quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hoe heet dat nummer waar in de clip een redhead moet tenissen tegen een man, en een neger haar helpt ofzo? In het refrein zit volgens mij 'go on, go on, go on'.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Onnoman het volgende:
WIllen jullie nog helpen?
Probeer eens de songtekst op te schrijven, en zoeken in google met "lalalala hier jouw songtekst LYRICS", dan kom je hem vast tegenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef Creeg het volgende:
Vorige week was ik bij de opnames van Paul de Leeuw. En daar kon je na afloop DVD's van hem kopen. Ik heb de Paul de Leeuw, Kwart Eeuw De Leeuw, gekocht. Dat is een DVD box met daarin 6 DVD's van het begin tot heden van de carrière van Paul de Leeuw.
Op DVD nummer 6 heb je beelden van een van de laatste shows van PaPaul en het begin van Ranking the Stars en Mooi! Weer de Leeuw. Op die DVD zit ook een bonus. Met daarin onder andere the making of MWDL. Daarin zit een liedje. En dat wordt gezongen door Paul de Leeuw. En ik dacht, aan het achtergrond van het publiek te horen, dat het met Symphonica in Rosso was. De eerste zin die hij zingt is 'als het lied dat ik voor je zing'. Het is een prachtig nummer vind ik zelf alleen ik kan hem nergens vinden.
Wie iemand hoe dit nummer heet?
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef Creeg het volgende:
Vorige week was ik bij de opnames van Paul de Leeuw. En daar kon je na afloop DVD's van hem kopen. Ik heb de Paul de Leeuw, Kwart Eeuw De Leeuw, gekocht. Dat is een DVD box met daarin 6 DVD's van het begin tot heden van de carrière van Paul de Leeuw.
Op DVD nummer 6 heb je beelden van een van de laatste shows van PaPaul en het begin van Ranking the Stars en Mooi! Weer de Leeuw. Op die DVD zit ook een bonus. Met daarin onder andere the making of MWDL. Daarin zit een liedje. En dat wordt gezongen door Paul de Leeuw. En ik dacht, aan het achtergrond van het publiek te horen, dat het met Symphonica in Rosso was. De eerste zin die hij zingt is 'als het lied dat ik voor je zing'. Het is een prachtig nummer vind ik zelf alleen ik kan hem nergens vinden.
Wie iemand hoe dit nummer heet?
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:17 schreef Revje1 het volgende:
Dit is voor diegene die naar de fim Kick ass zijn geweest.al op imdb.com gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack
dan ga ik er maar eens wat ingooien (alhoewel ik denk dat je dit dan zelf ook al gevonden hebt), ik kom steeds bij dit stukje muziek uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Revje1 het volgende:
Ja heb ik gekeken maar het gaat om een instrumentaal nummer.
Ik heb ook al op google gekeken. Daar kwam ik dus achter dat het uit onderandere de film Sushine komt maar niks ervan kunnen vinden op Youtube.
?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Revje1 het volgende:
Klopt het lijkt er heel erg op. Of het is moeilijk te vinden of ze hebben er een remix van gemaakt. Dus drums erin wat meer gitaar enzo.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi,
Ik zoek een typisch jaren 90 dance nummer met de tekst:
"You just be what you wanna, to be what you wanna to be"
en
"But love is such a strong thing can't you see.......
Thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |