ik vind het een mooi landquote:
Lekker relaxenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nu zoveel vrij (ik werk wel wat meer), dat ik een nieuwe hobby moet gaan zoeken
Dat welquote:
om te schrijven ja das een hell spreken gaat nog wel redelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar ik vind Duitsers niet leuk en de Duitse taal zuigt ook
Italianen ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan naar de eiffel, leek mij wel leuk
Gewoon het feit dat ik weg ben is al
En ik spreek een beetje Duits
Fransen willen geen Engels praten, Duitsers wel hoor
daar ga ik deze zomer wel achter komenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Italianen ook niet
Maar die kunnen het meestal ook niet
Ze staan niet zo snel open voor andere talen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ga ik deze zomer wel achter komen
italianen niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze staan niet zo snel open voor andere talen.
Nee, Italianen zijn erg nationalistischquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
italianen niet?
hebben ze pecht want ik spreek et geen woord
heile mussoliniquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, Italianen zijn erg nationalistisch
Ja maar, is dat zoiets als niks doen ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel ?
Ga winkelen in een grote stad of kijk een paar films.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar, is dat zoiets als niks doen ofzo?Want dat kan ik niet.
Winkelen heb ik al gedaan, het is beter dat ik even stopquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga winkelen in een grote stad of kijk een paar films.
M'n witte auto, dat wordt weer poetsen...quote:
Hardlopen danquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Winkelen heb ik al gedaan, het is beter dat ik even stopEn films... mwa... ik kijk niet zoveel films eigenlijk
Dat dus. Dan loop ik nog liever doelloos door het centrumquote:
Heb je soms zand in je vagina ?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
tietvaginapiemel
Soms ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je soms zand in je vagina ?
verf hem oranje voor het WK !quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n witte auto, dat wordt weer poetsen...
Het komt toch niet naar beneden? Het hangt daar toch 5km hoog?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mhhh, let me think about that.... Ehm, nope! Ik heb niets maar dan ook helemaal niets met voetbal of het WK...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
verf hem oranje voor het WK !
heeeyquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voorlopig niet door de wasstraat, op een zwarte auto zie je ook allesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maar poetsenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mhhh, let me think about that.... Ehm, nope! Ik heb niets maar dan ook helemaal niets met voetbal of het WK...
Zie de PI, het was een grapjequote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het komt toch niet naar beneden? Het hangt daar toch 5km hoog?
Azuur grijsquote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorlopig niet door de wasstraat, op een zwarte auto zie je ook alles
Ja, ik dacht, ik weet niet. Anders is onze auto ook zwart ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de PI, het was een grapjeMaar dit is wel een hele extra geruststelling, dankje
Gierquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorlopig niet door de wasstraat, op een zwarte auto zie je ook alles
Jupquote:
ToT!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef ToT het volgende:
Laat dat as maar lekekr overvliegen, want ik heb mijn auto net helemaal zitten wassen!
Het is hier meer luiheid hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga sowieso niet naar een wasstraat, ik heb dit:
[ afbeelding ]![]()
Toen ik een nieuwe auto ging kopen dacht ik ook aan zwart of wit, maar dan moet je veel poetsen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Past wel mooi bij mijn metallic grijze handgreepjes
goed hoor maar ik kap er mee voor vandaag ik ga lezenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GierHoe is het?
[..]Ik ga sowieso niet naar een wasstraat, ik heb dit:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Jup
Ach dat ding kan elke week wel door de wasstraat, 1 regebuitje en dat ding is al smerig...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe auto ging kopen dacht ik ook aan zwart of wit, maar dan moet je veel poetsen.
Dus Azuur grijs is de ideale oplossing
Wassen vind ik ook altijd vervelend.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach dat ding kan elke week wel door de wasstraat, 1 regebuitje en dat ding is al smerig...
I don't care, zolang ik em zelf niet hoef te wassen
Oeh, pretty! Ik moet dus bij jou zijn als dat rode zand overwaait, dan heb ik een tijdelijk kleurtje op m'n autoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier hebben we weleens last van een of andere groene stof.. DMS ofzo
Hier slingert al vanalles door de auto.. wat wil je met 2 kidsquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wassen vind ik ook altijd vervelend.
2 weken terug voor de eerste keer naar de wasstraat geweest met hem.
Vroeger liet ik echt alles in mijn auto rondslingen, maar nu ben ik wel wat netter
Kun je meteen op de koffie komen !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, pretty! Ik moet dus bij jou zijn als dat rode zand overwaait, dan heb ik een tijdelijk kleurtje op m'n autoGroen en rood
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
Ik was net mijn auto aan het wassen, en toen ik halverwege was, kwam er een ongelooflijk oud, krom vrouwtje voorbij sjokken. Die loopt elke dag wel een paar keer langs. Zegt ze: "Zo, ga je nu eindelijk eens je auto eens wassen?"
Oeps!
quote:
Ik had er zelfs kleren en schoenen in liggenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier slingert al vanalles door de auto.. wat wil je met 2 kids
Vanmorgen de zomerbandjes eronder laten zetten. (kut kwikfit)
Mijn oude auto heb ik in 3 jaar tijd maar eenmaal gewassen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef ToT het volgende:Ik was net mijn auto aan het wassen, en toen ik halverwege was, kwam er een ongelooflijk oud, krom vrouwtje voorbij sjokken. Die loopt elke dag wel een paar keer langs. Zegt ze: "Zo, ga je nu eindelijk eens je auto eens wassen?"
Oeps!
Hallo.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
HojEz ligt in bed en ik kan niet slapen.
Maak een foto van hem en post hem op fok.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is dan ook best vroeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Haj Stoepiequote:
Nee. Daar gaat zijn imago dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maak een foto van hem en post hem op fok.
Inderdaad. En aangezien ik toch pas rond 1 uur kan slapen..quote:
Jammer !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Daar gaat zijn imago dan.
Ik niet, Ez wel. Dus ik heb mezelf maar in een deken gewikkeld en nu kom ik jullie vervelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vroeg opstaan
Ja maar mijn auto zag er wel HEEL erg schandalig uit hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn oude auto heb ik in 3 jaar tijd maar eenmaal gewassen.
Heul niet jammer!quote:
LEUKSTE MOD VAN HEEL FOK!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mijn auto zag er wel HEEL erg schandalig uit hoor!![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, Ez wel. Dus ik heb mezelf maar in een deken gewikkeld en nu kom ik jullie vervelen.
Jou vooral hequote:
Wel goed, en met jou?quote:
Tja, Alex is weer zwart, anders was hij het.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*Is het levend bewijs dat er een rodere kleur als knalrood bestaat*
Lekker slapen wijffiequote:
Altijd gezellig !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, Ez wel. Dus ik heb mezelf maar in een deken gewikkeld en nu kom ik jullie vervelen.
*Graaft een beetje met de punt van z'n schoen in de grond en zit dat met de handen op de rug hééééééél aandachtig te bestuderen*quote:
Of iets wat erop lijkt in ieder gevalquote:
Niet zo verlegen jij!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
*Graaft een beetje met de punt van z'n schoen in de grond en zit dat met de handen op de rug hééééééél aandachtig te bestuderen*
Saai. Zit hier in een donkere woonkamer van Ez, want ik wil het licht niet aandoen want straks wordt hij wakkerquote:
Lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je meteen op de koffie komen !
En schattig ook nog!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
*Graaft een beetje met de punt van z'n schoen in de grond en zit dat met de handen op de rug hééééééél aandachtig te bestuderen*
Lastige kwestie.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saai. Zit hier in een donkere woonkamer van Ez, want ik wil het licht niet aandoen want straks wordt hij wakker
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of iets wat erop lijkt in ieder geval
Ik heb wel alleen senseoquote:
Saai vooral. Ook geen muziek aan.quote:
In het echt is ie dat ookquote:
Verdergaan met je marathon dan maar? Of wordt Ez dan ook wakker?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saai vooral. Ook geen muziek aan.
Heb je ook thee?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel alleen senseo
die van mij heb ik wa afgespoeld zo straksquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef ToT het volgende:
Laat dat as maar lekekr overvliegen, want ik heb mijn auto net helemaal zitten wassen!
Denk je nou echt dat ik daar nog toe in staat ben? Ik ben bij Ez he.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Verdergaan met je marathon dan maar? Of wordt Ez dan ook wakker?
Nee nee gewone theequote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ook thee?En nee, geen Senseo thee, wat ze ook zeggen dat is echt niet te drinken
![]()
En Senseo chocomel dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ook thee?En nee, geen Senseo thee, wat ze ook zeggen dat is echt niet te drinken
![]()
Hij heeft je al helemaal suf geneukt natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik daar nog toe in staat ben? Ik ben bij Ez he.
JEUJ!quote:
Nog nooit getest gelukkigquote:
Fokmeet bij mij thuis zou wel leuk zijn, alleen mijn ouders vinden vast van nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ!![]()
[..]
Nog nooit getest gelukkigDat lijkt me ook niets...
Ik ben juist weer over gestapt op gewone koffie, ik was Senseo een beetje zatquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan gewone koffie
Ik ben nu juist thee en koffie zonder suiker aan het drinkenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben juist weer over gestapt op gewone koffie, ik was Senseo een beetje zat![]()
Slappe waterige troep!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
DAT IS VET LEKKER, wel van Chocomel zelf, maar omg![]()
![]()
![]()
Eensch. Ik heb nu één of andere Afrikaanse koffie voor de Senseo. Godendrank!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het beter dan gewone koffie
Anders wil ik het wel voor je bevestigenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
CHOCOMEL UIT SENSEO IS LEKKER
neem dat nou maar van de chocolade expert aan![]()
Chocomel is slecht voor de lijnquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
CHOCOMEL UIT SENSEO IS LEKKER
neem dat nou maar van de chocolade expert aan![]()
Ze hebben nu al geen geldquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind dat de IJslanders de schade moeten betalen agv het niet kunnen vliegen van de vliegtuigen.
Laat ze eerst maar eens die andere schuld aan ons afbetalenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind dat de IJslanders de schade moeten betalen agv het niet kunnen vliegen van de vliegtuigen.
Dan maak jij het niet goedquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Slappe waterige troep!
[..]
Eensch. Ik heb nu één of andere Afrikaanse koffie voor de Senseo. Godendrank!!!!
Die senseo pads hebben altijd wel een fijn smaakjequote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Slappe waterige troep!
[..]
Eensch. Ik heb nu één of andere Afrikaanse koffie voor de Senseo. Godendrank!!!!
Ja. House erdoor gemist, voor ;t grootste deelquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft je al helemaal suf geneukt natuurlijk.
Stomme vraag van me.
Ik heb geen lijn. Ik ben al 4 kilo afgevallen, dat is wel weer genoeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chocomel is slecht voor de lijn
Jaaa, Trevlandquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders wil ik het wel voor je bevestigen![]()
Mij zou je niet horen klagen als ik House mis door seks.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. House erdoor gemist, voor ;t grootste deel
Het werd gratis als test uitgedeeld in een supermarkt, en hoe de NEUK kun je zoiets nou niet goed maken???quote:
Ik vond die speciale pads als Rio Dejanero enzo wel lekker, maar ja, dat is dan weer zo prijzig (sowieso is senseo prijzigquote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die senseo pads hebben altijd wel een fijn smaakje
House was kut vandaag, House hoort die tent te rrunnen en niet thuis te kokenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. House erdoor gemist, voor ;t grootste deel
Das lang geleden dat ik het heb gehadquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Chocolademelk van de Starbucks....
DAT IS ECHT NIET NORMAAL LEKKER.
Wel 3,50 voor een megamok, maar dan heb je ook wat.
Nou, hier is het niet waterig.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het werd gratis als test uitgedeeld in een supermarkt, en hoe de NEUK kun je zoiets nou niet goed maken???
Er zijn mensen die het niet kunnenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het werd gratis als test uitgedeeld in een supermarkt, en hoe de NEUK kun je zoiets nou niet goed maken???
Doe zo als ik en kijk nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef ToT het volgende:
House bekijk ik altijd....via alternatieve wegen!Sowieso zou je mij ook niet horen klagen als ik het zou missen wegens een portie seks!
Het stond nog aan, dus we konden wel leuk horen hoe die gast al 3 uur lang een boner had.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mij zou je niet horen klagen als ik House mis door seks.
okequote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen lijn. Ik ben al 4 kilo afgevallen, dat is wel weer genoeg.
Zelfgemaakte koffie kan echt lekker zijn !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die speciale pads als Rio Dejanero enzo wel lekker, maar ja, dat is dan weer zo prijzig (sowieso is senseo prijzig). Maar ik maak tegenwoordig weer koffie met kaneel
Zo lekker
Mja inderdaad..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
House was kut vandaag, House hoort die tent te rrunnen en niet thuis te koken
Het is soms wel zo dat de Senseo zelf weigert. Mjaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet kunnen
Hij heeft alle seizoenenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef ToT het volgende:
House bekijk ik altijd....via alternatieve wegen!Sowieso zou je mij ook niet horen klagen als ik het zou missen wegens een portie seks!
Seksmarathon?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft alle seizoenenDus ik ga morgen wel even een marathon houden
Ja, eerst dacht ik dat ik kon vreten wat ik wil. Toen ging ik van 65kg naar 74kgquote:
Misschien volgende week beter als hij weer terug komt.quote:
Bij mij gaat het er niet af en komt er niks bij..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, eerst dacht ik dat ik kon vreten wat ik wil. Toen ging ik van 65kg naar 74kgToen wilde ik er wat aan doen maar dat kwam er niet van. En laatst ging ik zo op de weegschaal staan. Was ik nog 74 kg. En een maand later ineens 70kg. JA WTF HEY
Kom je langs dan? Ez is dan op z;n werk.quote:
Ik jojo blijkbaar zonder dat ik het zelf weet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er niet af en komt er niks bij..
Wat dacht ja van gewoon lang sex?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Seksmarathon. Wat moet ik me daar bij voorstellen, details zijn niet nodig btw.
Nee. Ik ga niet op details in.quote:
Vaak achter elkaar seks hebben. In 24 uur zoveel mogelijk seks proberen te hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Seksmarathon. Wat moet ik me daar bij voorstellen, details zijn niet nodig btw.
PM je adres ff!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je langs dan? Ez is dan op z;n werk.
Ja, maar, WTFquote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht ja van gewoon lang sex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Is niet mijn adres, is van Ez.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar, WTFHOE LANG DAN
24 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Vroeger regelmatig gehad, tot mijn vriendin begon te klagen dat ze gewoon vluggertjes wilde!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vaak achter elkaar seks hebben. In 24 uur zoveel mogelijk seks proberen te hebben
Daar vraag ik ook niet omquote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet op details in.
Dat lijkt me ook raarquote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jojo blijkbaar zonder dat ik het zelf weet.
Aaaah, oke...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vaak achter elkaar seks hebben. In 24 uur zoveel mogelijk seks proberen te hebben
Waarom vluggertjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger regelmatig gehad, tot mijn vriendin begon te klagen dat ze gewoon vluggertjes wilde!![]()
Maar het was geen seksmarathon.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar vraag ik ook niet omen nee ik wil ze ook niet weten
Geen idee, dan had je tenminste ook nog wat van de dag over om andere dingen te doen of zo!quote:
Valt me toch wel een beetje tegenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar het was geen seksmarathon.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Effe kijken als we wat te snacken hebben
Weinig gegeten vandaag
Kon je dat zelf niet bedenkenquote:
Het is iig beter dan niets. Je hebt ook zo van die meisjes die hebben bijna nooit zin. Ik snap dat niet hey.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, dan had je tenminste ook nog wat van de dag over om andere dingen te doen of zo!
Het huishouden moest ook gedaan worden enzo!
Ik heb nooit van die marathons. Dus nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kon je dat zelf niet bedenkenje bent niet al onwetend toch
Daten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is iig beter dan niets. Je hebt ook zo van die meisjes die hebben bijna nooit zin. Ik snap dat niet hey.
Nou, toen ik 65kg was, zwom ik best goed. En toen ging het kut, en toen was ik 74kg. Nu gaat het weer goedquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
70 was ook mijn mooie sport gewicht.
Toen was ik echt in topvorm
Oh dat, zal ook wel wat met de temperatuur te maken kunnen hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen honger en nu opeens wel
Je moet je vriend toch eens wat vaker uittesten Nanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nooit van die marathons. Dus nee.
En ik heb ook wel eens van die momenten dan denk ik heel hard maar dan kom ik er gewoon niet op
Vriend?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet je vriend toch eens wat vaker uittesten Nan
Ik heb met 76 wel meer kracht, maar 70 was beter met bewegen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, toen ik 65kg was, zwom ik best goed. En toen ging het kut, en toen was ik 74kg. Nu gaat het weer goed
Dat kan tussendoor wel even. Per uur 10 minuten uit trekken om op te ruimen en te roken.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, dan had je tenminste ook nog wat van de dag over om andere dingen te doen of zo!
Het huishouden moest ook gedaan worden enzo!
Hij stemt al inquote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet je vriend toch eens wat vaker uittesten Nan
Ik heb het koudquote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat, zal ook wel wat met de temperatuur te maken kunnen hebben
Je mag wel wat kilootjes van mij hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik ben altijd veel te mager geweest. Nu het goed kut met me gaat, kom ik eindelijk eens op een normaal gewicht van 69 kilo!
Ik heb meestal als het warm is niet zo veel trek en als het dan 's avonds afkoelt krijg ik een portie hongerquote:
Ik kan er ook wel wat missenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel wat kilootjes van mij hebben
En een kilo van mij!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel wat kilootjes van mij hebben
Bij mij maakt de warmte niets uitquote:Op donderdag 15 april 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb meestal als het warm is niet zo veel trek en als het dan 's avonds afkoelt krijg ik een portie honger
iets met het altijd al snel warm hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij maakt de warmte niets uit
Dank je, nu heb ik ook weer hongerquote:Op donderdag 15 april 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb meestal als het warm is niet zo veel trek en als het dan 's avonds afkoelt krijg ik een portie honger
Ik loop op het werk nu nog nog met 2 t-shirt en 1 trui aanquote:Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
iets met het altijd al snel warm hebben
Het is dat ik net nog een verjaardag heb gehad en daar wat te knabbelen heb gehad anders zat ik nu wel aan een tostiquote:Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik ook weer honger
Ja, ik heb dus zo een sixpack, want dat voel ik dan, alleen er zitten wat laagjes vet overheenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef ToT het volgende:
LOL
Mja helaas komen de meeste kilo'tjes in mijn buik aan, maar door mijn ge-houthak komt het gelukkig ook iets in de spieren terecht.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga wel van Ez eten. (Lees: Ik ga tegen ;m aan kruipen en ook een poging tot slapen doen)![]()
wat voor een werk doe je dan, ik nu met trui en t-shirt en een hemd vanwege soms last van tocht over de rug, maar soms gaat die trui snel uitquote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik loop op het werk nu nog nog met 2 t-shirt en 1 trui aan
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus zo een sixpack, want dat voel ik dan, alleen er zitten wat laagjes vet overheen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga wel van Ez eten. (Lees: Ik ga tegen ;m aan kruipen en ook een poging tot slapen doen)![]()
Trusten meid!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Slaap zequote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Op het moment maak ik nog altijd kozijnen en deuren.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je dan, ik nu met trui en t-shirt en een hemd vanwege soms last van tocht over de rug, maar soms gaat die trui snel uit
Ik meer wielrenners benen dus ook de kuitenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb wel nog mooie gespierde sporters benen
Hoezo dan? ik nu toch meer in dit weekendquote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
Boaaaah, stiekem denk ik, was het maar augustus.
Ik ren altijd heel veelquote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meer wielrenners benen dus ook de kuiten(hoewel dat nu wel minder is)
Dan begin ik met nieuwe opleidingquote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dan? ik nu toch meer in dit weekend
Ik heb hele brede schouders voor een meisje dor het zwemmenquote:
Fietsen vind ik dus helemaal niks, ik liep ook altijd gewoon naar schoolquote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het meer iets van ruim 10 jaar bijna dagelijks meer dan 10 km per dag gefietst
Niet zo breed lopen hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hele brede schouders voor een meisje dor het zwemmen
ruim 5 km dagelijks gaan lopen vind ik toch iets te veelquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fietsen vind ik dus helemaal niks, ik liep ook altijd gewoon naar school
Trevquote:
Dus je hebt ook van die mooie gespierde bovenbenen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het meer iets van ruim 10 jaar bijna dagelijks meer dan 10 km per dag gefietst
Das een hele mond volquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport, Gezondheid en Management in Groningen.
Fietsen is echtquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fietsen vind ik dus helemaal niks, ik liep ook altijd gewoon naar school
Niet echt te zien maar ze zijn wel vorsquote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trev
[..]
Dus je hebt ook van die mooie gespierde bovenbenen?
Maar wel leuk. Ik moet alleen voor die tijd wel 500 euro hebben voor de boeken en de kledingquote:
Ik vond het wel fijnquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ruim 5 km dagelijks gaan lopen vind ik toch iets te veel
En wat houd het precies in?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar wel leuk. Ik moet alleen voor die tijd wel 500 euro hebben voor de boeken en de kleding
Ik wou dat ik een auto hebquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn
Ik laat nu vaker de auto staan omdat ik liever te voet ga
Gewoon lopen heb ik het geduld niet voor, dat wordt al gauw snelwandelenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn
Ik laat nu vaker de auto staan omdat ik liever te voet ga
Ik ken emzelf ik zou lopen of de auto pakkenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fietsen is echt
Gelukkig woont mijn vriend 9km hier vandaan. Soms ga ik echt daarheen, en dan fietsen we samen terug naar de AH en dan gaan we weer naar zijn huis, en dan s'avonds weer naar mijn huis. Dan heb ik al zo'n 36km gehad
grapjequote:
Komt wel als je gaat werkenquote:
Ik heb dan ook mzuiek erbijquote:Op donderdag 15 april 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon lopen heb ik het geduld niet voor, dat wordt al gauw snelwandelen
Dat is dus met 4 wekenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt wel als je gaat werken
[..]
Ik heb dan ook mzuiek erbij
Het eerste jaar is gelijk aan de ALO (gymleraar opleiding) en je kiest dat jaar dan ook voor Gezondheid of Management.quote:
En waar denk jij dat jij voor gaat?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het eerste jaar is gelijk aan de ALO (gymleraar opleiding) en je kiest dat jaar dan ook voor Gezondheid of Management.
Gezondheid houdt in dat je bezig bent met het adviseren van mensen om te gaan sporten, soort lifestyle adviseur enzo.
Management is het organiseren van dinge, bijvoorbeeld sportdagen/sporttoernooien voor basisscholen, middelbare scholen, ouderen etc. etc.
Baan vind je welquote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dus met 4 wekennu alleen nog hopen op een baan
Ja, en daar ga ik al, dat weet ik nog niet, het lijkt me allebei leukquote:Op donderdag 15 april 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar denk jij dat jij voor gaat?
over een jaar denk ik ook wel dat je al meer weetquote:Op donderdag 15 april 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en daar ga ik al, dat weet ik nog niet, het lijkt me allebei leuk![]()
Tuurlijk, van een bijbaan kun je moeilijk levenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb wel een bij baan waar ik nog wel kan blijven maar dat wil ik ook niet blijven doen
Dan is het geen bij baan meer maar gewoon voor 40 uur, maar het is niet iets waarvoor ik geleerd hebquote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk, van een bijbaan kun je moeilijk leven
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
over een jaar denk ik ook wel dat je al meer weet
Oke op die manier.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het geen bij baan meer maar gewoon voor 40 uur, maar het is niet iets waarvoor ik geleerd heb
Dat zeker maar het is ook wel fijn te weten dat ik een inkomen heb zodra ik klaar ben met school en niet die eindjes maar bij elkaar moet zien te knopen. Ze zeggen ook dat vanuit werk makkelijk werk te vinden is dan als je hele dagen thuis zitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke op die manier.
Dat zou ook zeer zonde zijn van je studie
En ik wil echt mijn best doen, want ik weet dat ik het wel kan zonder onvoldoendes. Alleen ik ben zo lui altijd.quote:
Ben je nu wel al op zoek ?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker maar het is ook wel fijn te weten dat ik een inkomen heb zodra ik klaar ben met school en niet die eindjes maar bij elkaar moet zien te knopen. Ze zeggen ook dat vanuit werk makkelijk werk te vinden is dan als je hele dagen thuis zit
Ik ken hetquote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ik wil echt mijn best doen, want ik weet dat ik het wel kan zonder onvoldoendes. Alleen ik ben zo lui altijd.
Ik kijk wel een beetje rond en hoop eigenlijk bij het stage bedrijf aan de slag te kunnen waar ik nu zitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je nu wel al op zoek ?
En dat zou ook kunnen ?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk wel een beetje rond en hoop eigenlijk bij het stage bedrijf aan de slag te kunnen waar ik nu zit
Ik heb geen idee, ze waren wel blij dat ik er stage kwam lopen, wie niet waagt wie niet wint zeg ik maarquote:
Ik hoop voor je dat je daar een baan krijgt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze waren wel blij dat ik er stage kwam lopen, wie niet waagt wie niet wint zeg ik maar
Ik wil 35 gradenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik hou van dit mooie weer.
Ik heb het er ook erg naar mijn zin daar, dus wel een grote plus, ze weten ook daar al wat ze aan mij hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je daar een baan krijgt.
Je kent het bedrijf en je collega's al en dat lijkt me wel fijn om mee te beginnen
Lijkt mij een prima reden om jou aan te nemenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het er ook erg naar mijn zin daar, dus wel een grote plus, ze weten ook daar al wat ze aan mij hebben
Sowieso! Trevland in je bedrijf!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima reden om jou aan te nemen
mijn ook maar dan moeten ze alleen wel werk voor mij hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima reden om jou aan te nemen
Wel lekker zwemmen 1!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Te warmDan kan ik mijn nieuwe jas niet aan.
Ben tot nu toe nog maar 1 keer op fok geweest(en dat was vandaag en dan alleen maar om een bericht op de FP te lezenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben tot nu toe nog maar 1 keer op fok geweest(en dat was vandaag en dan alleen maar om een bericht op de FP te lezen)
Voor 500 euro denk ik niet dat ik het doequote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om die reden alleen al 500 euro maandelijks erbij
Ja! Gewoon omdat Trevland!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om die reden alleen al 500 euro maandelijks erbij
Bij je normale loon erbij he !quote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor 500 euro denk ik niet dat ik het doemaar 500 bij wat mijn bijbaan oplevert wel
Da's maar goed ook denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet eens dat ik fok
Ik zou het zo te gek vinden als ik kon fokken op mijn werkquote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet eens dat ik fok
Dan is het best wel lekker jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij je normale loon erbij he !
Denk ik ook, eentje daar heeft mij al eens gegoogeld en kwam er zo achter dat ik aan judo deed, veel meer ook nietquote:
Bij mijn bijbaan kan ik het ook niet, gaat wel lastig als ik geen pc heb, laat staan internetquote:Op donderdag 15 april 2010 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou het zo te gek vinden als ik kon fokken op mijn werk
Ik kan het wel in de pauze, maard dan rust ik liever wat uitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mijn bijbaan kan ik het ook niet, gaat wel lastig als ik geen pc heb, laat staan internet
FOK! is wel mijn ontspanning moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan het wel in de pauze, maard dan rust ik liever wat uit
Ik dus ook en heb ook geen mobiel internet en volgens mij daar anders ook slecht bereikquote:Op donderdag 15 april 2010 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan het wel in de pauze, maard dan rust ik liever wat uit
Bij mij ook maar soms wel lastig om dan aan het werk te moeten gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
FOK! is wel mijn ontspanning moet ik zeggen.
Dit noem ik geen ontspanningquote:Op donderdag 15 april 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
FOK! is wel mijn ontspanning moet ik zeggen.
Lijkt me lastig om te fokken met je mobiel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook en heb ook geen mobiel internet en volgens mij daar anders ook slecht bereik
Ik denk het er ook aan ligt welke mobiel je hebtquote:Op donderdag 15 april 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om te fokken met je mobiel.
Misschien zou ik het weleens moeten overwegen..
Ja en dat kost weer een hoop centen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het er ook aan ligt welke mobiel je hebt
Word je daar moe van dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit noem ik geen ontspanning
Druk posten in 6 topics ofzo
Als Nederland en Engeland kapot gaat dan hoeven ze niet meer te betalenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
Die IJslanders hebben wat uit te leggen. Eerst willen ze het geld niet teruggeven en nu sturen ze een aswolk.
Nee, maar op de achtergrond ben ik een oude RPG aan het spelenquote:
kutmensenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Nederland en Engeland kapot gaat dan hoeven ze niet meer te betalen
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
Die IJslanders hebben wat uit te leggen. Eerst willen ze het geld niet teruggeven en nu sturen ze een aswolk.
welke ben je dan aan het doen?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, maar op de achtergrond ben ik een oude RPG aan het spelen
Effe wat trainen onder het fokken.
Ik heb paarden altijd al rotbeesten gevonden, maar nu maken ze het wel heel bont jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik hou ook niet van paardenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb paarden altijd al rotbeesten gevonden, maar nu maken ze het wel heel bont ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |