volgens mij bedoel je deze. weet niet zeker, maar lijkt er wel erg op. groetjes thuis Bart.http://www.youtube.com/watch?v=UbmwMIgB-jMquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:56 schreef raymondruiter het volgende:
wie kan mij helpen dit nummer te vinden weet de titel er niet van... moet het maandag op een bruiloft draaien. wie o wie weet het.http://uploads.mailboxdrive.com/44242.mp3 daar staat die ik hoop het gauw te horen m.v.g Ray
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef daReaper het volgende:
hoe heet die nieuwe dansplaat, met, als ik 't me goed herinner, de tekst "encore une danse"?
Ja, doe 'es?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Onnoman; kun je de nummers misschien ergens uploaden?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef mstr het volgende:
Everybody see one love, one heart...
Zoiets is de tekst, van welk zomers nummer is dat ook alweer?
quote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef Stinus het volgende:
[..]
Edit:
Bob Sinclar - Together? Deze tekst zit daar helemaal niet in?![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
Die was het dus, blijkbaar had een andere tekst bij de verkeerde melodie.
?quote:Op zondag 18 april 2010 15:51 schreef Kadt het volgende:
ik zoek een nummer wat ik afgelopen vrijdag twee keer op de radio voorbij heb horen komen. Het is een cover van een hitje van het afgelopen jaar. Waarschijnlijk gespeeld door een bigband, in ieder geval met blazers.
Het is niet het nummer van Caro Emerald, althans niet de cover van Lady Gaga van Bad Romance.
Ik dacht dat het een cover was van een vrouw, zoiets als Kate Nash of Katy Perry, maar dat weet ik niet zeker.
Ik hoor het graag.
quote:Op zondag 18 april 2010 16:18 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn.
Heeeel toevallig deze?quote:Op zondag 18 april 2010 16:18 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:18 schreef intrance het volgende:
Ik ga kapot als ik de naam van dit nummer niet kan vinden, dus heb ik hier maar eens een accountje aangemaakt. In het nummer hieronder zit vanaf ca. 0:35 een sample van een dance/trance nummer. Ik ken dat nummer, ik kan me de videoclip zelfs nog voor de geest halen als ik me niet vergis (twee kerels racen tegen elkaar door een CGI setting, op het laatst een haven geloof ik). Maar ik kan niet op de naam komen, Midomi op m'n telefoon verwijst me alleen weer door naar het hieronder staande nummer:
Anyway, bij voorbaat dank!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef porsche1 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat je altijd bij dat programma van JimTV hoorde "We like to party"
quote:
Geen dank, weltrustenquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef intrance het volgende:
[..]
Zo, snelle reactie. Thanks man, nu kan ik tenminste slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |