ik vind het een mooi landquote:
Lekker relaxenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nu zoveel vrij (ik werk wel wat meer), dat ik een nieuwe hobby moet gaan zoeken
Dat welquote:
om te schrijven ja das een hell spreken gaat nog wel redelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar ik vind Duitsers niet leuk en de Duitse taal zuigt ook
Italianen ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan naar de eiffel, leek mij wel leuk
Gewoon het feit dat ik weg ben is al
En ik spreek een beetje Duits
Fransen willen geen Engels praten, Duitsers wel hoor
daar ga ik deze zomer wel achter komenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Italianen ook niet
Maar die kunnen het meestal ook niet
Ze staan niet zo snel open voor andere talen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ga ik deze zomer wel achter komen
italianen niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze staan niet zo snel open voor andere talen.
Nee, Italianen zijn erg nationalistischquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
italianen niet?
hebben ze pecht want ik spreek et geen woord
heile mussoliniquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, Italianen zijn erg nationalistisch
Ja maar, is dat zoiets als niks doen ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel ?
Ga winkelen in een grote stad of kijk een paar films.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar, is dat zoiets als niks doen ofzo?Want dat kan ik niet.
Winkelen heb ik al gedaan, het is beter dat ik even stopquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga winkelen in een grote stad of kijk een paar films.
M'n witte auto, dat wordt weer poetsen...quote:
Hardlopen danquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Winkelen heb ik al gedaan, het is beter dat ik even stopEn films... mwa... ik kijk niet zoveel films eigenlijk
Dat dus. Dan loop ik nog liever doelloos door het centrumquote:
Heb je soms zand in je vagina ?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
tietvaginapiemel
Soms ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je soms zand in je vagina ?
verf hem oranje voor het WK !quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n witte auto, dat wordt weer poetsen...
Het komt toch niet naar beneden? Het hangt daar toch 5km hoog?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mhhh, let me think about that.... Ehm, nope! Ik heb niets maar dan ook helemaal niets met voetbal of het WK...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
verf hem oranje voor het WK !
heeeyquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voorlopig niet door de wasstraat, op een zwarte auto zie je ook allesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maar poetsenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mhhh, let me think about that.... Ehm, nope! Ik heb niets maar dan ook helemaal niets met voetbal of het WK...
Zie de PI, het was een grapjequote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het komt toch niet naar beneden? Het hangt daar toch 5km hoog?
Azuur grijsquote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorlopig niet door de wasstraat, op een zwarte auto zie je ook alles
Ja, ik dacht, ik weet niet. Anders is onze auto ook zwart ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de PI, het was een grapjeMaar dit is wel een hele extra geruststelling, dankje
Gierquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorlopig niet door de wasstraat, op een zwarte auto zie je ook alles
Jupquote:
ToT!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef ToT het volgende:
Laat dat as maar lekekr overvliegen, want ik heb mijn auto net helemaal zitten wassen!
Het is hier meer luiheid hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga sowieso niet naar een wasstraat, ik heb dit:
[ afbeelding ]![]()
Toen ik een nieuwe auto ging kopen dacht ik ook aan zwart of wit, maar dan moet je veel poetsen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Past wel mooi bij mijn metallic grijze handgreepjes
goed hoor maar ik kap er mee voor vandaag ik ga lezenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GierHoe is het?
[..]Ik ga sowieso niet naar een wasstraat, ik heb dit:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Jup
Ach dat ding kan elke week wel door de wasstraat, 1 regebuitje en dat ding is al smerig...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe auto ging kopen dacht ik ook aan zwart of wit, maar dan moet je veel poetsen.
Dus Azuur grijs is de ideale oplossing
Wassen vind ik ook altijd vervelend.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach dat ding kan elke week wel door de wasstraat, 1 regebuitje en dat ding is al smerig...
I don't care, zolang ik em zelf niet hoef te wassen
Oeh, pretty! Ik moet dus bij jou zijn als dat rode zand overwaait, dan heb ik een tijdelijk kleurtje op m'n autoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier hebben we weleens last van een of andere groene stof.. DMS ofzo
Hier slingert al vanalles door de auto.. wat wil je met 2 kidsquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wassen vind ik ook altijd vervelend.
2 weken terug voor de eerste keer naar de wasstraat geweest met hem.
Vroeger liet ik echt alles in mijn auto rondslingen, maar nu ben ik wel wat netter
Kun je meteen op de koffie komen !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, pretty! Ik moet dus bij jou zijn als dat rode zand overwaait, dan heb ik een tijdelijk kleurtje op m'n autoGroen en rood
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
Ik was net mijn auto aan het wassen, en toen ik halverwege was, kwam er een ongelooflijk oud, krom vrouwtje voorbij sjokken. Die loopt elke dag wel een paar keer langs. Zegt ze: "Zo, ga je nu eindelijk eens je auto eens wassen?"
Oeps!
quote:
Ik had er zelfs kleren en schoenen in liggenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier slingert al vanalles door de auto.. wat wil je met 2 kids
Vanmorgen de zomerbandjes eronder laten zetten. (kut kwikfit)
Mijn oude auto heb ik in 3 jaar tijd maar eenmaal gewassen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef ToT het volgende:Ik was net mijn auto aan het wassen, en toen ik halverwege was, kwam er een ongelooflijk oud, krom vrouwtje voorbij sjokken. Die loopt elke dag wel een paar keer langs. Zegt ze: "Zo, ga je nu eindelijk eens je auto eens wassen?"
Oeps!
Hallo.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
HojEz ligt in bed en ik kan niet slapen.
Maak een foto van hem en post hem op fok.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is dan ook best vroeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Haj Stoepiequote:
Nee. Daar gaat zijn imago dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maak een foto van hem en post hem op fok.
Inderdaad. En aangezien ik toch pas rond 1 uur kan slapen..quote:
Jammer !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Daar gaat zijn imago dan.
Ik niet, Ez wel. Dus ik heb mezelf maar in een deken gewikkeld en nu kom ik jullie vervelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vroeg opstaan
Ja maar mijn auto zag er wel HEEL erg schandalig uit hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn oude auto heb ik in 3 jaar tijd maar eenmaal gewassen.
Heul niet jammer!quote:
LEUKSTE MOD VAN HEEL FOK!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mijn auto zag er wel HEEL erg schandalig uit hoor!![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, Ez wel. Dus ik heb mezelf maar in een deken gewikkeld en nu kom ik jullie vervelen.
Jou vooral hequote:
Wel goed, en met jou?quote:
Tja, Alex is weer zwart, anders was hij het.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*Is het levend bewijs dat er een rodere kleur als knalrood bestaat*
Lekker slapen wijffiequote:
Altijd gezellig !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, Ez wel. Dus ik heb mezelf maar in een deken gewikkeld en nu kom ik jullie vervelen.
*Graaft een beetje met de punt van z'n schoen in de grond en zit dat met de handen op de rug hééééééél aandachtig te bestuderen*quote:
Of iets wat erop lijkt in ieder gevalquote:
Niet zo verlegen jij!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
*Graaft een beetje met de punt van z'n schoen in de grond en zit dat met de handen op de rug hééééééél aandachtig te bestuderen*
Saai. Zit hier in een donkere woonkamer van Ez, want ik wil het licht niet aandoen want straks wordt hij wakkerquote:
Lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je meteen op de koffie komen !
En schattig ook nog!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
*Graaft een beetje met de punt van z'n schoen in de grond en zit dat met de handen op de rug hééééééél aandachtig te bestuderen*
Lastige kwestie.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saai. Zit hier in een donkere woonkamer van Ez, want ik wil het licht niet aandoen want straks wordt hij wakker
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of iets wat erop lijkt in ieder geval
Ik heb wel alleen senseoquote:
Saai vooral. Ook geen muziek aan.quote:
In het echt is ie dat ookquote:
Verdergaan met je marathon dan maar? Of wordt Ez dan ook wakker?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saai vooral. Ook geen muziek aan.
Heb je ook thee?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel alleen senseo
die van mij heb ik wa afgespoeld zo straksquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef ToT het volgende:
Laat dat as maar lekekr overvliegen, want ik heb mijn auto net helemaal zitten wassen!
Denk je nou echt dat ik daar nog toe in staat ben? Ik ben bij Ez he.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Verdergaan met je marathon dan maar? Of wordt Ez dan ook wakker?
Nee nee gewone theequote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ook thee?En nee, geen Senseo thee, wat ze ook zeggen dat is echt niet te drinken
![]()
En Senseo chocomel dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ook thee?En nee, geen Senseo thee, wat ze ook zeggen dat is echt niet te drinken
![]()
Hij heeft je al helemaal suf geneukt natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik daar nog toe in staat ben? Ik ben bij Ez he.
JEUJ!quote:
Nog nooit getest gelukkigquote:
Fokmeet bij mij thuis zou wel leuk zijn, alleen mijn ouders vinden vast van nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ!![]()
[..]
Nog nooit getest gelukkigDat lijkt me ook niets...
Ik ben juist weer over gestapt op gewone koffie, ik was Senseo een beetje zatquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan gewone koffie
Ik ben nu juist thee en koffie zonder suiker aan het drinkenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben juist weer over gestapt op gewone koffie, ik was Senseo een beetje zat![]()
Slappe waterige troep!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
DAT IS VET LEKKER, wel van Chocomel zelf, maar omg![]()
![]()
![]()
Eensch. Ik heb nu één of andere Afrikaanse koffie voor de Senseo. Godendrank!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het beter dan gewone koffie
Anders wil ik het wel voor je bevestigenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
CHOCOMEL UIT SENSEO IS LEKKER
neem dat nou maar van de chocolade expert aan![]()
Chocomel is slecht voor de lijnquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
CHOCOMEL UIT SENSEO IS LEKKER
neem dat nou maar van de chocolade expert aan![]()
Ze hebben nu al geen geldquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind dat de IJslanders de schade moeten betalen agv het niet kunnen vliegen van de vliegtuigen.
Laat ze eerst maar eens die andere schuld aan ons afbetalenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind dat de IJslanders de schade moeten betalen agv het niet kunnen vliegen van de vliegtuigen.
Dan maak jij het niet goedquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Slappe waterige troep!
[..]
Eensch. Ik heb nu één of andere Afrikaanse koffie voor de Senseo. Godendrank!!!!
Die senseo pads hebben altijd wel een fijn smaakjequote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Slappe waterige troep!
[..]
Eensch. Ik heb nu één of andere Afrikaanse koffie voor de Senseo. Godendrank!!!!
Ja. House erdoor gemist, voor ;t grootste deelquote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft je al helemaal suf geneukt natuurlijk.
Stomme vraag van me.
Ik heb geen lijn. Ik ben al 4 kilo afgevallen, dat is wel weer genoeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chocomel is slecht voor de lijn
Jaaa, Trevlandquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders wil ik het wel voor je bevestigen![]()
Mij zou je niet horen klagen als ik House mis door seks.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. House erdoor gemist, voor ;t grootste deel
Het werd gratis als test uitgedeeld in een supermarkt, en hoe de NEUK kun je zoiets nou niet goed maken???quote:
Ik vond die speciale pads als Rio Dejanero enzo wel lekker, maar ja, dat is dan weer zo prijzig (sowieso is senseo prijzigquote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die senseo pads hebben altijd wel een fijn smaakje
House was kut vandaag, House hoort die tent te rrunnen en niet thuis te kokenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. House erdoor gemist, voor ;t grootste deel
Das lang geleden dat ik het heb gehadquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Chocolademelk van de Starbucks....
DAT IS ECHT NIET NORMAAL LEKKER.
Wel 3,50 voor een megamok, maar dan heb je ook wat.
Nou, hier is het niet waterig.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het werd gratis als test uitgedeeld in een supermarkt, en hoe de NEUK kun je zoiets nou niet goed maken???
Er zijn mensen die het niet kunnenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het werd gratis als test uitgedeeld in een supermarkt, en hoe de NEUK kun je zoiets nou niet goed maken???
Doe zo als ik en kijk nietquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef ToT het volgende:
House bekijk ik altijd....via alternatieve wegen!Sowieso zou je mij ook niet horen klagen als ik het zou missen wegens een portie seks!
Het stond nog aan, dus we konden wel leuk horen hoe die gast al 3 uur lang een boner had.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mij zou je niet horen klagen als ik House mis door seks.
okequote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen lijn. Ik ben al 4 kilo afgevallen, dat is wel weer genoeg.
Zelfgemaakte koffie kan echt lekker zijn !quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die speciale pads als Rio Dejanero enzo wel lekker, maar ja, dat is dan weer zo prijzig (sowieso is senseo prijzig). Maar ik maak tegenwoordig weer koffie met kaneel
Zo lekker
Mja inderdaad..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
House was kut vandaag, House hoort die tent te rrunnen en niet thuis te koken
Het is soms wel zo dat de Senseo zelf weigert. Mjaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet kunnen
Hij heeft alle seizoenenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef ToT het volgende:
House bekijk ik altijd....via alternatieve wegen!Sowieso zou je mij ook niet horen klagen als ik het zou missen wegens een portie seks!
Seksmarathon?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft alle seizoenenDus ik ga morgen wel even een marathon houden
Ja, eerst dacht ik dat ik kon vreten wat ik wil. Toen ging ik van 65kg naar 74kgquote:
Misschien volgende week beter als hij weer terug komt.quote:
Bij mij gaat het er niet af en komt er niks bij..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, eerst dacht ik dat ik kon vreten wat ik wil. Toen ging ik van 65kg naar 74kgToen wilde ik er wat aan doen maar dat kwam er niet van. En laatst ging ik zo op de weegschaal staan. Was ik nog 74 kg. En een maand later ineens 70kg. JA WTF HEY
Kom je langs dan? Ez is dan op z;n werk.quote:
Ik jojo blijkbaar zonder dat ik het zelf weet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er niet af en komt er niks bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |