Je hebt toegang tot machine "4" en "2" van netwerk "2001:67c:174:101" (het xsnews netwerkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb nu 2 ipv6 adressen van xsnews:
2001:67c:174:101::4
en
2001:67c:174:101::2
en ze doen het allebei..
Ik heb er geen verstand van maar het werkt
aha, en soms doet een het niet en de andere wel ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt toegang tot machine "4" en "2" van netwerk "2001:67c:174:101" (het xsnews netwerk)
Geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
aha, en soms doet een het niet en de andere wel ofzo?
Ik weet niet hoe je je IPv6-tunnel maakt, maar Gogo6 werkt bij mij de laatste tijd ronduit slecht. Via Amsterdam krijg ik al een tijdje geen verbinding meer, of een verbinding die niets doet. Als ik dan connect via Montreal of Sydney gaat het vaak wel goed. Ik ben nu geconnect via Montreal en dat werkt bij mij nu goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmmpf mijn IPv6 servers (newszilla en xsnews) zijn al een tijdje niet meer vooruit te branden... Net 10 minuten zitten wachten en nu begint xsnews toch voorzichtigjes aan wat te downloaden...
Ik gebruik Teredo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je je IPv6-tunnel maakt, maar Gogo6 werkt bij mij de laatste tijd ronduit slecht. Via Amsterdam krijg ik al een tijdje geen verbinding meer, of een verbinding die niets doet. Als ik dan connect via Montreal of Sydney gaat het vaak wel goed. Ik ben nu geconnect via Montreal en dat werkt bij mij nu goed.
welke server heb je?quote:
Dat heb ik ook, raar. Ik had windows 7 opnieuw geinstalleerd, gogo dus verwijderd.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef qltel het volgende:
Nu begrijp ik het even niet meer. Via Gogo6 krijg ik vandaag via geen van de 3 servers meer een IPv6-verbinding die iets doet. Dus ik gooi 'm helemaal uit, zodat ik rustig kan zoeken naar iets anders wat wel werkt en gelijk begint SABnzbd als een dolle te downloaden via XS4all en XSnews![]()
En toch heb ik echt alleen maar een IPv4 verbinding.
Bij mij doet die het ook en ik gebruik nog steeds XSnews. Wel met mijn oude XSnews account, met de nieuwe account kreeg ik problemenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
welke server heb je?
Ik gebruik newszilla nog steeds, maar de retentie is vrij kort. Is daar iets in veranderd?
Mijn mijn account uit 2009 doet hij het nog steeds, wel met 400 kb per secondequote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Bij mij doet die het ook en ik gebruik nog steeds XSnews. Wel met mijn oude XSnews account, met de nieuwe account kreeg ik problemen
niet zeuren voor iets wat gratis isquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Mijn mijn account uit 2009 doet hij het nog steeds, wel met 400 kb per seconde
Volgens mij kun je geen nieuwe meer aanvragen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Bij mij doet die het ook en ik gebruik nog steeds XSnews. Wel met mijn oude XSnews account, met de nieuwe account kreeg ik problemen
geweldig, koop een taart en vier het!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet zeuren voor iets wat gratis is
* Ou-Tannu betaalt tegenwoordig gewoon maar 6,99 voor 1000+ dagen retentieen SSL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |