De ene helft is ietsje anders dan de andere.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hij ziet er qua beleg wel echt lekker uit! Wat zit er allemaal op?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef Drossie het volgende:
[..]
De ene helft is ietsje anders dan de andere.
Op de ene ligt: tomatensaus, chorizo, champignons, ui, tomaat, mozzarella en basilicum
de andere helft: tomatensaus, champignons, ui, zoete paprika, mozzarella en basilicum.
Ik fruit wat knoflook in olijfolie en doe daar een blik tomatenblokjes bij.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef Nizzie het volgende:
Haaj iedereen.
Ik had gisteren pizza gemaakt, met zelf gemaakte tomatensaus en alles. Maar de saus beviel me toch niet echt.
Maken jullie de tomatensaus allemaal zelf? Zoja, wat is dan de beste manier? Zonee, welke kan ik het beste kant en klaar kopen?
Groetjes,
Nizzie
600g bloemquote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef MaximusTG het volgende:
Bedankt! Heb het recept van Peter Reinhart gebruikt uit de Bread Baker's Apprentice. Had ik voor mn verjaardag gekregen. Grappig was dat het recept bijna hetzelfde was als het recept dat ik zelf had gedestilleerd uit verschillende andere recepten + de website van Jeff Varasanos. Enige verschil was de verhouding gist en zout tot de bloem. Ook zegt Reinhart dat wat olijfolie helpt het deeg soepel te maken, als het niet van italiaanse bloem gemaakt is. Volgens de 'echte' Neapolitaanse wijze mag er geen olie in, maar voor deze pizza heb ik dat een keer overboord gezet. Deeg was inderdaad een stuk soepeler! Iets te soepel eigenlijk om te oefenen met rond gooien.
Dit recept had iig minder gist en zout dan ik eerst deed. Vind het trouwens nog wel altijd lastig om mooie foto's te maken van eten. Op de een of andere manier komen de kleuren nooit goed over..
Een vak apart zullen we maar zeggen.
Wat voor recepten gebruiken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |