ooh. houdt ze niet van wijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Oksel het volgende:
Wie neemt er trouwens ff bloemetje mee voor de gastvrouw?
quote:
Ik ben altijd wel leuk met bloemetjes, ik snap vrouwen goed op dat punt zegt men, dus ik zorg wel voor wat. Rode rozen vermijden? Of ben je niet het jaloerse typequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als 1 van jullie nou ff bloemetje meeneemt, vind ze leuk.
Balen, ongeluk zit in een klein hoekje. Maar we gaan gewoon toeren toch? Niet op het grote verzetquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:03 schreef AskBrad het volgende:
okee, ik heb een probleem.
Gisteren mijn knie ontzettend gestoten, tegen de remschijf van een auto.
Ik wacht deze paar dagen af en trek mijn conclusies vrijdag, hoewel het er nu niet goed uit ziet.
Oksel, je bandjes komen wel goed hoor.
En niet te vergeten, voor AskBrad is het een thuiswedstrijd. parcourkennis, niet te onderschatten!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben erbij, dus of de hele groep gaat niet zo hard, of we splitsen ergens en ik wordt buschauffeur, dat moet de knie van een verder wel getrainde jongeman bij kunnen houden
Dat klopt dan ook wel weer... haha. ik kijk het even aan. momenteel doet de knie nog niet wat ie moet doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Superher0 het volgende:
[..]
En niet te vergeten, voor AskBrad is het een thuiswedstrijd. parcourkennis, niet te onderschatten!
Hoeft niets bijzonders, gewoon wat kleins..quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel leuk met bloemetjes, ik snap vrouwen goed op dat punt zegt men, dus ik zorg wel voor wat. Rode rozen vermijden? Of ben je niet het jaloerse type
ik stuurde laatst zwarte....quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoeft niets bijzonders, gewoon wat kleins..![]()
Rode rozen krijgt ze al dagelijks van al d'r anonieme aanbidders..
Sowieso jouw banden afleveren en wellicht even monteren mocht je dat graag willen? Fietsen moet ik echt even aanzien hoe het morgen gaat.quote:
We hebben een rondemiss, een volgauto en een mecanieker! Super!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Sowieso jouw banden afleveren en wellicht even monteren mocht je dat graag willen? Fietsen moet ik echt even aanzien hoe het morgen gaat.
naice naice, heb ik over nagedacht om ook te kopen. Niet de SLR maar een versie slechter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef AskBrad het volgende:
Oksel Bandjes zijn binnen.
inclusief nog wat heeeel mooi speelgoed:
Mavic Cosmic Carbone SLR
Jonge! als mijn knie weer fit is, dan zal ik je eens. 't snot veur de oog'n!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef Oksel het volgende:
Brad heeft de mooiste spullen, maar fietsen doet'ie niet..
Veelste weinig. maar ongetraind in 1.15 uur naar de top van de Alp D' Huez geeft mij krachtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef Oksel het volgende:
Brad, hoeveel KM heb je dit jaar al gefietst?
Nou snap ik eindelijk waarom mijn tempo zo laag ligt, ik vergeet dat altijd...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:40 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar toen zat je aan de speed, en nam op de top nog een stevige lijn coke,
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:39 schreef Wombcat het volgende:
Oksel
Superher0
Askbrad
Captain_Fabulous
Yankee ZIEK
OProg
ursel
Balen zeg. Wie blijft er eigenlijk allemaal slapen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Oksel het volgende:
Beetje treurige opkomst, jammer is dat. Vooral omdat je er moeite in steekt!
Gezellie!!!!! Ikben niet zo van het vroege opstaan dus ik ga niet helpen koeien melken, eieren rapen of dauw trappenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:28 schreef Oksel het volgende:
Jij, en Captain_Fab. En hopelijk mijn vriendinnetje.. al is dat wel redelijk gangbaar sinds 1,5 jaar, maar je weet het nooit..
Mag ik niet meer blijven slapen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:28 schreef Oksel het volgende:
Jij, en Captain_Fab. En hopelijk mijn vriendinnetje.. al is dat wel redelijk gangbaar sinds 1,5 jaar, maar je weet het nooit..
Dan reserveer ik het luchtbedje als dat kan. Die van mij ligt namelijk nog bij m'n schoonouders kom ik zojuist achter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Oksel het volgende:
Tuurlijk kun je blijven slapen..Ik heb 1 bed, die's gereserveerd voor SuperHer0, die komt met de fiets en kan dus niet veel spullen meenemen. Verder heb ik nog 1 luchtbed, en nog 2 bankstellen..
![]()
En C_F blijft ook gewoon, gezelligheidsmens als hij is.. dat weet ik nu al..
Daarover gesproken....heb je ook maltbier in huis of moet ik wat meeslepen? Ik drink dus serieus helemaal niets op het moment...behalve fris enzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Oksel het volgende:
gezelligheidsmens als hij is..
Pomp neem ik wel mee dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Oksel het volgende:
Fris genoeg. Thee, koffie, alle soorten frisdrank en sapjes.
En C_F, neem jij nog ff luchtbedje ofzo mee? En anders pak je maar een bank.
En Ursel; je gaat zelf pompen / blazenDan weet je dat alvast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |