Dat kan wel beter idd, maar wat wil je anders? Een heel officieel iets a la het Gouden Harp gala? Of iets popi jopi polderglamour iets a la TMF awards? Ze zijn volgens mij gewoon een beetje de balans aan het zoeken, alleen dat lukt niet. Nou jammer dan, ik kan me er echt niet druk om maken iig.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk over de show, tenenkrommend was het.
Je kunt het een stuk professioneler uitvoeren, zelfs als je aan dezelfde artiesten een award moet uitreiken.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan wel beter idd, maar wat wil je anders? Een heel officieel iets a la het Gouden Harp gala? Of iets popi jopi polderglamour iets a la TMF awards? Ze zijn volgens mij gewoon een beetje de balans aan het zoeken, alleen dat lukt niet. Nou jammer dan, ik kan me er echt niet druk om maken iig.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef TheZapster het volgende:
Ik snap sowieso al niet waarom er een 3FM-awards gehouden moeten worden, het lijkt mij gewoon een excuus om te gaan zuipen voor de 3FMers.
Idd, Miss Montreal en drank isquote:Op donderdag 15 april 2010 23:59 schreef alors het volgende:
Oh na de reclame de pijslet van 3fm, een uitstekend moment om mijn bed op te zoeken
Zichzelf ontzettend voor lul zetten, bedoel je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:19 schreef TheZapster het volgende:
Ik vind MM eigenlijk best wel vermakelijk, ze durft tenminste wat te zeggen.
Ze zei toch nog wel wat zinnige dingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zichzelf ontzettend voor lul zetten, bedoel
je.
Ja, dat wel ja. Maar goed, dat geldt voor haarzelf (gelukkig) ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zei toch nog wel wat zinnige dingenHoe kan in godsnaam een Guus Meeuwis een award krijgen, die vent hoor je 3 keer per maand misschien op 3FM.
Je luistert er in ieder geval naar kun je van radio 4, 5, 6 ,funx ,concertzender, 13 regionale omroepen en 400 lokale omroepen niet zeggenquote:
Je lult uit je nek want ik luister meer Radio 6 dan 3FM tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je luistert er in ieder geval naar kun je van radio 4, 5, 6 ,funx ,concertzender, 13 regionale omroepen en 400 lokale omroepen niet zeggen
3FMquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En natuurlijk meteen ALWEER Anouk draaien![]()
.
Ja, dan is het oud nieuws. Slaap maar lekker uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Preview, rechtstreeks uit de camera. Morgen maar even doorwerken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:19 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja, dan is het oud nieuws. Slaap maar lekker uit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Preview, rechtstreeks uit de camera. Morgen maar even doorwerken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:15 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag van de Megahit, yes! Gelukkig is de nieuwe Megahit wel prettig
Het zal ook wel de Alarmschijf wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Eindelijk een toffe up-tempo track
.
Goedemorgen Cee ! alles goed ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:27 schreef Cee het volgende:
Prima nummer, dat van Aguilera.Inderdaad wel wat gejat van SexyBack maar ach, da's ook een goed chanson dus.
Kans is idd aanwezig. Misschien ook wel Superclip bij TMF.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal ook wel de Alarmschijf worden
Hoi hoi!quote:
Bijna weekend idd, erg relaxtquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi!Ja hoor alles goed, bijna weekend. Alles oké in Grunn?
Trouwens, over de nieuwe MH: eerste keer dat ik 'm hoorde vond ik hem rete-bagger maar bij de tweede keer vond ik 'm beter en nu vind ik 'm top! Gaat best snel.
En nu moet ik weer an der/die/das Arbeit. Dus tot later liebe Leute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |