Vanaf waar begin je met tellen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
fipo
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
sjiek Dees !
Ik zou de kastjes wel rood schilderen en de tegeltjes zwart/wit maar voor de rest zou ik
er niks aan veranderen
ah dat opperde je een tijd terug ook al he., als de keuken klaar was zouden we aan de deur staanquote:
Welke rest?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
Ik zou de kastjes wel rood schilderen en de tegeltjes zwart/wit maar voor de rest zou ik
er niks aan veranderen
Geeft ook niet maar zoals je het zei en verder verander ik niksquote:
Doe je welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
Maar ik laat me heul niet dronken voerenen ik ga zekers niet zingen
geef ons tzt ff de tijd en jij gaat zingen ja. dronken voeren hoeft niet. zingen welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
Maar ik laat me heul niet dronken voerenen ik ga zekers niet zingen
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je wel![]()
Als wij dat willen toch?
Ik zing wel 1 x olequote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
geef ons tzt ff de tijd en jij gaat zingen ja. dronken voeren hoeft niet. zingen wel
Begin mei gaan we een kort weekje naar Frankrijk, een heel kort weekje want mijn dochter en haar vriend gaan ook mee en de vriend van mijn dochter heeft kaartjes voor een concert op maandagavond, dus gaan we dinsdags weg en komen we zondags weer terug.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zoiets geeft gelijk sfeer in een woning vind ik![]()
Wanneer ga je nu op vakantie, was dat begin mei?
Ik weet niet wat ze zeggen over gasten en vis, maar 't zal vast wel gaan stinken of zoquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin mei gaan we een kort weekje naar Frankrijk, een heel kort weekje want mijn dochter en haar vriend gaan ook mee en de vriend van mijn dochter heeft kaartjes voor een concert op maandagavond, dus gaan we dinsdags weg en komen we zondags weer terug.
Maar dat vind ik eigenlijk wel lang genoeg, want het is best heel rustig daar en dan heb ik het na een paar dagen wel gezien. Bovendien logeren we in een gite bij mijn zwager en schoonzus en dat zijn hele lieve mensen, maar je weet wat ze zeggen over gasten en vis
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar je weet wat ze zeggen over gasten en vis
Nasi, lekker makkelijk maar wel op jouw manier. Aan de nasi kan ik altijd proeven of iemand lekker kan kokenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik koken dan als jullie komen eten?
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik koken dan als jullie komen eten?
echt niet !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
O en Fann ik verdraag geen felle kleuren![]()
Ik ben ook al de hele avond op zoek naar leuke espressokopjes, maar da zijn ook van die felle kleuren, daar ga ik mee gooien
hmmmmmmm soms doet de visite ook weleens erg vreemdquote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
echt niet !
dan wordt je psygotisch als je ooit bij mij binnenstapt !![]()
quote:
En toch is hij mooi. Vergroten en aan de muur hangenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is wel heel gaaf zeg!
Ik ben ook nog even wezen kijken aan zee. Was er eigenlijk iets te laat bij, maar nog best imposant om te zien.
[ afbeelding ]
Ghehehehequote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmm soms doet de visite ook weleens erg vreemd
Gasten en vis blijven maar 3 dagen fris, dus het is lang zat zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zeggen over gasten en vis, maar 't zal vast wel gaan stinken of zo![]()
En daarna.....twee poesjes met hun krassende pootjes tegen de keukendeurtjes aan![]()
![]()
Dat ligt niet aan de kleurenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze vind ik ook heel mooi. Je moet bedenken dat wij zulke luchten nooit hebben in Nederland.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even wezen kijken aan zee. Was er eigenlijk iets te laat bij, maar nog best imposant om te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |