Jij moet gewoon een grap zijn hahahahaquote:
Die Marcel zit hier al langer, dat hij een kloon is was wel bekend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
DIt kan niet serieus zijn dat opeens zowel paardehaar als Marcel opduiken.
Ja duhhhh maar paardehaar moet het ook zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Die Marcel zit hier al langer, dat hij een kloon is was wel bekend.
Kijk die sig dan mensen, jonge jongequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
heb je geen nieuwe foto;s marcel je blijft maar met die oude fotokomen doe dan is iets goed en plaats een nieuwe foto sjonge
Vind je het wel veilig voor je dochtertje, dat je broer pedofiel is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
heb je geen nieuwe foto;s marcel je blijft maar met die oude fotokomen doe dan is iets goed en plaats een nieuwe foto sjonge
Wacht ff heb nog wel wat leuken hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
Is ze niet. Helaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja duhhhh maar paardehaar moet het ook zijn
He beantwoord mijn vraag eens snol!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:45 schreef paardehaar het volgende:
nou kom je nog met je nieuwe foto;s uit mijn dochter haar pc of komje er niet meer in
maarre ik ga , ga mijn avond niet met een stelletje kneuzen doorbrengen dag allemaal nog veel plezier op focck schorem
Hahahahaha! Dat doet ze ook nog, wedden? Check dan dat armoedige interieur op die foto!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
He beantwoord mijn vraag eens snol!
Wil je m'n ballen likken voor 5euro?
Of nee, ze stuurt d'r dochter, zoals gebruikelijk! Wel een lolly geven na afloop he?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hahahahaha! Dat doet ze ook nog, wedden? Check dan datt armoedige interieur op die foto!
Kan ze weer wat blikken shultebrau halenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hahahahaha! Dat doet ze ook nog, wedden? Check dan datt armoedige interieur op die foto!
Dit kreeg ik net van haarquote:nee hoor mij (dat kutwijf) heb je echt niks wijsgemaakt ik neem deze fock schorem echt niet serieus en de achternaam heb ik al en de politie ook namens en dankzij paswerk
en mijn kind heb ik nog nooit geslagen ben niet zo ziek in mijn hoofd als jullie
zo kan je dit weer laten zien aan iedereen en ook aan gerda ....... voor mij een weet voor jou een vraag
Stupid is as Stupid does.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
dit is het laatse wat ik zeg jullie zijn zelf allemaal niet goed kijk naar jullie gebruikersnamen en dan die hoofden erbij echt zielig en die teksten die jullie schrijven eht ziek maar jammer het is te laat om jullie te laten behandelen
Doei paardehaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
dit is het laatse wat ik zeg jullie zijn zelf allemaal niet goed kijk naar jullie gebruikersnamen en dan die hoofden erbij echt zielig en die teksten die jullie schrijven eht ziek maar jammer het is te laat om jullie te laten behandelen
Ja klopt, het is echt ziek om tegen pedofilie te zijn, hoe durven wij. Schaam ons fok, schaam ons!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
Doei.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
sexy chickies hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
nee hoor zit nou aan de amstel ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |