quote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef mane het volgende:
VANDAAG IS MIJN MOBIELTJE GESTOLEN EN OOK NOG MIJN PORTEMONNEE!!!!
uit mijn tas op school. Twee mannen met mediterraans uiterlijk renden het gebouw uit. De conciërge probeerde ze nog in te halen.
Ik stem Wilders..
Ja, dat heb ik met m'n oude telefoon wel gedaan, waardoor ik nu met 2000 totaal zinloze smsjes op mijn computer zit. Met dat soort zaken vind ik de eindigheid van het leven altijd wel een fijn besef, ooit ben ik dood en hoef ik dat soort zaken niet meer te sorteren.quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Gellius het volgende:
Backuppen, backuppen, backuppen.
Dat zou ik ook zeggen als ik een stelende concierge was.quote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef mane het volgende:
Twee mannen met mediterraans uiterlijk renden het gebouw uit. De conciërge probeerde ze nog in te halen.
Ik ben alle eerste verliefde sms-jes kwijt vanquote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Gellius het volgende:
Backuppen, backuppen, backuppen.
Zit hij nu mijn sms-jes te lezen, denk je? En van die vier euro uit mijn portemonnee eet ie zeker een ijsje?quote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik een stelende concierge was.
Wellicht heeft hij ze nog in z'n sent folder staan en kan-i ze nog eens sturen. Historische sensatie!quote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef mane het volgende:
[..]
Ik ben alle eerste verliefde sms-jes kwijt van. Dat is wel het ergste.
quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Gellius het volgende:
Zie jij dat ook, Herma?
Tsjèzis, varkens!
Tsssss.
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Gellius het volgende:
Leed in Huize Gellius: ook de legale, witte werkster maakt gewoon beroerd schoon.
En ze kan ook gewoonweg niet uit de voeten met zo'n IKEA-trappetje?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.
Inderdaad. Maar ik was weer eens eigenwijs, Z. Dat pakt lang niet altijd goed uit hoor, die onhebbelijkheid.quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |