Anyone?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:57 schreef Oizno het volgende:
Dag allen,
Even kort vraagje tussendoor. Hoe heet het volgende nummer maar dan zonder het geblaat van spacekees:
En heeft iemand misschien suggesties voor soortgelijke muziek/artiesten. Het gaat om muziek voor documentaires, lekker luchtig dus.
Alvast bedankt!
Kunnen er veel zijn. Gokje,,quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Laura_ het volgende:
hoi!
ik heb al beetje rond zitten zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
Ik weet bijna niks van het liedje dat ik zoek, maar wat ik dan wel weet, is dat in de clip de mensen die het liedje zingen in een soort winkelcentrum gaan spelen(als ik het me geod herinner ook zelfs met winkelwagentjes) en het is geen avril lavigne.
iemand misschien enig idee?
mijn gokjequote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Laura_ het volgende:
hoi!
ik heb al beetje rond zitten zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
Ik weet bijna niks van het liedje dat ik zoek, maar wat ik dan wel weet, is dat in de clip de mensen die het liedje zingen in een soort winkelcentrum gaan spelen(als ik het me geod herinner ook zelfs met winkelwagentjes) en het is geen avril lavigne.
iemand misschien enig idee?
quote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek een nummer waarin het woord 'eternity' veelvuldig in voorkomt. Een vrouwenstem.
wat is zoeken ook moeilijk....quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Blackletter het volgende:
ik zag net de nieuwe heineken reclameop tv,een gedeelte ervan waren ze panfluitmuziek aan het maken op de flesjes,iemand enig idee hoe dat nummer heet?alvast bedankt:)
Rene et Gaston - Vallee de l'Armes (Laidback Luke Remix)quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef Lugan het volgende:
De remix van Monsieur Cannibal uit de Efteling. Welke is dat in godsnaam? Wordt vaak in de kroeg gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |