Het zijn zelfs edele dierenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie? Nergens goed voor die dingen
Hoi TLKquote:
Heb jij een PAAR paarden gegeten? Vreetzak!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb serieus eens paar gegeten en het was lekker
Stiekem vind ik ze wel mooi om te zienquote:
Mijn gevoelens wat doe jequote:Op donderdag 15 april 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij een PAAR paarden gegeten? Vreetzak!
Shetlandersquote:Op donderdag 15 april 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij een PAAR paarden gegeten? Vreetzak!
Ook leuk om te berijdenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze wel mooi om te zien
Ik vind katten mooi om te zien, maar die zijn toch ook niet van adel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze wel mooi om te zien
Ik berijd liever wat anders danquote:
Nou....in Egypte wel heiligquote:Op donderdag 15 april 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind katten mooi om te zien, maar die zijn toch ook niet van adel.
Hij heeft wel een mooie vachtquote:Op donderdag 15 april 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
Wilders is ook een aap.
Daar wil ik sowieso nog eens naartoe. Een internetvriendin komt daar weg vandaanquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie vacht
Ik mag nog nieeeeetquote:Op donderdag 15 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet nog niet op wie ik zou moeten stemmen
Het volgende kabinet zal ook wel vallenquote:
Ik zou op D66 stemmen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het volgende kabinet zal ook wel vallen
Ik stem zowiezo geen PvdA of Groenlinks.
PVV/VVD denk ik ook niet
Gewoon om het douchen zelf is het ook wel lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Vooral als je flink vies bent geweest !
Wel met jouw hulp in MEN.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook een leuk aantal.
Ik zit rond hetzelfde denk ik
Goedemorgen allenquote:
Mogge Trevquote:
Ohja, moet eigenlijk slapen. Ik wil wel mee boodschapjes doen.quote:
Heb jij geld danquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, moet eigenlijk slapen. Ik wil wel mee boodschapjes doen.
Het is 0:13quote:
Dat vertelde je idd, maar ik kan er op 1 of andere manier niet aan wennen. Het is nu al goedemorgenquote:
Is bij mijn weten nog nachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het is 0:13valt wel mee toch?
Ook een goedemorgen
Het is nachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat vertelde je idd, maar ik kan er op 1 of andere manier niet aan wennen. Het is nu al goedemorgen
Ik kan dat echt nietquote:
Ik ben benieuwd wat de stand is op 20 april om 12:00u.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In mijn vakantie even naar de 84000 toe
Gaan we dure a merken kopenquote:
Wat is er dan die datumquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de stand is op 20 april om 12:00u.
Ik heb een jaar lang nachtdiensten gemaakt en om 5 uur komt alles op gangquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor mij meestal pas om 6 uur(zal ook kunnen zijn omdat ik bijna nooit eerder op sta)
Weet nietquote:
Maar ook iets met een ochtend van 6 uur, middag van 6 uur, avond van 6 uur dan blijft er al niet veel meer overquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang nachtdiensten gemaakt en om 5 uur komt alles op gang
Alles!quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang nachtdiensten gemaakt en om 5 uur komt alles op gang
Oke op die manierquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ook iets met een ochtend van 6 uur, middag van 6 uur, avond van 6 uur dan blijft er al niet veel meer over
Mwa, valt wel mee. We doen twee keer per week boodschappen en meestal zitten we wel onder de 50 euro per keer.quote:
Ik meet sinds 20 februari om 12:00 mijn aantal postsquote:
Ohw, ik standaard erbovenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee. We doen twee keer per week boodschappen en meestal zitten we wel onder de 50 euro per keer.
het lijkt of jij geen leven meer hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik meet sinds 20 februari om 12:00 mijn aantal postsKijk maar in me fobo
Jij gaat hardquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik meet sinds 20 februari om 12:00 mijn aantal postsKijk maar in me fobo
Echt wel. Want ik moest vandaag 2 keer zwemmen en ik ben 's middags nog naar mijn vriend geweest. Dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
het lijkt of jij geen leven meer hebt
lijkt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
het lijkt of jij geen leven meer hebt
Deed je dat vroeger wel dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:25 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik kijk helemaal niet meer zo vaak naar mijn postcount eigenlijk.
Ik zeg ook lijkt, heb zelf ook een tijd thuis gezeten en veel posts gehad terwijl ik veel weg wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt wel. Want ik moest vandaag 2 keer zwemmen en ik ben 's middags nog naar mijn vriend geweest. Dus.
Zo moeilijk is dat ook niet. Gewoon heel veel posten in 2 a 3 uur kan al genoeg zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg ook lijkt, heb zelf ook een tijd thuis gezeten en veel posts gehad terwijl ik veel weg was
Geen zin?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen ga ik thaiboksen maar heb eigenlijk geen zin
Billyquote:
vet, thxquote:
Wist ikquote:
O dacht het welquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef DeLuna het volgende:
Oke. Dagcijfers zijn er. Tijd om te slapen.
Weltrusten![]()
![]()
Slaap zequote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef DeLuna het volgende:
Oke. Dagcijfers zijn er. Tijd om te slapen.
Weltrusten![]()
![]()
En toch hou ik van je hoorquote:
Whatchu sayin? Dit is pure nostalgie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffelsletjequote:
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie het en schijt nog steeds geen bakstenen
Whahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |