abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80663409
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hoe heet dat nummer waar in de clip een redhead moet tenissen tegen een man, en een neger haar helpt ofzo? In het refrein zit volgens mij 'go on, go on, go on'.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:38:57 #142
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:16:07 #143
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_80665637

Het deuntje in deze commercial.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:24:24 #144
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80665785
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Onnoman het volgende:
WIllen jullie nog helpen?
net als iedereen hier
Wat je vindt, ...
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:56:02 #145
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_80666526
Vorige week was ik bij de opnames van Paul de Leeuw. En daar kon je na afloop DVD's van hem kopen. Ik heb de Paul de Leeuw, Kwart Eeuw De Leeuw, gekocht. Dat is een DVD box met daarin 6 DVD's van het begin tot heden van de carrière van Paul de Leeuw.

Op DVD nummer 6 heb je beelden van een van de laatste shows van PaPaul en het begin van Ranking the Stars en Mooi! Weer de Leeuw. Op die DVD zit ook een bonus. Met daarin onder andere the making of MWDL. Daarin zit een liedje. En dat wordt gezongen door Paul de Leeuw. En ik dacht, aan het achtergrond van het publiek te horen, dat het met Symphonica in Rosso was. De eerste zin die hij zingt is 'als het lied dat ik voor je zing'. Het is een prachtig nummer vind ik zelf alleen ik kan hem nergens vinden.

Wie iemand hoe dit nummer heet?

Alvast bedankt!
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_80669908
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef Creeg het volgende:
Vorige week was ik bij de opnames van Paul de Leeuw. En daar kon je na afloop DVD's van hem kopen. Ik heb de Paul de Leeuw, Kwart Eeuw De Leeuw, gekocht. Dat is een DVD box met daarin 6 DVD's van het begin tot heden van de carrière van Paul de Leeuw.

Op DVD nummer 6 heb je beelden van een van de laatste shows van PaPaul en het begin van Ranking the Stars en Mooi! Weer de Leeuw. Op die DVD zit ook een bonus. Met daarin onder andere the making of MWDL. Daarin zit een liedje. En dat wordt gezongen door Paul de Leeuw. En ik dacht, aan het achtergrond van het publiek te horen, dat het met Symphonica in Rosso was. De eerste zin die hij zingt is 'als het lied dat ik voor je zing'. Het is een prachtig nummer vind ik zelf alleen ik kan hem nergens vinden.

Alvast bedankt!
Probeer eens de songtekst op te schrijven, en zoeken in google met "lalalala hier jouw songtekst LYRICS", dan kom je hem vast tegen

Zo niet, zet die tekst dan hier even neer
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_80669917
Ik zoek een remix van dit stukje muziek; herkende hem direct uit de film (één van mijn favorieten), maar ik kan de track zelf nergens vinden. Het was volgens mij een soort danceremix, er zong geloof ik ook een vrouw in. Reggae of garage kan ook; kon hem niet echt goed horen omdat het in de parkeergarage van Pathé was.

Hij zal wel (redelijk) nieuw zijn, aangezien de film ook nog niet al te oud is en ik de track nog nooit gehoord had.
pi_80670375
Ik zoek een bepaalde commercial:

- de storyline gaat over een vrouw in een auto, deze heeft een robothondje en 'vergeet' deze hond oid maar later pikt ze hem weer op
- volgens mij gaat het over een auto oid
- het 'achtergrondliedje' wordt gezongen door een klein meisje
- gisteren nog gezien op tv maar vergeten op te schrijven
Google is your friend, abuse your friends
pi_80673221
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef Creeg het volgende:

Alvast bedankt!
pi_80673927
Dit is voor diegene die naar de fim Kick ass zijn geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80674013
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:17 schreef Revje1 het volgende:
Dit is voor diegene die naar de fim Kick ass zijn geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al op imdb.com gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack
pi_80674109
Ja heb ik gekeken maar het gaat om een instrumentaal nummer.

Ik heb ook al op google gekeken. Daar kwam ik dus achter dat het uit onderandere de film Sushine komt maar niks ervan kunnen vinden op Youtube.
pi_80674558
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Revje1 het volgende:
Ja heb ik gekeken maar het gaat om een instrumentaal nummer.

Ik heb ook al op google gekeken. Daar kwam ik dus achter dat het uit onderandere de film Sushine komt maar niks ervan kunnen vinden op Youtube.
dan ga ik er maar eens wat ingooien (alhoewel ik denk dat je dit dan zelf ook al gevonden hebt), ik kom steeds bij dit stukje muziek uit
pi_80674639
Klopt het lijkt er heel erg op. Of het is moeilijk te vinden of ze hebben er een remix van gemaakt. Dus drums erin wat meer gitaar enzo.
pi_80674787
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Revje1 het volgende:
Klopt het lijkt er heel erg op. Of het is moeilijk te vinden of ze hebben er een remix van gemaakt. Dus drums erin wat meer gitaar enzo.
?

Vanaf 1.10
pi_80675037
Nope is h´m niet. Hier word alleen de basedrum gebruikt. Die ik zoek word heel het drumstel gebruikt. En nog een hoorn ofzo.
Misschien nog maar een keer naar Kick ass gaan
pi_80675418
dan geef ik het even op, kom niet meer tegen dan deze 2 nummers
pi_80675736
Haa, ik zoek een liedje dat ik dus de laatste tijd heel vaak hoor alleen ik kan (helaas) niet zo goed beschrijven hoe die nou gaat.. in ieder geval is het een housenummer en hoor je iemand (klinkt een beetje boyband achtig) zingen en dan eindigt het met iets van "I want it bad" (kan het niet helemaal goed verstaan) en dan dus zo'n vette house beat!

Iemand die kan mij helpen? Denk dat het een vrij recent nummer is.. maar weet niet zeker!! En dat I want it bad zou ook iets anders kunnen zijn dus

hoop het heel erg!!
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:48:23 #159
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_80676396
Hoi,

Ik zoek een typisch jaren 90 dance nummer met de tekst:

"You just be what you wanna, to be what you wanna to be"

en

"But love is such a strong thing can't you see.......

Thnx!
Dreams do come true
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:52:06 #160
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_80676476
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi,

Ik zoek een typisch jaren 90 dance nummer met de tekst:

"You just be what you wanna, to be what you wanna to be"

en

"But love is such a strong thing can't you see.......

Thnx!

Die?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')