Vanaf waar begin je met tellen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
fipo
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
sjiek Dees !
Ik zou de kastjes wel rood schilderen en de tegeltjes zwart/wit maar voor de rest zou ik
er niks aan veranderen
ah dat opperde je een tijd terug ook al he., als de keuken klaar was zouden we aan de deur staanquote:
Welke rest?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
Ik zou de kastjes wel rood schilderen en de tegeltjes zwart/wit maar voor de rest zou ik
er niks aan veranderen
Geeft ook niet maar zoals je het zei en verder verander ik niksquote:
Doe je welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
Maar ik laat me heul niet dronken voerenen ik ga zekers niet zingen
geef ons tzt ff de tijd en jij gaat zingen ja. dronken voeren hoeft niet. zingen welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
Maar ik laat me heul niet dronken voerenen ik ga zekers niet zingen
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je wel![]()
Als wij dat willen toch?
Ik zing wel 1 x olequote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
geef ons tzt ff de tijd en jij gaat zingen ja. dronken voeren hoeft niet. zingen wel
Begin mei gaan we een kort weekje naar Frankrijk, een heel kort weekje want mijn dochter en haar vriend gaan ook mee en de vriend van mijn dochter heeft kaartjes voor een concert op maandagavond, dus gaan we dinsdags weg en komen we zondags weer terug.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zoiets geeft gelijk sfeer in een woning vind ik![]()
Wanneer ga je nu op vakantie, was dat begin mei?
Ik weet niet wat ze zeggen over gasten en vis, maar 't zal vast wel gaan stinken of zoquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin mei gaan we een kort weekje naar Frankrijk, een heel kort weekje want mijn dochter en haar vriend gaan ook mee en de vriend van mijn dochter heeft kaartjes voor een concert op maandagavond, dus gaan we dinsdags weg en komen we zondags weer terug.
Maar dat vind ik eigenlijk wel lang genoeg, want het is best heel rustig daar en dan heb ik het na een paar dagen wel gezien. Bovendien logeren we in een gite bij mijn zwager en schoonzus en dat zijn hele lieve mensen, maar je weet wat ze zeggen over gasten en vis
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar je weet wat ze zeggen over gasten en vis
Nasi, lekker makkelijk maar wel op jouw manier. Aan de nasi kan ik altijd proeven of iemand lekker kan kokenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik koken dan als jullie komen eten?
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
echt niet !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
O en Fann ik verdraag geen felle kleuren![]()
Ik ben ook al de hele avond op zoek naar leuke espressokopjes, maar da zijn ook van die felle kleuren, daar ga ik mee gooien
hmmmmmmm soms doet de visite ook weleens erg vreemdquote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
echt niet !
dan wordt je psygotisch als je ooit bij mij binnenstapt !![]()
quote:
En toch is hij mooi. Vergroten en aan de muur hangenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is wel heel gaaf zeg!
Ik ben ook nog even wezen kijken aan zee. Was er eigenlijk iets te laat bij, maar nog best imposant om te zien.
[ afbeelding ]
Ghehehehequote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmm soms doet de visite ook weleens erg vreemd
Gasten en vis blijven maar 3 dagen fris, dus het is lang zat zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zeggen over gasten en vis, maar 't zal vast wel gaan stinken of zo![]()
En daarna.....twee poesjes met hun krassende pootjes tegen de keukendeurtjes aan![]()
![]()
Dat ligt niet aan de kleurenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze vind ik ook heel mooi. Je moet bedenken dat wij zulke luchten nooit hebben in Nederland.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even wezen kijken aan zee. Was er eigenlijk iets te laat bij, maar nog best imposant om te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet koken maar bakken en dan kunnen we beter naar Bramquote:
Een dagje of 2 wil nog net lukken, dus als ik eens bij je langs kom kan ik mar 1 nachtje blijven slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
echt niet !
dan wordt je psygotisch als je ooit bij mij binnenstapt !![]()
Patat kook je, friet bak jequote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet koken maar bakken en dan kunnen we beter naar Bram
Kun je wel een hele avond netjes visite ontvangen zonder dat je de hele tijd zit te giechelen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah zou ook aan mij kenne liggen inderdaad
Ik hoor hele goede berichten over mijn nasiquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nasi, lekker makkelijk maar wel op jouw manier. Aan de nasi kan ik altijd proeven of iemand lekker kan koken
Jeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj een varken gered en iemand pratend binnengehaaldquote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef D. het volgende:
Oja, mocht ze teruglezen:
@ Cc,
Ik heb iemands leven gered en een pratend varken binnengehaald
En toch zijn we qua luchten wel rijk gezegend, de mooiste wolkenluchten vind je hier welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze vind ik ook heel mooi. Je moet bedenken dat wij zulke luchten nooit hebben in Nederland.
Ik geniet er elke dag weer vanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef CarOnline het volgende:
Mooie keuken Deisyy!
Wat enorm heerlijk he, als het klaar is!
Zeg, verdraai mijn woorden niet hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj een varken gered en iemand pratend binnengehaald
Wow! Wat een schoon plaatje.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah, opgelost danquote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor hele goede berichten over mijn nasi
eh, eh, frietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
hmm dat klinkt ook wel goed. voeren we die teun en D dronken en daarna de charmes in de strijdquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat jullie in die waan voor nu en als het zover is gooi ik al mijn charmes in de strijd zodat jullie het gewoon vergeten
Subway en dan de Spicey Italianquote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef CarOnline het volgende:
Bah, steeds een McDonalds en een Subway add hier.
Ik krijg er honger van
Bram rulesquote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet koken maar bakken en dan kunnen we beter naar Bram
we hebben er nu al 2.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, opgelost dan![]()
Wij gaan met het F1 team ergens eten, hebben we gelijk een adres, lekker voordelig ook
Geen F1 malloten in mijn huisquote:Op donderdag 15 april 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, opgelost dan![]()
Wij gaan met het F1 team ergens eten, hebben we gelijk een adres, lekker voordelig ook
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
natuurlijk. jij bent onze f1 cheerleader. jij moet mee
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dat klinkt ook wel goed. voeren we die teun en D dronken en daarna de charmes in de strijd
quote:
Bij Kally halen we z'n allen het toetjequote:Op donderdag 15 april 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben er nu al 2.
een keer bij deisyy die niet eens mee doet en daarna bij kally
Dat moet je wel de hele avond doen dan hequote:
Meh geen zin in.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
ik ook Caro...dus net een bossche bol op en nu aan de wokkels
en adres nr 3 dient zich aanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan eten we wel bij je in de tuin
Ja das wel heel correct.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geniet er elke dag weer van![]()
Eerst het zuur en dan het zoet he.
Ik lijk wel een politicus
Ik begin nu ook zin in Mac te krijgenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meh geen zin in.
Geen idee tot hoelaat de Mac hier open is.
Mn maag gaat gewoon tekeer
Dat maakt ook niet uit, het is maar een spelletje. Dus snel ff doenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb daar geen flauw idee van hoor
Ow dan mag ik wel mn ADHD pil innemenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je wel de hele avond doen dan he
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je wel de hele avond doen dan he
Welnee, Laysa is best een beetje hyperdepieper komt goedquote:
ik ook niet hoor. ik doe ook maar watquote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Baco erin en gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow dan mag ik wel mn ADHD pil innemen
Ik wordt nooit dronken, voordat het zover ben ik ziek.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dat klinkt ook wel goed. voeren we die teun en D dronken en daarna de charmes in de strijd
Ja en ik welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah k. jij kent dr. ik vertrouw dus op jouquote:Op donderdag 15 april 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, Laysa is best een beetje hyperdepieper komt goed
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wordt nooit dronken, voordat het zover ben ik ziek.
Neuhquote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. jij kent dr. ik vertrouw dus op jou
maar valt ze dan ook nog wel dronken te voeren?
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. jij kent dr. ik vertrouw dus op jou
maar valt ze dan ook nog wel dronken te voeren?
damn,quote:
Geen idee...ander plan verzinnen...GHBquote:Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
damn,
wat nu met de charmes enzo. jij niet dronken, teun eerder ziek dan dronken, wordt niets zo he
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
sjiek Dees !
er niks aan veranderen
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ander plan verzinnen...GHB
Die Fann hè, geef haar een pot rode en gele verf en de grachtengordel van A'dam is binnen no-time weer van de Unesco lijst verdwenenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet verder gelezen dan dat. genoeg Hahahahahahahaha
ghb? zo een etentje? ik denk dat ik ineens niet kanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ander plan verzinnen...GHB
Ik wou gewoon eten en een drankje eik, dat was wel genoegquote:Op donderdag 15 april 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ghb? zo een etentje? ik denk dat ik ineens niet kan
ja beetje gezang erbij en dat was genoeg. maar dat ghb enzo. nah laat maarquote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou gewoon eten en een drankje eik, dat was wel genoeg
Ik weet het, eten en drankje, geen zang en ghbquote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ja beetje gezang erbij en dat was genoeg. maar dat ghb enzo. nah laat maar
Jij had het over drank en charmes dat die niet werkten en uds wilde je wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
Wat Laysa gebruikt moet ze toch zelf wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
eten, drankje zang, dat was t akkoord hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, eten en drankje, geen zang en ghb
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij had het over drank en charmes dat die niet werkten en uds wilde je wat anders...Ik ben met nassie al tevreden
So am i. En we eten alles op, want ik haat kliekjesquote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij had het over drank en charmes dat die niet werkten en uds wilde je wat anders...Ik ben met nassie al tevreden
charmes kwam niet van mij he. ik ging er alleen op doorquote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Wat Laysa gebruikt moet ze toch zelf weten
Ja dat is duidelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
So am i. En we eten alles op, want ik haat kliekjes![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk nog maar weinig
Hoe komt 't en wil je er over praten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat eet ik eigenlijk nog maar weinig
Meestal heb ik dan al wat anders op...dus ik eet geen brood meer om 11 uur...ik ben nu bij elke maaltijd groente aan het eten ...das nieuw...van Equote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Want, hoezo, waarom, wat is er gebeurt
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan al wat anders op...dus ik eet geen brood meer om 11 uur...ik ben nu bij elke maaltijd groente aan het eten ...das nieuw...van E
Ik denk dat het oa komt omdar ik nu elke avond kook en goed eetquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe komt 't en wil je er over praten?
Nah het is zo'n '' way of life'' dingetjequote:
Hahaha, maar groente is geen aankomertje, dus ik snap het niet helemaal zo goed, mag je me morgen eens haarfijn uitleggenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah het is zo'n '' way of life'' dingetje...dus ik denk dat ik het maar 2 weken ga volhouden ofzo
iets met koolhydraten die niet samen met eiwitten mogen en de zuurtegraad van ons lichaam...blablabla dusquote:Op donderdag 15 april 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha, maar groente is geen aankomertje, dus ik snap het niet helemaal zo goed, mag je me morgen eens haarfijn uitleggen![]()
Maar voor nu ga ik lekker mijn mandje in, slaap lekker voor straks allemaal![]()
Prima toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het oa komt omdar ik nu elke avond kook en goed eet.....om het over de snoep en de koek maar niet te hebben
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
iets met koolhydraten die niet samen met eiwitten mogen en de zuurtegraad van ons lichaam...blablabla dus![]()
Trusten
Ik kan het je ook van harte afradenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een beetje veel om bij te lezen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok, dan ga ik maar eens slapen. Truste
h'e tuttebel !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet verder gelezen dan dat. genoeg Hahahahahahahaha
dat kan natuurlijk ook, heel schattig binnenkomen en dan de hele avond sarrenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
je wilt dat dus duidelijk niet uitstralen....een rebel in disguise das juist tof
Dat zou ik doenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook, heel schattig binnenkomen en dan de hele avond sarren![]()
nah ik heb ze gemaild dat ik het nou helemaal niet meer weet en dat ik zaterdag wel beslisquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou ik doen...maar ws ga ik toch uiteindelijk in een zwarte outfit de deur uit naar dat feest
Troesten troelekequote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik heb ze gemaild dat ik het nou helemaal niet meer weet en dat ik zaterdag wel beslis
maar ik ga voor de paarse outfit![]()
en nu gaat ik slapen
trusten Laysa![]()
en de rest...
Moeten we niet teveel in 1 keer doen, gewoon 1 a 2 posts per dagquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als we door blijven posten in het TF topic dan is ze er nog gewoon ten tijde van een nieuwe RLS.
Ja tof hè!quote:
Denk het niet, maar ik hoorde net wél dat het vliegverkeer hier voorlopig nog plat ligt dus er zit vast nog wel van die zooi in de lucht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:28 schreef liesje1979 het volgende:
Krijgen we vanavond weer zo'n rode zonsondergang? Want dan ben ik erbij.
En dan zo lekker arty farty evalueren wat nou eigenlijk de bedoeling is van de foto en welk gevoel je ermee over wil brengen. Met één vinger op je kin want dat staat zo artistiek!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef Gert het volgende:
Ja tof hè!
Maar het was gewoon op de avondstand en "klik" hoor. "Geniaal" suggereert vernuftig denkwerk over compositie e.d.
Ja, dat ding hè in die quote. Dat is ook lillik.quote:
Ik had m dan ook briljant genoemd, en dat betekent net iets anders dan geniaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tof hè!
Maar het was gewoon op de avondstand en "klik" hoor. "Geniaal" suggereert vernuftig denkwerk over compositie e.d.![]()
Wellik ding is lillik?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Ja, dat ding hè in die quote. Dat is ook lillik.
*vinger op kin plaatst
Ik verwijder die ook altijd even als het kan.
Oh die, die verwijder ik ook meestal. Dat is inderdaad een lillikerd van het groezeligste water.quote:
Nog een paar kleine dingetjes omdat ik er gister zo zat van was dat ik opstandig werd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef Gert het volgende:
Mogge fooks!![]()
Lies, alles spik en span dus, voor de keurende blik van moeders?
Fijn hè op ons autistenbankje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh die, die verwijder ik ook meestal. Dat is inderdaad een lillikerd van het groezeligste water.
Hoezo? Komen ze wel bij je wonen??quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een paar kleine dingetjes omdat ik er gister zo zat van was dat ik opstandig werd.
Gedachtes als jaaa daahaag! Ik ben wel klaar hoor, ze nemen me maar zoals ik ben en zij hoeven hier tenslotte niet te wonen. Gedachtes waar ik nu spijt van heb dus
Dat is niet autistisch, maar stýlistisch.quote:
Wat een ontzettende autistische opmerking!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet autistisch, maar stýlistisch.
Ik ben veel, maar verre van een autist.
Dat zou toch bijna reden zijn om je hele huis uit te laten wonen door een paar Feijenoord hooligans. Kom gerust, doe alsof je clubthuis bent!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo? Komen ze wel bij je wonen??
Vanavond zijn ze weer weg en dan ben je weer door de keuring heengekomen, het is echt niet zo dat je afgekeurd wordt en je ouders je onterven en nooit meer willen zien hoor
Toch? Kut.quote:
Dat is ook zo, dat weet ik ook wel ergens diep van binnen. Ik kan er alleen niet bijkomen nu.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo? Komen ze wel bij je wonen??
Vanavond zijn ze weer weg en dan ben je weer door de keuring heengekomen, het is echt niet zo dat je afgekeurd wordt en je ouders je onterven en nooit meer willen zien hoor
Bel Aboutaleb even dat je graag de zorg voor de hooligans overneemt op het moment van de wedstrijd...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zou toch bijna reden zijn om je hele huis uit te laten wonen door een paar Feijenoord hooligans. Kom gerust, doe alsof je clubthuis bent!
En dan willen je ouders noooooit meer zien. Dan hou je even je adem in, ademt heel diep uit en haalt je schouders op. Waar kan ik hooligans huren? Dat voodoo-familieplan loopt niet. Ik gooi het op een andere boeg.
Vanavond is het allemaal weer voorbijquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat weet ik ook wel ergens diep van binnen. Ik kan er alleen niet bijkomen nu.
En dan gaan ze elkaar doodslaan met mijn katten en kinderen. Als ze maar van de tv afblijven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
Dat je huis een bewaarplek wordt zeg maar, bel daarna naar 020 met hetzelfde aanbod, heb je ze allemaal tegelijk onder je hoede en is je huis in één keer volledig (schoon)familie proof
Onze eigenste Kim!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef liesje1979 het volgende:
mijn hele collectie sexspeeltjes ()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan gaan ze elkaar doodslaan met mijn katten en kinderen. Als ze maar van de tv afblijven.
En dan vergeten om de laptop dicht te klappen zodra er aan de deur geklopt wordt, waarop je net bezig was om weer zo'n briljant geniaal topic van Tong80 te lezen: Jezelf beffen? ( Serieuze vraag )quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ja.![]()
Mijn wietdoosje, en mijn hele collectie sexspeeltjes () liggen al achter in de kast.
De glasbak ben ik gister al geweest.
Ben je vergeten je kettingen, tepelklemmen en schommels af te stoffen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach, zolang ze niet in mijn kelder kijken is er niets aan de hand.
Alsof ik dat zo weinig gebruik dat er stof op kan komen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je vergeten je kettingen, tepelklemmen en schommels af te stoffen?
Als je de gastendoekjes dan maar wel opgeruimd (en gewassen) hebt, anders staat het zo slordigquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof ik dat zo weinig gebruik dat er stof op kan komen.
Ik gebruik een spons.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de gastendoekjes dan maar wel opgeruimd (en gewassen) hebt, anders staat het zo slordig
Goeie tip voor dat ene topic!quote:
Nah... ik heb de voorkeur voor gastendoekjes, wel zo fris dat ze gewoon op 60 graden in de was kunnenquote:
ik post ff mee ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:46 schreef Leandra het volgende:
* Leandra doet maar een uur later post.....
Dat hadden vriendinnen van mij ook tijdens hun zwangerschapquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Leandra het volgende:
Mooi.... ik ben net zo OMGWTFBBQOHNOES de fout ingegaan....
Echt, m'n IQ daalt per dag week dat ik zwanger ben met een punt, en ik moet nog 33½ week
Ik heb al simpelere sudoku's gekocht omdat ik er met die 5-sterren gevallen niet meer uitkom![]()
![]()
Ze zijn alweer weg. Ze moesten om half 4 in Haarlem zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
ach arme Liesje ik lees het steeds zo mee, meid valt allemaal reuze mee en geniet gewoon ff van je ouders.
Kijk..... ze begrijpt zelf ook dat ze er niet hoeft te wonen, daar draait het immers omquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg. Ze moesten om half 4 in Haarlem zijn.
Mijn moeder vond het netjes, ze zou dingen zelf anders doen maar zij hoeft hier dan ook niet te wonen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb ook altijd de leuke folders (kruidvat, blokker...) onder het fonteintje in mijn toilet.
Deze keer was het wel mooi handig jaquote:
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze keer was het wel mooi handig ja![]()
Anders had ik geen flauw idee gehad welk spel ik had moeten hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg. Ze moesten om half 4 in Haarlem zijn.
Mijn moeder vond het netjes, ze zou dingen zelf anders doen maar zij hoeft hier dan ook niet te wonen.
Flashmobs!quote:
Zelfkennis is de beste kennis!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zijn Nederlanders in het buitenland toch een heerlijk stel debielen
Gefeliciteerd!quote:
Zijn mijn moeder en jij kennissen? Hoe grappig!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha ach ja moeders he, maar hoop wel dat je er zelf ook van genoten had, volgens mij zag je er zo als een hoge berg tegenop.
nou ja op naar de volgende keer liesje, ach moeders ze moeten altijd wat te zeuren hebben hoor, betrap me nu met een glimlach dat ik ook keurend bij mijn oudste wel eens thuis zit en het ook niet kan laten om te zeggen, maar wijffie als je dat en dat nu zo doet.
Ik ga er ook maar eens rekening mee houden.
Ach, je begreep het grapje?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn mijn moeder en jij kennissen? Hoe grappig!
Jij hebt overduidelijk mijn moeder nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen,,je moeder is je beste advocaat....
Ja. Ha! Ha!quote:
nou dat is het alweer bijna, de tijd gaat zo snel de maanden vliegen gewoon om, zo is het maandag en zo zitten we alweer in het weekend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dochter is uitgerekend op 23 oktober.....
aha,,is die soms familie van mijn moeder...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk mijn moeder nooit ontmoet.
Mijn moeder moet altijd erg lachen om mijn studentikoze levensstijl. En dan mopper ik weer dat ik haar genen heb geërfd als het gaat om geen opruimwoede hebben. Zijn we toch nog in balans.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Toverheks het volgende:
En Cc jij hebt gewoon een heel lieve mama als ik het zo lees, waar vind je dat nog, moeders die niet zeuren.
Ben zelf zo af en toe ff flink zeurende moeder ( zeggen ze hier)
Dat zeggen ze om van je af te zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:36 schreef hondjes het volgende:
En mijn kinderen vinden mij alleen maar lievvvvvvvvvvvvv....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zijn Nederlanders in het buitenland toch een heerlijk stel debielen
Kom ik net aanlopen bij de kassa met mijn multivitafuckikbengezondsapje en pakje peuken, zie ik twee mannen in de categorie 45 jaar oud en evenveel kilo te zwaar wild overleggen welke grootte fles jägermeister ze mee willen nemen. Één van de twee ziet mij staan met mijn grand total of 2 artikelen, zegt: "euh... du können.... euh..." en begint wild naar een plekje voor hem in de rij te gebaren.
En hoe blij ik ook was met deze exceptionele, onbaatzuchtige vriendelijkheid kon ik het niet laten hem er even flink van langs te geven met de "wtf!?"-hamer
Ik draaide mij naar hem om, zei in mijn prachtige Nederlandsch "Dank u wel, dat is zeer vriendelijk" en begin in mijn vloeiende Duitsch een vrolijk gesprekje met de Kassafrau terwijl die mannen achter mij hun best deden de "" smiley te imiteren. Hoor ik bij het weglopen die ene tegen die andere zeggen: "Hij ziet er ook niet úit als een mof"
![]()
![]()
Nee, de humorlat wel.quote:
Wat heb je gewonnen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
Ik heb een paar weken geleden meegedaan aan een prijsvraag hier op Fok!, nooit meer aan gedacht of naar gekeken, krijg ik net het pakje binnen![]()
Een network media player, kun je films, foto's, joe toepjes en e.d. op je tv kijken, moet alleen wel even kijken, want hij moet via de rauter en ik ben zo'n pc nerdquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Wat gaaf Kally
Oh, en zo'n networkplayer is ook nog een keer heul handig![]()
Ja hier kan ik wel wat meequote:
Ik wist het al, maar mocht nog niets zeggen,,,quote:
Coolquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
Ik heb een paar weken geleden meegedaan aan een prijsvraag hier op Fok!, nooit meer aan gedacht of naar gekeken, krijg ik net het pakje binnen![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar mocht nog niets zeggen,,,![]()
Maar nu is het 3 maanden, en alles gaat goed...
Niet te geloven toch,,eerst niet zwanger kunnen worden, dan allerlei behandelingen en teleurstellingen
en dan weer ,dat alles bij 6 weken zwanger toch nog mis ging...
En nu voor de tweede keer gewoon zwanger geworden...
Ja haha, kan er alleen nog ff niks meequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:38 schreef Laysa het volgende:
Hondjes van Harte met dat mooie nieuws![]()
Kal jij bofkontje![]()
Nee ik heb die Ice Vibrator nietquote:
Hoe ver ben je nu Leandra?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
Tsja, dat weet je toch nooit, hier is het ook tegen alle statistieken in dat ik op mijn leeftijd in een half jaar tijd nota bene voor de 2de keer zwanger ben....
Maar idd, eerst de eerste 3 maanden maar eens doorkomen, dat is al spannend genoeg.
quote:
quote:
Bekerfinale staat los van het landskampioenschap, dit gaat om de KNVB beker,quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe het kan dat de bekerfinale is tussen Feyenoord en Ajax is, terwijl ik had begrepen dat niet Feyenoord maar FC Twente kampioen kan worden?
Het zijn 2 competities?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bekerfinale staat los van het landskampioenschap, dit gaat om de KNVB beker,
Het is altijd al triestquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
Trouwens de bekerfinale in 2 wedstrijdenHoe triest is het toch aan het worden
Nee niet echtquote:
Ja hooligans altijd jaquote:
Dat ik ook een nieuwtje had...zei ik toen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Noek het volgende:
Feli Hondjes!![]()
Ik wist het wel toen je iets wilde vertellen. Super!
Ik dacht dat 'men' het altijd pas na een week of 12 bekend maaktquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna 7 weken, dus ik moet nog even, en vorige keer ging het met 8½ week mis..
O bah dan is over anderhalve week helemaal rot voor je, maar aan de andere kant vliegt de tijd ook voorbij, ik zal iig duimen voor jequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna 7 weken, dus ik moet nog even, en vorige keer ging het met 8½ week mis..
oh verkeerd..lees ik nu..Leandra duurt nog even...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat ik ook een nieuwtje had...zei ik toen...![]()
Allemaal bedankt, maar eerst zijn Marrije en Leandra aan de beurt...
Ik vind voetbal wel leuk, maar F1 wel leuker, dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het spelletje in het algemeen
Dus je bent rustig nuquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weekend, eindelijk![]()
Wat 'n drukke dag, de blaren op m'n tong van 't lullen
Beter dan blaren op je lul van het tongenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weekend, eindelijk![]()
Wat 'n drukke dag, de blaren op m'n tong van 't lullen
Ik probeer volkssporten te ontwijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind voetbal wel leuk, maar F1 wel leuker, dat dan weer wel
Ik probeer het te visualiseren, maar 't lukt nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Beter dan blaren op je lul van het tongen
Dan bel je zo'n Thais meiskequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben leger dan leeg en toe aan een massage
Het slaat ook als een pik op een slagroomtaartquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik probeer het te visualiseren, maar 't lukt niet
Proefrit? Wat voor auto en neemt ze hem?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Kort dagje voor mij, om 12 uur bij mijn zus gaan lunchen en daarna toch maar even met haar mee naar de garage voor een proefrit en toen nog een uurtje naar kantoor om een glaasje wijn te drinken.
Een swaffelroomsoesquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Het slaat ook als een pik op een slagroomtaart
Het visualiseren daarvan gaat vast makkelijkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Het slaat ook als een pik op een slagroomtaart
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Kort dagje voor mij, om 12 uur bij mijn zus gaan lunchen en daarna toch maar even met haar mee naar de garage voor een proefrit en toen nog een uurtje naar kantoor om een glaasje wijn te drinken.
Zo handig, bij familie werken
Ze twijfelt tussen een Hyundai Tucson van 5 jaar oud of een Hyundai I20 van 1 jaar oud, wat scheelt hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Proefrit? Wat voor auto en neemt ze hem?
Lekker weekendje voor jezelf en de boodschappen al in huis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker he.
Mijn kinderen hadden weer eens vrij van schoolDus ik ben vroeg begonnen vandaag, vanmiddag lekker mijn boodschapjes al gedaan, boeffies zijn naar hun vader dus ik heb heerlijk het weekend voor mezelf, ben er ook echt even aan toe
Als ze nu even wacht, dan heeft ze voor ¤ 13.000 een gloednieuwe Dacia 4 x 4. Die ziet er mooier uit dan die Tucsonquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze twijfelt tussen een Hyundai Tucson van 5 jaar oud of een Hyundai I20 van 1 jaar oud, wat scheelt het
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het visualiseren daarvan gaat vast makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |