abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80651907
Iemand die dat 2e nummer herkent uit die Ford Fiesta Sensation-reclame?
Heb hem wel eens in een set van Armin voorbij horen komen, maar kan hem niet meer vinden.
-
pi_80652726
Help!!

Ik zoek een nummer dat wel eens voorbij komt op 3fm... kan het daar helaas niet in de "gedraaid op 3fm" lijst vinden.

Een bepaald stuk in de lyrics gaat als volgt:
"I rather you don't stop, i can't take it anymore"

Meer kan ik niet vertellen

Edit:
Tis overigens een vrij nieuw liedje.
pi_80653136
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef Refragmental het volgende:
Help!!

Ik zoek een nummer dat wel eens voorbij komt op 3fm... kan het daar helaas niet in de "gedraaid op 3fm" lijst vinden.

Edit:

?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_80653207
quote:
Help!!

Edit:
pi_80653234
EDIT : Te laat,,
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:58:25 #131
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80653453
Als je een nummer zoekt van een onbekende artiest, maar je weet wel de titel.. maar het zijn niet de artiesten die je gevonden hebt, en je bent zeker al 10 jaar op internet op zoek naar de juiste artiest.. dan weet je niet meer waar je moet eindigen.. wellicht iemand die hier mij een handje verder kan helpen
google wordt zelf gestoord van mijn ingewikkelde zoek commando's
amazon heb ik leeg gezocht en de enige hoop die ik misschien nog kan vinden is iemand persoonlijk benaderen met de nummers die ik dus heb.
Het gaat namelijk om een aantal nostalgische nummers die ik vandaag weer ontdekt heb op mijn cassettebandje, zodoende zoek ik tevergeefs naar deze geweldige artiesten.

wat zouden jullie nog uit de hoge hoed toveren om via internet naar de juiste informatie te zoeken?
zijn er bijvoorbeeld search engines die nog extra informatie tonen dan google zelf?

ik noem wat nummers die ik zoek:

-i don't want to set the world on fire
een beetje een negerstem alsof hij veel whiskey op heeft.. ik zou zeggen dat het een nummer is tussen de jaren 1960 en 1989, en er zit een aantrekkelijk pianospel tussen. Het intro heeft veel weg van die van ink spots, maar het is niet dezelfde. de volgende zoekcommando heb ik in google ingevoerd

"i don't want to set the world on fire" -fallout3 -ink -durham -flickr -domino -marti -1941 -laine -susannah -myxer -borgnine -arnell -arnold -horace -fallout3 -dead -tutorial -"to se" -hawkins -hyland -sh-booms -inkspots -ink -ronnie -betty -karnes -engine -fallout -domino -betty -margaret -suzy

-yerushalayim shel zahav
het is live en er komen veel instumenten in voor zoals dwarsfluit, acordeon, en harp
en wordt gezongen door een vrouw jaartal: 1970-1989

zoekcommando google was:
yerushalayim shel zahav live -shuly -dovid -julieann -sacha -kaskeset -nourith -ofra -sang -tzahal33 -capitale

en nog een kansloos belgisch nummer zo homo en zoetsappig als het maar kan zijn maar ook niks van te vinden.. het is een belgisch nummer "blijf bij mij vannacht"

tekst die erin voorkomt: een lach die zei hallo..... wees gerust dat ik je respecteer ook voor mij telt zoveel meer....

google zoekfunctie: "Blijf bij mij vannacht" jack -spencer -dennie -landers -gooris -jan

zou je bijvoorbeeld een dj ofzo kunnen benaderen?
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Onnoman; kun je de nummers misschien ergens uploaden?
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, doe 'es?

DA_RIPPER EN ARCEE!!
ik kan ze wel low quality opnemen met microfoon ofzo, want ik weet niet hoe ik van cassette digitaal op me computer kan zetten!!!

WIllen jullie nog helpen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:03:20 #132
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80653712
quote:
Help!!

Edit:
ik ken een i cant take it anymore stukje van de band LIVE..

kan je wat meer details achterlaten? vrouw? pop? rock?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_80653813
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik ken een i cant take it anymore stukje van de band LIVE..

kan je wat meer details achterlaten? vrouw? pop? rock?
Ik weet voor 99% dat het juiste nummer al gevonden is.
pi_80653835
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

?
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Helden!!!!

Jij ook Onnoman, voor het proberen
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:25:42 #135
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_80654983
quote:
DA_RIPPER EN ARCEE!!
ik kan ze wel low quality opnemen met microfoon ofzo, want ik weet niet hoe ik van cassette digitaal op me computer kan zetten!!!

Kwaliteit boeit niet, gooi maar op
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:26:18 #136
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80657284
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Kwaliteit boeit niet, gooi maar op
waar kan ik die muziek dumpen?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_80657722
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

waar kan ik die muziek dumpen?
zippyshare.com
pi_80658086
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:24 schreef Ritmo het volgende:
Iemand die dat 2e nummer herkent uit die Ford Fiesta Sensation-reclame?
Heb hem wel eens in een set van Armin voorbij horen komen, maar kan hem niet meer vinden.

Al gevonden.
-
pi_80660328
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:09 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ja, ik ben alleen de naam kwijt. Ik kom hier nog op terug

edit:

deze?
Nee dat is 'm niet. Toch bedankt
Het gaat meer over wat ze in het refrein zingt die manier van zingen/dat stukje doet me sterk denken aan een nummer maar kan er maar niet opkomen. Redelijk frustrerend haha.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:29:58 #140
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_80663369
Hoe heet dat nummer waar in de clip een redhead moet tenissen tegen een man, en een neger haar helpt ofzo? In het refrein zit volgens mij 'go on, go on, go on'.
pi_80663409
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hoe heet dat nummer waar in de clip een redhead moet tenissen tegen een man, en een neger haar helpt ofzo? In het refrein zit volgens mij 'go on, go on, go on'.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:38:57 #142
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:16:07 #143
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_80665637

Het deuntje in deze commercial.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:24:24 #144
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80665785
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Onnoman het volgende:
net als iedereen hier
Wat je vindt, ...
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:56:02 #145
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_80666526
Vorige week was ik bij de opnames van Paul de Leeuw. En daar kon je na afloop DVD's van hem kopen. Ik heb de Paul de Leeuw, Kwart Eeuw De Leeuw, gekocht. Dat is een DVD box met daarin 6 DVD's van het begin tot heden van de carrière van Paul de Leeuw.

Op DVD nummer 6 heb je beelden van een van de laatste shows van PaPaul en het begin van Ranking the Stars en Mooi! Weer de Leeuw. Op die DVD zit ook een bonus. Met daarin onder andere the making of MWDL. Daarin zit een liedje. En dat wordt gezongen door Paul de Leeuw. En ik dacht, aan het achtergrond van het publiek te horen, dat het met Symphonica in Rosso was. De eerste zin die hij zingt is 'als het lied dat ik voor je zing'. Het is een prachtig nummer vind ik zelf alleen ik kan hem nergens vinden.

Wie iemand hoe dit nummer heet?

Alvast bedankt!
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_80669908
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef Creeg het volgende:
Vorige week was ik bij de opnames van Paul de Leeuw. En daar kon je na afloop DVD's van hem kopen. Ik heb de Paul de Leeuw, Kwart Eeuw De Leeuw, gekocht. Dat is een DVD box met daarin 6 DVD's van het begin tot heden van de carrière van Paul de Leeuw.

Op DVD nummer 6 heb je beelden van een van de laatste shows van PaPaul en het begin van Ranking the Stars en Mooi! Weer de Leeuw. Op die DVD zit ook een bonus. Met daarin onder andere the making of MWDL. Daarin zit een liedje. En dat wordt gezongen door Paul de Leeuw. En ik dacht, aan het achtergrond van het publiek te horen, dat het met Symphonica in Rosso was. De eerste zin die hij zingt is 'als het lied dat ik voor je zing'. Het is een prachtig nummer vind ik zelf alleen ik kan hem nergens vinden.

Alvast bedankt!
Probeer eens de songtekst op te schrijven, en zoeken in google met "lalalala hier jouw songtekst LYRICS", dan kom je hem vast tegen

Zo niet, zet die tekst dan hier even neer
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_80669917
Ik zoek een remix van dit stukje muziek; herkende hem direct uit de film (één van mijn favorieten), maar ik kan de track zelf nergens vinden. Het was volgens mij een soort danceremix, er zong geloof ik ook een vrouw in. Reggae of garage kan ook; kon hem niet echt goed horen omdat het in de parkeergarage van Pathé was.

Hij zal wel (redelijk) nieuw zijn, aangezien de film ook nog niet al te oud is en ik de track nog nooit gehoord had.
pi_80670375
Ik zoek een bepaalde commercial:

- de storyline gaat over een vrouw in een auto, deze heeft een robothondje en 'vergeet' deze hond oid maar later pikt ze hem weer op
- volgens mij gaat het over een auto oid
- het 'achtergrondliedje' wordt gezongen door een klein meisje
- gisteren nog gezien op tv maar vergeten op te schrijven
Google is your friend, abuse your friends
pi_80673221
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef Creeg het volgende:

Alvast bedankt!
pi_80673927
Dit is voor diegene die naar de fim Kick ass zijn geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')