En dat doet mij weer denken aan de vrachtwagens die elk jaar door Harskamp reden met daarin mongooltjes kinderen met Downsyndroom mongooltjes.quote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef ShadyLane het volgende:
Ik weet/hoop dat het niet hetzelfde is, maar ik moet nu denken aan de Valkenswaardse Truckrun. Ik zoek even een representatief plaatje.
Ik heb soms het idee dat dat hier elke maand gebeurd. Vooral de claxon oefent een grote aantrekkingskracht uit op de deelnemers.quote:Op zondag 18 april 2010 07:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat doet mij weer denken aan de vrachtwagens die elk jaar door Harskamp reden met daarin mongooltjes kinderen met Downsyndroom mongooltjes.
Leuk dat je dat doet, k_man! *up*
quote:Op zondag 18 april 2010 07:13 schreef Claudia_x het volgende:
*up*
Sluikreclame, mensen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
7
Inmiddels met veel toewijding (een weekend weg in the middle of nowhere) op blz 670. Zeker intrigerend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:57 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Tof boek? Het ligt mij hier wachtend aan te staren.
De kracht is voor mij juist de 90% die niet over de ellende gaat, de vanzelfsprekendheid maar ook de intelligentie van een hoop hoge SS'ers en SA'ers. En dat helpt weer om de absurditeit van alles te doorgronden (tientallen pagina's discussie of de Bergjuden in de kaukasus nou een in de vierde eeuw bekeerd bergvolk zijn of verhuisde en langzaam gesettelde joden, en of ze dus allemaal gefusilleerd of met rust gelaten moeten worden)quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef mane het volgende:
Mijn geschiedeniscollega is er helemaal lyrisch over, maar ik heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om er aan te beginnen. Ik vrees voor een overdosis aan ellende. En ik denk dat het effect dan eerder afstomping is dan betrokkenheid.
Ze groeien als uilskuikens!quote:Op maandag 19 april 2010 10:23 schreef Frollo het volgende:
Nee, helemaal vergeten, Lienekien!
Dat weet ik - het was ironisch.quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso is hip al helemaal geen hip woord meer.
Vroeg ik me ook al af. Ik heb hem vanochtend nog zien posten, maar niet hier.quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jullie vergeten Marble.
Waar is ie eigenlijk?
quote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Die ging toch met vakantie?
De vogels kunnen ook zó weer verschijnen, Gellius.quote:Op maandag 19 april 2010 12:58 schreef Gellius het volgende:
Ik vrees dat we niemand in de LPT-gelederen hebben die voldoende hip en happening is om deze vraag te beantwoorden, broer.
En wat als het nu tot je werkzaamheden behoort om het halve land door te reizen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
De beste manier om een hoop problematiek op te lossen is een bewustwording dat het veruit het handigst is om in de buurt van je werk te wonen. Maar goed, niet iedereen heeft het voor het zeggen etc etc.
De "Trein" app is echt een held inderdaad,quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wat als het nu tot je werkzaamheden behoort om het halve land door te reizen?
Ik ben weer thuis, hoor, mensen. Het was hels (2,5 uur vertraging!) maar ik heb het overleefd. Wat me vooral verbaast is de afwezigheid van de NS als er iets gebeurt. Op Woerden was er geen personeel te bekennen en er waren geen omroepberichten. Als ik m'n iPhone niet had gehad, had ik niet geweten hoe op mijn plaats van bestemming te komen.
(Daar miste ik trouwens net de bus die maar 1 keer in het half uur rijdt. Bah, wat háát ik het OV.)
Dat antwoord kan je natuurlijk wel raden. Meer teleconferencen, meer telefonisch, minder fysieke aanwezigheid.quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wat als het nu tot je werkzaamheden behoort om het halve land door te reizen?
Ik ben weer thuis, hoor, mensen. Het was hels (2,5 uur vertraging!) maar ik heb het overleefd. Wat me vooral verbaast is de afwezigheid van de NS als er iets gebeurt. Op Woerden was er geen personeel te bekennen en er waren geen omroepberichten. Als ik m'n iPhone niet had gehad, had ik niet geweten hoe op mijn plaats van bestemming te komen.
(Daar miste ik trouwens net de bus die maar 1 keer in het half uur rijdt. Bah, wat háát ik het OV.)
Virtuele aanwezigheid wordt overschat.quote:Op maandag 19 april 2010 16:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat antwoord kan je natuurlijk wel raden. Meer teleconferencen, meer telefonisch, minder fysieke aanwezigheid.
Hij lijkt op B.quote:Op maandag 19 april 2010 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
Thuis aangekomen werd ik hierop getrakteerd:
[ afbeelding ]
Bedroevend bericht met een komische twist.quote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef mane het volgende:
VANDAAG IS MIJN MOBIELTJE GESTOLEN EN OOK NOG MIJN PORTEMONNEE!!!!
uit mijn tas op school. Twee mannen met mediterraans uiterlijk renden het gebouw uit. De conciërge probeerde ze nog in te halen.
Ik stem Wilders..
Mijn telefoon ben ik elk jaar wel een keer kwijt, en dat zorgt er voor dat mijn nummers up to date blijven en ik geen oude confronterende sms'jes tegenkom, dus dat is wel dragelijk. Een verloren portemonnee lijkt me vervelender omdat je dan meer moet regelen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bedroevend bericht met een komische twist.
Maar wel balen inderdaad. Ik weet niet welk van de twee ik erger zou vinden,.
quote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef mane het volgende:
VANDAAG IS MIJN MOBIELTJE GESTOLEN EN OOK NOG MIJN PORTEMONNEE!!!!
uit mijn tas op school. Twee mannen met mediterraans uiterlijk renden het gebouw uit. De conciërge probeerde ze nog in te halen.
Ik stem Wilders..
Ja, dat heb ik met m'n oude telefoon wel gedaan, waardoor ik nu met 2000 totaal zinloze smsjes op mijn computer zit. Met dat soort zaken vind ik de eindigheid van het leven altijd wel een fijn besef, ooit ben ik dood en hoef ik dat soort zaken niet meer te sorteren.quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Gellius het volgende:
Backuppen, backuppen, backuppen.
Dat zou ik ook zeggen als ik een stelende concierge was.quote:Op maandag 19 april 2010 17:17 schreef mane het volgende:
Twee mannen met mediterraans uiterlijk renden het gebouw uit. De conciërge probeerde ze nog in te halen.
Ik ben alle eerste verliefde sms-jes kwijt vanquote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Gellius het volgende:
Backuppen, backuppen, backuppen.
Zit hij nu mijn sms-jes te lezen, denk je? En van die vier euro uit mijn portemonnee eet ie zeker een ijsje?quote:Op maandag 19 april 2010 17:36 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik een stelende concierge was.
Wellicht heeft hij ze nog in z'n sent folder staan en kan-i ze nog eens sturen. Historische sensatie!quote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef mane het volgende:
[..]
Ik ben alle eerste verliefde sms-jes kwijt van. Dat is wel het ergste.
quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Gellius het volgende:
Zie jij dat ook, Herma?
Tsjèzis, varkens!
Tsssss.
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.quote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef Gellius het volgende:
Leed in Huize Gellius: ook de legale, witte werkster maakt gewoon beroerd schoon.
En ze kan ook gewoonweg niet uit de voeten met zo'n IKEA-trappetje?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.
Inderdaad. Maar ik was weer eens eigenwijs, Z. Dat pakt lang niet altijd goed uit hoor, die onhebbelijkheid.quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Z het volgende:
[..]
Je had ook mijn zwarte Braziliaan moeten nemen. Het enige nadeel aan haar is dat ze nogal klein is en dus niet bovenop kasten, plankjes, etc. schoonmaakt, daar kan ze gewoonweg niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |