dat voor hem in de 3e klas zat
Lees je maar eens iets meer in in eugenetica en dergelijke.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:29 schreef BasEnAad het volgende:
Is eigenlijk heel logisch.
Als twee rassen "kruisen'', dan krijg je een kind met een grote verscheidenheid aan genen. Dat is doorgaans positief voor gezondheid en uiterlijk.
Om diezelfde reden zijn inteelt kinderen minder geslaagd, zij hebben van beide ouders veel dezelfde genen gekregen.
en nu niet meer? want laten we eerlijk zijn, succesvol is ie wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:30 schreef Viajero het volgende:
Een paar maanden geleden hadden ze ongetwijfeld ook Tiger Woods genoemd als voorbeeld van een succesvol persoon van gemixt ras.
Hij is natuurlijk nog steeds enorm succesvol, maar iets controversieler tegenwoordig, zeker voor een Amerikaans publiek. In de OP wordt hij in elk geval niet als voorbeeld genoemd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en nu niet meer? want laten we eerlijk zijn, succesvol is ie wel.
ach so. hij was zelfs erg succesvol met de vrouwtjes heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk nog steeds enorm succesvol, maar iets controversieler tegenwoordig, zeker voor een Amerikaans publiek. In de OP wordt hij in elk geval niet als voorbeeld genoemd.
Ja, zo veel verstand heb ik er niet van. Maar het leek me wel aannemelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef Gulo het volgende:
Waaruit blijkt volgens jou dat er een correlatie is tussen een zo groot mogelijke diversiteit aan genen en positievere eigenschappen. (let wel, er moet een minimum aantal zijn om inteelt taferelen te voorkomen, maar als je voorbij dat punt bent is er volgens jou nog steeds doorgaans voordeel om een grotere diversiteit te creëren).
Klopt, maar volgens mij is het verband tussen die dingen wel eerder al aangetoond.quote:Sowieso beperk jij je nu tot gezondheid en uiterlijk, terwijl succesvol zijn ook een belangrijke pijler is volgens dit onderzoek! Dat zijn sowieso twee verschillende dingen!!!
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is echter zo dat wanneer de diversiteit groot genoeg is, dat het geen meerwaarde heeft om die diversiteit nog groter hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar een grotere diversiteit in genen maakt volgens mij de kans op afwijkingen wel kleiner, omdat binnen een ras sommige recessieve eigenschappen wijdverbreid zijn, die door de mix juist niet tot uiting komen.
Het punt is, we hebben het hier over aantrekkelijkheid niet over levensvatbaarheid. Aantrekkelijkheid wordt zeker ook bepaald door culturele achtergronden. Zo zal een Turkse boer uit de Anatolische hooglanden een maagd met de zelfde culturele uniformiteit en afkomst aantrekkelijker vinden dan iemand uit een westerse kosmopolitische stedelijke samenleving die misschien juist pluriformiteit meer waardeert. Cultuur en sociale opvattingen kunnen een hele grote impact hebben op iemands waardeoordeel en daarmee wat men aantrekkelijk vindt. Dat is dus mijn probleem met dit hele onderzoek, het riekt naar (westerse) culturele correctheid en kosmopolitisme.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, zo veel verstand heb ik er niet van. Maar het leek me wel aannemelijk.
Maar een grotere diversiteit in genen maakt volgens mij de kans op afwijkingen wel kleiner, omdat binnen een ras sommige recessieve eigenschappen wijdverbreid zijn, die door de mix juist niet tot uiting komen.
Dit vind ik wel een erg vreemde uitspraak. Obama is de eerste gekleurde Amerikaanse president, hoezo sterk vertegenwoordigd? En Hale Berry is een actrice naast zoveel blanke collega's. Juist het blanke ras is sterk vertegenwoordigd in dergelijke beroepen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:34 schreef 0013379 het volgende:
Acteren en politiek
“Hoewel mensen met een gemixt ras maar een klein deel van de bevolking vormen, zijn ze sterk vertegenwoordigd in beroepen waarin de competitie erg groot is", aldus Lewis.
"Denk aan acteren en Hale Berry, en Formule 1-racen met Lewis Hamilton. En dan is er natuurlijk nog de politiek met Barack Obama.”
Het stereotype dat zwarte mannen echt achter alles met een vagina aanlopen, behalve een zwarte vrouw lijkt ook te kloppen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef AryaMehr het volgende:
Verbaast me eigenlijk niets. Uit een ander onderzoek bleek bijvoorbeeld ook dat vrouwen uit het Midden-Oosten over het algemeen het meest gewild zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het stereotype dat zwarte mannen echt achter alles met een vagina aanlopen, behalve een zwarte vrouw lijkt ook te kloppen.
Huh WTF! Hoe moet ik dit plaatje lezen, en wat betekent die getallen? Is het de voorkeur die vrouwen van bepaalde groepen hebben voor mannen van andere groepen???quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef AryaMehr het volgende:
Verbaast me eigenlijk niets. Uit een ander onderzoek bleek bijvoorbeeld ook dat vrouwen uit het Midden-Oosten over het algemeen het meest gewild zijn:
[ afbeelding ]
Ja, je hebt gelijk. De voorkeur van vrouwen uit verscheidene raciale groepen voor mannen uit verscheidene raciale groepen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Huh WTF! Hoe moet ik dit plaatje lezen, en wat betekent die getallen? Is het de voorkeur die vrouwen van bepaalde groepen hebben voor mannen van andere groepen???
Als dat waar is dan komt de blanke man er bekaaid af
Volgens mij moet je het andersom zien, bij de eerste gaat het om de voorkeur van mannen en bij deze (de laatste) om die van vrouwen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. De voorkeur van vrouwen uit verscheidene raciale groepen voor mannen uit verscheidene raciale groepen.![]()
Dit is de voorkeur van mannen:
[ afbeelding ]
Nee, bij de eerste gaat het volgens mij wel om de voorkeur van vrouwen:quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het andersom zien, bij de eerste gaat het om de voorkeur van mannen en bij deze (de laatste) om die van vrouwen.
Alhoewel die filename anders doet vermoeden....
Bij male sender draai het toch om de response van de vrouwen en dus de voorkeur van de vrouwen en dus niet de mannen?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, bij de eerste gaat het volgens mij wel om de voorkeur van vrouwen:
http://www.readwriteweb.c(...)om_okcupid_study.php
Onderzoek, onderzoek...quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef AryaMehr het volgende:
onderzoek
http://www.readwriteweb.c(...)om_okcupid_study.phpquote:According to a recent study conducted by dating website OKCupid, "Black women are sweethearts... white men are sh*tty," and white people in general are a horrible bunch of xenophobes.
The company recently ran some numbers on response rates for messages sent between almost a million otherwise compatible men and women of varying races, and the results are eye-opening.
quote:
Nope bij de eerste gaat het om de voorkeur van mannen, hogere cijfers, staan voor een hogere positieve response van de man. En de tweede gaat om de voorkeur van vrouwen. Uit dit onderzoek komt naar voren dat de vrouw uit het midden Oosten, en de blanke man het populairst zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, bij de eerste gaat het volgens mij wel om de voorkeur van vrouwen:
http://www.readwriteweb.c(...)om_okcupid_study.php
Wat ook wel opvallend is: zwarte vrouwen reageren het meest van alle vrouwen. Maar het minste naar andere zwarte mannen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Met dank aan Monidique voor de website: http://www.readwriteweb.c(...)om_okcupid_study.php
[ afbeelding ]
Ik snap hem al:
Het betreft hier 'online' dating waarbij in het eerste plaatje "female sender" hier geplaatst de vrouwen de mailtjes naar het mannelijke geslacht hebben gezonden. Gemeten wordt de mannelijke response op deze berichtjes. Je moet per mannelijke groepering de tabel verticaal aflezen. Dus mannen uit het Midden-Oosten geven de hoogste respons (49.7) - ze zijn het meest happig op de berichten, en blanke mannen reageren het minst (40.7) - zij zijn het meest kritisch en voorzichtig. Blanke mannen vinden zwarte vrouwen het minst interessant en vrouwen uit het Midden-Oosten het meest. Opvallend!![]()
Het tweede plaatje "male sender" betreft mannen die de berichtjes versturen en vrouwen die reageren. Wederom, lees de y-as af per groepering. Zwarte vrouwen reageren het meest, en Indiase vrouwen het minst. Opvallend, als je de x-as afleest blijkt dat de blanke man gemiddeld gezien over alle groepen bij elkaar het meest populair is. Zie je wel, dat lijkt er meer op!
Interessante website, hier kun je zien hoe kosmopolitisch - of tegenovergestelde - xenofobisch, vrouwen en mannen zijn!
Klopt, het minst naar zwarte mannen (28), maar dit laagste respons is nog altijd bijna net zo hoog als de hoogste respons van Aziatische vrouwen (29) en blanke vrouwen (29). Jezus, wat zijn die zwarte vrouwen actief wat dating betreft!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ook wel opvallend is: zwarte vrouwen reageren het meest van alle vrouwen. Maar het minste naar andere zwarte mannen!
uhuh, geen één zwarte man wil een zwarte vrouw tuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het stereotype dat zwarte mannen echt achter alles met een vagina aanlopen, behalve een zwarte vrouw lijkt ook te kloppen.
Ik denk dat er eenvoudig een correlatie is tussen hoe veel respons je zelf krjigt en hoeveel respons je geeft. Mensen die weinig respons krijgen reageren juist sneller. Heeft alles te maken met je kansen op de datingmarkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Klopt, het minst naar zwarte mannen (28), maar dit laagste respons is nog altijd bijna net zo hoog als de hoogste respons van Aziatische vrouwen (29) en blanke vrouwen (29). Jezus, wat zijn die zwarte vrouwen actief wat dating betreft!
Je moet niet vergeten dat voor dit soort 'wetenschappelijk' onderzoek geldt dat als uitkomst altijd moet gelden dan diversiteit goed is, zo niet een panacee voor al 's werelds problemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:50 schreef Gulo het volgende:
Ik vind het een een nogal een tendentieus onderzoek.
Dat ze knapper zijn geloof ik nog wel, al vind ik volbloed (die eigenlijk ook gemixt zijn, dat is iedereen toch?) Turkse of Perzische vrouwen meestal een stuk knapper dan gemixte vrouwen, maar goed dat is ook een kwestie van smaak. Dat is het sowieso en misschien waren die blanke en zwarte mensen op de pasfoto sowieso wel benedengemiddeld knap, of waren de de gemixten bovengemiddeld knap. Erg subjectief zoiets.
Sowieso ontgaat het nut van zo'n onderzoek mij. Lijkt me ook meer iets voor RTL boulevard dan voor een universiteit, maar goed.
Wat ik ook frappant vind:
[..]
Hoezo een klein deel van de bevolking? Ik kom er dagelijks behoorlijk veel tegen. En in welke rassen denken ze dan eigenlijk? Vrijwel alle Amerikanen zijn toch gemixt bijvoorbeeld? Ook de blanken
(bijvoorbeeld deel Zweeds, Pools en Italiaans ik noem maar iets). Hetzelfde geldt ook voor de Afro-Amerikanen. Dat verklaart ook waarom sommige veel lichter zijn dan andere (terwijl beide ouders negroïde zijn. Dit zal wel te verklaren zijn door het mixen van slaven uit verschillende delen van Afrika).
Of denken deze onderzoekers alleen in hoofdrassen ofzo? Nogmaals ik vind het een vreemd onderzoek over rassen.
[..]
Nou, nou omdat er gemixt president is, is dit op eens een teken dat gemixte rassen bovengemiddeld succesvol zijn.Je zou van een universiteit toch mogen verwachten dat ze hun bevindingen met wat beter onderbouwde feiten weten te staven.
daar krijgen we het weer, we zijn allemaal desperate en lelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:53 schreef waht het volgende:
Ik val ook sterk op andere rassen.Alleen zwarte vrouwen vind ik minder aantrekkelijk.
Het is toch wel schrijnend om af te lezen: de blanke man ligt bijna het best in de markt bij de zwarte vrouw van allemaal (en scoort ook bij de andere groepen redelijk), maar andersom de zwarte vrouw ligt het slechtst in de markt bij de blanke man van alle groepen. Ai, dat is behoorlijk asymmetrisch!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat er eenvoudig een correlatie is tussen hoe veel respons je zelf krjigt en hoeveel respons je geeft. Mensen die weinig respons krijgen reageren juist sneller. Heeft alles te maken met je kansen op de datingmarkt.
alsof deze test in het ''echte '' leven geld. Ik ken zoveel mooie zwarte vrouwen die populair zijn bij andere mannenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:18 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Het is toch wel schrijnend om af te lezen: de blanke man ligt bijna het best in de markt bij de zwarte vrouw van allemaal (en scoort ook bij de andere groepen redelijk), maar andersom de zwarte vrouw ligt het slechtst in de markt bij de blanke man van alle groepen. Ai, dat is behoorlijk asymmetrisch!
Heeft alles met SES te maken. Zeker in de VS zijn blanke mannen diegenen met gemiddeld de hoogste SES en zwarte vrouwen die met de laagste. Logisch dat de eerste groep het populairste is en de tweede het minst.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:18 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Het is toch wel schrijnend om af te lezen: de blanke man ligt bijna het best in de markt bij de zwarte vrouw van allemaal (en scoort ook bij de andere groepen redelijk), maar andersom de zwarte vrouw ligt het slechtst in de markt bij de blanke man van alle groepen. Ai, dat is behoorlijk asymmetrisch!
Tuurlijk, en dat is ook gelijk het nadeel van online dating! Wees gerust, als je iemand in het echt ziet, of zelfs gesproken hebt, dan spelen opeens hele andere parameters een rol en kan je mening opeens sterk worden bijgesteldquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
alsof deze test in het ''echte '' leven geld. Ik ken zoveel mooie zwarte vrouwen die populair zijn bij andere mannen
Ik had de website op de vorige pagina al geplaatst hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Met dank aan Monidique voor de website: http://www.readwriteweb.c(...)om_okcupid_study.php
het maakt zwarte vrouwen ook bitchy, echt waarquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft alles met SES te maken. Zeker in de VS zijn blanke mannen diegenen met gemiddeld de hoogste SES en zwarte vrouwen die met de laagste. Logisch dat de eerste groep het populairste is en de tweede het minst.
Zwarte vrouwen zijn denk ik wel een van de sterkere vrouwen op de wereld. Ze staan er meestal alleen voor, moeten alleen kinderen opvoeden, vaak zelf hun geld verdienen, het huishouden doen en zo. In Afrika doen de mannnen al helemaal niks en zijn er geen anderen die sociale verzekeringen opbrengen. Die mannen daar hangen rond, voeren oorlog, drugs, vreemdgaan, etc etc.
Werkelijk alles komt daar op de rug van de vrouw neer. In zeer zware omstandigheden die kinderen opvoeden, kilometers lopen voor water, overleven met die kinderen, geld proberen te verdienen zonder ondersteuning, noem maar op. Het zijn echte bikkels. Wat dat betreft zouden die zwarte vrouwen just heel populair moeten zijn!
inderdaad, ik ga liever in het echte leven daten. Bij online daten is een foto de eerste indruk. Stel je voor een bloedmooie vrouw die gewoon supergemeen isquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tuurlijk, en dat is ook gelijk het nadeel van online dating! Wees gerust, als je iemand in het echt ziet, of zelfs gesproken hebt, dan spelen opeens hele andere parameters een rol en kan je mening opeens sterk worden bijgesteld![]()
Ik val ook best op zwarte meisjes, zeker weten!Mits het maar geen dellerige types zijn.
Er zijn zoveel verschillende negers. Genetisch zijn die diverser dan de andere mensen bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
Nou, ik merk in mijn omgeving ook wel dat negroide vrouwen over het algemeen het minst aantrekkelijk zijn. Dus de resultaten verbazen mij enigszins niet.
... het gaat .... allemaal ... om het ... individu ....quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
Nou, ik merk in mijn omgeving ook wel dat negroide vrouwen over het algemeen het minst aantrekkelijk zijn. Dus de resultaten verbazen mij enigszins niet.
Klopt. De meest aantrekkelijke vrouwen met enigszins negroïde kenmerken zijn vaak voor het grotendeels blank.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende negers. Genetisch zijn die diverser dan de andere mensen bij elkaar.
Oost-Afrikanen zijn heel anders dan West-Afrikanen. Dat is zelfs van oudsher een cultuurvolk! Je ziet wel dat veel negerinnen die als aantrekkelijk beschouwd worden in feite voor 75% blank zijn en op hun huid na hier veel op lijken.
Wellicht wel, maar ik geloof dat de meeste negroide vrouwen wel een tikkeltje meer moeite moeten doen. Het is gewoon op de één of andere manier natuurlijk bepaald dat blank en iets gekleurder vaker aantrekkelijker worden gevonden dan een zwarte huidskleur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
... het gaat .... allemaal ... om het ... individu ....![]()
Een mooie lieve negerin zal mannen van elk ras kunnen krijgen, dan maakt het niet of je als groep als lelijk of mooi word gezien.
Net zoals een lelijke midden-oosterse of blanke vrouw het moeilijk zal hebben om een man te krijgen, terwijl ze als groep als aantrekkelijker worden gezien.
Hetzelfde bij mannen ....
oost-afrika,. represent!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende negers. Genetisch zijn die diverser dan de andere mensen bij elkaar.
Oost-Afrikanen zijn heel anders dan West-Afrikanen. Dat is zelfs van oudsher een cultuurvolk! Je ziet wel dat veel negerinnen die als aantrekkelijk beschouwd worden in feite voor 75% blank zijn en op hun huid na hier veel op lijken.
Als je er op knap en zwart googled dan krijg je dit te zien:quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. De meest aantrekkelijke vrouwen met enigszins negroïde kenmerken zijn vaak voor het grotendeels blank.
Ik als negerin hoef alleen niet meer moeite te doen dan andere buitenlandse vrouwen uit azie, marokko of turkije hier in nederland om een man te krijgen. Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar ik geloof dat de meeste negroide vrouwen wel een tikkeltje meer moeite moeten doen. Het is gewoon op de één of andere manier natuurlijk bepaald dat blank en iets gekleurder vaker aantrekkelijker worden gevonden dan een zwarte huidskleur.
Let wel even op de belichting en make-up. Vaak worden ze lichter afgebeeld dan ze werkelijk zijn. Zie ook bijvoorbeeld John Williams:quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je er op googled dan krijg je dit te zien:
[ afbeelding ]
Vind ik ook heel aantrekkelijk.
Geen bullshit. Ik merk het gewoon ook in mijn omgeving. Ik heb zowel autochtone vrienden als allochtone vrienden en beide vinden negroide vrouwen vaak het minst aantrekkelijk. En onderzoeken wijzen hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik als negerin hoef alleen niet meer moeite te doen dan andere buitenlandse vrouwen uit azie, marokko of turkije hier in nederland om een man te krijgen. Wat een bullshit....
Ga je nu doen alsof alle niet-zwarte vrouwen steevast mooi zijn?
als amy winehouse geen geld had, zou ze volgensjou ook makkelijk een man krijgen?
zucht , wat ben je vervelend en ik begon je net meer te mogenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. De meest aantrekkelijke vrouwen met enigszins negroïde kenmerken zijn vaak voor het grotendeels blank.
Nee, ik zeg toch: het is enigszins natuurlijk bepaald. Daar kunnen de meeste mensen verder vrij weinig aan doen. Beyonce heeft over het algemeen veel blanke elementen in haar gezicht. En die laatste vergelijking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
zucht , wat ben je vervelend en ik begon je net meer te mogen![]()
beyonce is zelfs voor het grootse gedeelte zwart, net als christina milian.
Daarnaast heb je tig andere zwarte vrouwen zonder blank bloed die aantrekkelijk zijn.
Kan ik ook gaan zeggen dat de midden-oosterse vrouwen zonder snor eigenlijk blank zijn, klinkt dom hé?
hu? dus jij kan weten of ik genoeg mannen aantrek ja of nee, ook al ken je me niet???quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen bullshit. Ik merk het gewoon ook in mijn omgeving. Ik heb zowel autochtone vrienden als allochtone vrienden en beide vinden negroide vrouwen vaak het minst aantrekkelijk. En onderzoeken wijzen hetzelfde uit.
Maar natuurlijk: ik heb het toch de hele tijd over het algemeen, niet over individuen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
hu? dus jij kan weten of ik genoeg mannen aantrek ja of nee, ook al ken je me niet???wow knap ... een helderziende in ons midden
ik geef eerlijk toe dat zwarte vrouwen minder populair zijn, maar ik laat al minstens TIG keer het woord '' individu'' vallen. Een mooie lieve negerin zal genoeg mannen kunnen krijgen, net als elke andere mooie niet-zwarte vrouw.
zucht
die studie was alleen gehouden tussen zwarten, blanken, en halbloeden (half afrikaans.blank)quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Repeat het volgende:
Mix met negers niet. Met Aziaten wel. Vrouwen dan.
nee, de laatste zin slaat nergens op. Daarom juist. ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch: het is enigszins natuurlijk bepaald. Daar kunnen de meeste mensen verder vrij weinig aan doen. Beyonce heeft over het algemeen veel blanke elementen in haar gezicht. En die laatste vergelijking slaat nergens op.
Ze heeft haar meestal gestyled of gekruld. Ze heeft vaak highlights in haar haar, etc. Bovendien is Beyonce totaal niet representatief voor de negroide vrouwen in Afrika. Of het nou Oost-Afrika of West-Afrika is. Verder hebben de Oost-Afrikanen over het algemeen een hoog voorhoofd wat over het algemeen ook niet aantrekkelijk wordt gevonden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, de laatste zin slaat nergens op. Daarom juist. ...
Beyonce heeft geen één blanke element in haar gezicht. Ze heeft een bruine huid (ze word altijd belicht) een negroide neus, vollere lippen, bruine ogen. Wat is daar blank aan? tell me ......
Idd, ik vind vrouwen uit Somalië (dus Oost-Afrika), hun cultuur en religie buiten beschouwing gelaten, over het algemeen best wel knap! Volgens mij komen Afrikaanse modellen in Europa nou juist bovengemiddeld uit deze regio vandaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb wel eens een topic geopend over Nelli Cooman die in de loop der jaren ook steeds blanker geworden is.
Maar het gaat denk ik niet zozeer om de kleur, maar meer om secundaire eigenschappen als de kaaklijn, neus, haarsoort die iemand wel of niet aantrekkelijk maken.
Je bedoelt waarschijnlijk juist wel? Een hoog voorhoofd, kleine mond en relatief kort afstand mond-kin wordt over het algemeen als zeer feminien gezien en als aantrekkelijk bij mannen. Algemene biologie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze heeft haar meestal gestyled of gekruld. Ze heeft vaak highlights in haar haar, etc. Bovendien is Beyonce totaal niet representatief voor de negroide vrouwen in Afrika. Of het nou Oost-Afrika of West-Afrika is. Verder hebben de Oost-Afrikanen over het algemeen een hoog voorhoofd wat over het algemeen ook niet aantrekkelijk wordt gevonden.
dat ben ik met je eens. Maar ik vind zo-ie zo Afro-amerikaans en Afrikaans niet te vergerlijken qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze heeft haar meestal gestyled of gekruld. Ze heeft vaak highlights in haar haar, etc. Bovendien is Beyonce totaal niet representatief voor de negroide vrouwen in Afrika. Of het nou Oost-Afrika of West-Afrika is.
Dit is geen zwarte vrouw, deze vrouw is bijna volledig blank. Ze heeft alleen ietsje meer pigment. Ik denk dat een antropoloog die haar schedel zou krijgen zou oordelen dat het een blanke vrouw betrof.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
die studie was alleen gehouden tussen zwarten, blanken, en halbloeden (half afrikaans.blank)
dus waarschijnlijk denken anderen daar anders over.
In brazilie heb je veeeel mooie half-zwarte /blanke vrouwen, vaak mooier dan half aziatisch![]()
[ afbeelding ]
deze zin had ik over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verder hebben de Oost-Afrikanen over het algemeen een hoog voorhoofd wat over het algemeen ook niet aantrekkelijk wordt gevonden.
omdat brazilie een land is vol met verschillende mixen heb ik geen idee hoeveel blank of zwart bloed ze heeft. Maar ze word wel gezien als mulatto daar in brazilie, net als deze vrouwquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is geen zwarte vrouw, deze vrouw is bijna volledig blank. Ze heeft alleen ietsje meer pigment. Ik denk dat een antropoloog die haar schedel zou krijgen zou oordelen dat het een blanke vrouw betrof.
Maar de "zwarte" schoonheden die jij laat zien zijn allemaal grotendeels blank. Er zijn ook echt wel mooie negerinnen te vinden hoor. Dus die gewoon raszuiver zijn maar toch mooi.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat brazilie een land is vol met verschillende mixen heb ik geen idee hoeveel blank of zwart bloed ze heeft. Maar ze word wel gezien als mulatto daar in brazilie, net als deze vrouw
[ afbeelding ]
adriana lima trouwens niet als mulatto, maar wel als gemixt. Dus niet blank. Terwijl ze in Afrika wel als ee blanke vrouw zal worden gezien
het verschilt per land dit soort dingen
je gaat afrika vergerlijken met een westers land waar ze hun schoonheid kunnen kopen? hoe zielig ben je, sorrie. In afrika lopen zer nou niet eenmaal bij met perfect gestijlde haren, mooie kleren etc. weet je wel hoe arm afrika is? oost-afrika is nog armer dan west-afrika terwijl veel modellen juist uit oost-afrika komen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef AryaMehr het volgende:
Maar goed, individuele foto's zeggen over het algemeen vrij weinig. Heb je een straatbeeld voor me Aycelle van ergens in Afrika? Ik denk dat de meeste vrouwen daar toch enigszins niet echt als aantrekkelijk naar voren komen.
Nee, dat maakt niet uit. Rijk of niet, schoonheid komt vaak enigszins wel naar voren. Maar goed, negroide vrouwen worden over het algemeen minder aantrekkelijker gevonden en dat is gewoon natuurlijk bepaald. Met alle respect, maar Iraanse vrouwen worden over het algemeen als zeer aantrekkelijk beschouwd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
je gaat afrika vergerlijken met een westers land waar ze hun schoonheid kunnen kopen? hoe zielig ben je, sorrie. In afrika lopen zer nou niet eenmaal bij met perfect gestijlde haren, mooie kleren etc. weet je wel hoe arm afrika is? oost-afrika is nog armer dan west-afrika terwijl veel modellen juist uit oost-afrika komen.
Heb jij een straatbeeld van elk niet-zwart land? en kom niet aan met zweden of amerika, bedankt!
De gemiddelde iraanse vrouw lijkt ook vast niet op jullie prinsess.
In iedergeval het is ieders eigen keuze wat aantrekkelijk is. De één vind dit aantrekkelijk de ander wat anders.
Iraniërs zijn dan ook zuivere kaukasiërsquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit. Rijk of niet, schoonheid komt vaak enigszins wel naar voren. Maar goed, negroide vrouwen worden over het algemeen minder aantrekkelijker gevonden en dat is gewoon natuurlijk bepaald. Met alle respect, maar Iraanse vrouwen worden over het algemeen als zeer aantrekkelijk beschouwd.
Klopt. Zie ook bijvoorbeeld in deze topic:quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iraniërs zijn dan ook zuivere kaukasiërs
Mooie vrouwen hoor. In de hogere kasten van India zie je deze types ook vaak. Net als bijvoorbeeld in Afghanistan. Donker zonder de semitische trekjes van de Mediterrané.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Zie ook bijvoorbeeld in deze topic:
Perzische/Iraanse dames
De etiopische die ik plaatste en beyonce zijn gewoon negerinnen. De andere brazilianen niet maar dat heb ik ook nooit gezegd. Ik vind gabrielle union een heel mooie negerin net als heel veel die heel donker zijn. Maar kom niet aan dat de lichtere negerinnen ook voor het grotendeels blank zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar de "zwarte" schoonheden die jij laat zien zijn allemaal grotendeels blank. Er zijn ook echt wel mooie negerinnen te vinden hoor. Dus die gewoon raszuiver zijn maar toch mooi.
Wat jij op deze manier doet is eigenlijk alleen maar het vooroordeel van blank=mooi bevestigen. Want de vrouwen die je post hebben allemaal blanke eigenschappen. (smalle neus, bollend voorhoofd, bescheiden kaaklijn, sluik haar, een lichte tot zeer lichte en gladde huid). Het enige zwarte kenmerk zijn de volle lippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |