Ach, nog steeds 7 man, leuk groepje tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef Wombcat het volgende:
Oksel
Superher0
Askbrad
Captain_Fabulous
Yankee
OProg
ursel
ooh. houdt ze niet van wijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Oksel het volgende:
Wie neemt er trouwens ff bloemetje mee voor de gastvrouw?
quote:
Ik ben altijd wel leuk met bloemetjes, ik snap vrouwen goed op dat punt zegt men, dus ik zorg wel voor wat. Rode rozen vermijden? Of ben je niet het jaloerse typequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als 1 van jullie nou ff bloemetje meeneemt, vind ze leuk.
Balen, ongeluk zit in een klein hoekje. Maar we gaan gewoon toeren toch? Niet op het grote verzetquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:03 schreef AskBrad het volgende:
okee, ik heb een probleem.
Gisteren mijn knie ontzettend gestoten, tegen de remschijf van een auto.
Ik wacht deze paar dagen af en trek mijn conclusies vrijdag, hoewel het er nu niet goed uit ziet.
Oksel, je bandjes komen wel goed hoor.
En niet te vergeten, voor AskBrad is het een thuiswedstrijd. parcourkennis, niet te onderschatten!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben erbij, dus of de hele groep gaat niet zo hard, of we splitsen ergens en ik wordt buschauffeur, dat moet de knie van een verder wel getrainde jongeman bij kunnen houden
Dat klopt dan ook wel weer... haha. ik kijk het even aan. momenteel doet de knie nog niet wat ie moet doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Superher0 het volgende:
[..]
En niet te vergeten, voor AskBrad is het een thuiswedstrijd. parcourkennis, niet te onderschatten!
Hoeft niets bijzonders, gewoon wat kleins..quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel leuk met bloemetjes, ik snap vrouwen goed op dat punt zegt men, dus ik zorg wel voor wat. Rode rozen vermijden? Of ben je niet het jaloerse type
ik stuurde laatst zwarte....quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoeft niets bijzonders, gewoon wat kleins..![]()
Rode rozen krijgt ze al dagelijks van al d'r anonieme aanbidders..
Sowieso jouw banden afleveren en wellicht even monteren mocht je dat graag willen? Fietsen moet ik echt even aanzien hoe het morgen gaat.quote:
We hebben een rondemiss, een volgauto en een mecanieker! Super!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Sowieso jouw banden afleveren en wellicht even monteren mocht je dat graag willen? Fietsen moet ik echt even aanzien hoe het morgen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |