quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Gellius het volgende:
Zie jij dat ook, Herma?
Tsjèzis, varkens!
Tsssss.
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Gellius het volgende:
Leed in Huize Gellius: ook de legale, witte werkster maakt gewoon beroerd schoon.
En ze kan ook gewoonweg niet uit de voeten met zo'n IKEA-trappetje?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.
Inderdaad. Maar ik was weer eens eigenwijs, Z. Dat pakt lang niet altijd goed uit hoor, die onhebbelijkheid.quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bèn je gek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:07 schreef Gellius het volgende:
Er is hier toch hoop ik niemand die twittert?
Dat, of je maakt je wat minder druk om alles. Ik ga voor het twitteren overigens, dan hebben wij er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moest maar gaan twitteren, want ik maak me wat mee.
Jawel, maar evenals mijn gebruik van MySpace, Facebook en VampireFreaks (quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:07 schreef Gellius het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:07 schreef Gellius het volgende:
Uit zo'n groot en lillijk gezinspak van 475 gram?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Tegenover me zit een vrouw cruesli te eten; ik heb een zwaar leven.
Als er een @ voor staat is het aan iemand gericht. Meestal een reactie op iets wat diegene zei. Quoten doen ze niet aan, dus als je terug wil vinden waar het over gaat moet je bij diegene rond dezelfde datum en tijd gaan lezen. Succes.quote:
Ja, zover kom ik nog wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als er een @ voor staat is het aan iemand gericht. Meestal een reactie op iets wat diegene zei. Quoten doen ze niet aan, dus als je terug wil vinden waar het over gaat moet je bij diegene rond dezelfde datum en tijd gaan lezen. Succes.
Och, wat zenden zij nou uit dat écht de moeite waard is? Alles waar David Attenborough, Stephen Fry of Louis Theroux in voorkomen staat toch wel online.quote:
Mijn tv is er alleen voor schaats- en wielerwedstrijden, en dat gaat me al jaren uitstekend af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef picodealion het volgende:
Overweeg gewoon eens je televisie de deur uit te doen. Het zal je verbazen wat een rust het brengt.
De Grote Verlossing.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
DO2 mag de tv houden, in ieder geval.
Mijn echtgenote. Op haar iPhone.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:07 schreef Gellius het volgende:
Ik vermoed dat die niet zullen verdwijnen zolang er forums bestaan. Of ze allemaal zo knus zijn als deze durf ik echter te betwijfelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:46 schreef Ringo het volgende:
Maar hoe kijkt men over tien jaar tegen langzaampraattopics aan?
Als een oneindige bron van wijsheid, denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:46 schreef Ringo het volgende:
Maar hoe kijkt men over tien jaar tegen langzaampraattopics aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |