Ja dat zei ik ook nog. Ik doelde meer met diequote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Trust Ll
Erik, ik vind het toch wel hartverscheurend als die PJ zegt "Ik las over een man van 30 met een hersentumor. Maar goed, die had tenminste nog een vrouw gehad. Ik heb alleen de basisschool kunnen afsluiten en verder kom ik niet eens mijn jeugd uit". Aw
quote:MarcvdLinden
'Over mijn lijk' van BNN verdient toch wel een hele grote tv-prijs. Ook al kost 't me heel veel moeite om te kijken.
quote:
Ik zei dot... je weet wel.quote:@MarcvdLinden En een betere presentator. Dot programma leent zich niet voor neppers.
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeldquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo raar dat Yvon zo langs Bas loopt bij dat afscheid.
fluiterdefluit, onschuldig om zich heen kijkt lalalalalaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Waarom tweet yvonne aan ESF dat we achterlopen?
Heb ik wereldnieuws van Sieneke gemist tijdens Over Mijn lijk?
Ja dat zag ik nu ook pas goed eigenlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeld![]()
Ik had de aflevering al 2x op de site gezien, maar net op tv zag ik pas dat de huisarts naast Sandra zat en met een stethoscoop luisterde of ze al overleden was.
Best een heel intiem moment om op tv te gooien.
Oh god, zat je weer met de verkeerde account te tweeten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
fluiterdefluit, onschuldig om zich heen kijkt lalalalala
Dat had ik wel gezien, maar ik had de eerste keer gemist dat ze hebben gefilmd terwijl de huisarts het narcoticum inspoot. Kan me best voorstellen dat je anoniem wil blijven, ook al is het niet illegaal wat je doet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die bij de deur wel heeft platgeknuffeld![]()
Ik had de aflevering al 2x op de site gezien, maar net op tv zag ik pas dat de huisarts naast Sandra zat en met een stethoscoop luisterde of ze al overleden was.
Best een heel intiem moment om op tv te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |