Dat kan wel beter idd, maar wat wil je anders? Een heel officieel iets a la het Gouden Harp gala? Of iets popi jopi polderglamour iets a la TMF awards? Ze zijn volgens mij gewoon een beetje de balans aan het zoeken, alleen dat lukt niet. Nou jammer dan, ik kan me er echt niet druk om maken iig.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk over de show, tenenkrommend was het.
Je kunt het een stuk professioneler uitvoeren, zelfs als je aan dezelfde artiesten een award moet uitreiken.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan wel beter idd, maar wat wil je anders? Een heel officieel iets a la het Gouden Harp gala? Of iets popi jopi polderglamour iets a la TMF awards? Ze zijn volgens mij gewoon een beetje de balans aan het zoeken, alleen dat lukt niet. Nou jammer dan, ik kan me er echt niet druk om maken iig.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef TheZapster het volgende:
Ik snap sowieso al niet waarom er een 3FM-awards gehouden moeten worden, het lijkt mij gewoon een excuus om te gaan zuipen voor de 3FMers.
Idd, Miss Montreal en drank isquote:Op donderdag 15 april 2010 23:59 schreef alors het volgende:
Oh na de reclame de pijslet van 3fm, een uitstekend moment om mijn bed op te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |