quote:
Iemand op twitter bood me gisteren kaarten aan. Ik heb geprobeerd het 'nee dankje' vriendelijk over te brengen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:54 schreef Broekie het volgende:
*MUTE*
Ik ben echt zo enorm blij dat ik niet gegaan ben!
Ik verdacht Spike er vroeger van dat hij in het echt Sipke heette, maar hij bleek Frans te hetenquote:
vind ik ook, alleen dit nummer vind ik niet zo wow maar ze zijn wel stukken beter gewordenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Di-rect. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... zo'n hekel als dat ik vroeger aan ze had, zo goed vind ik ze nu te pruimen. Natuurlijk alleen gebaseerd op 2 liedjes tot nu toe dus laten we niks overhaast constateren.
Die zanger heb ik ooit nog eens in Jesus Christ Superstar zien spelen.
Ekdom liep net al als kerstman achter Miss Montreal aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom haat iedereen Direct eigenlijk ?
En waarom heb ik mr. Ekdom nog niet gezien ?
Omdat het gewoon niet om aan te horen is, omdat die gozer altijd zo raar doet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Die was verkleed als kerstman...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
die ook iddquote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Ace-of-Spades het volgende:
't Enige goede nummer van Di-rect:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb het een kwartier aangehoord, maar ga toch echt eigen muziek luisteren, kan die crap niet langer aanhoren
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Even, heeeeeel even, zijn de 3fm awards om aan te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |