Ik begrijp je opmerking voor een pot.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Onnoman het volgende:
ts vraagt via een omweg of hij zijn anus kan schoonlikken na het schijten..
scheelt weer papier
als je jezelf wil kunnen beffen moet je behalve op turnen zitten nog aan 1 belangrijke voorwaarde voldoenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef tong80 het volgende:
Hoi.
Moet je dan op turnen zitten ?
Ik snap dat er mensen zijn die dit niet normaal vinden, maar daarvoor kun je altijd nog naar [ONZ] voor puberale opmerkingen natuurlijk!
scheelt weer papier
scheelt weer papier
Nasty.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Onnoman het volgende:
scheelt weer papier
je hebt ervaring hiermee ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Je kan ook een hond nemen.
Dat is een kwestie van uitproberen. Elk ras heeft zijn eigen liktalent natuurlijk, de vrouw in kwestie heeft haar eigen idee over wat lekker is en wat niet. Als vrouw zijnde moet je gewoon een bezoekje aan een dierenasiel én Pieterburen brengen en de boel vergelijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
en wat voor ras stel je dan voor. is het beter om zo'n harige bouvier te nemen , of kan het ook met een doodgewone zeehond ?
ofquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me toch prettiger dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Viper23rd het volgende:
Ik vind het zelf ook hartstikke geil en ben al tijden op zoek naar plaatjes/filmpjes, heb wel wat gevonden maar niets erg interessants. Ik post wel als ik 't kan terugvinden.
Op Xhamster.com vind je overigens wat filmpjes van vrouwen die het bijna lukt onder de naam autocunnilingus.
Edit: Hier nog meer linkjes. http://www.fivepercentfriction.com/forums/viewtopic.php?t=1516
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |