Ja want apple os is natuurlijk zoveel beter dan Windows 7quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja inderdaad best vervelend dat hij dus 20 jaar inferieur heeft gewerkt.
Best triest in dit soort gedachtes te vervallen over een besturingssysteemquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja inderdaad best vervelend dat hij dus 20 jaar inferieur heeft gewerkt.
Nu na een week zeggen dat het zoveel beter isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef joers1 het volgende:
Psies...Mac valt af...dat was meer gebaseerd op het feit dat "anderen" (m.n. fotografen) zeiden dat Mac de beste vervolgstap was. Maar dat gaat voor mij wss. niet op. Ik heb wel eens mee gewerkt, maar ik kan er maar niet aan wennen.
Je ziet waar ik op reageer?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Best triest in dit soort gedachtes te vervallen over een besturingssysteem
Hm, ja ik vind van wel. De UAC zuigt bv nog steeds grote tijd in windows 7. Maar goed, jij vind blijkbaar OSX en windows 7 even goed, hoe kan TS genaaid zijn dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja want apple os is natuurlijk zoveel beter dan Windows 7
Hoofdprijs betalen voor hardware of was het nou software is goedkoop of stiekem betaal je voor osx meer dan windows als ik er vanuit ga met die gemiddelde hardware die Apple gebruikt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hm, ja ik vind van wel. De UAC zuigt bv nog steeds grote tijd in windows 7. Maar goed, jij vind blijkbaar OSX en windows 7 even goed, hoe kan TS genaaid zijn dan?
Waarom wind jij je zo op over de keuzes die andere mensen maken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:40 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Hoofdprijs betalen voor hardware of was het nou software is goedkoop of stiekem betaal je voor osx meer dan windows als ik er vanuit ga met die gemiddelde hardware die Apple gebruikt.
Mag toch wel mening gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom wind jij je zo op over de keuzes die andere mensen maken?
Als ie nu doordacht was, ja, maar dat is hij niet.quote:
Maar dan krijg je vast betere afwerking meer opties meer garantie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ie nu doordacht was, ja, maar dat is hij niet.
Jij bent als iemand die een Audi niets vind omdat je dezelfde hardware in een skoda of seat kan krijgen.
http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-5261788quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:40 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Hoofdprijs betalen voor hardware of was het nou software is goedkoop of stiekem betaal je voor osx meer dan windows als ik er vanuit ga met die gemiddelde hardware die Apple gebruikt.
Die dell kost 955,- overigens.quote:De Nec MultiSync PA271W is het derde 27-inch scherm op de markt met deze resolutie. Dell heeft al de U2711 op de markt met vergelijkbare afmetingen en aantal beeldpunten en ook het scherm in Apple’s 27-inch iMac komt overeen. In Nederland is de Nec MultiSync PA271W te koop voor zo’n 1500 euro.
Bingoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:54 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Maar dan krijg je vast betere afwerking meer opties.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef joers1 het volgende:
Ik ga overstappen...daar was ik al duidelijk in
Prijzen zijn me bekend....de voordelen zij nme óók bekend. En die wegen mij zwaarder. Ik wil geen mac-windows-discussie, maar raad.
En ik ga absoluut NIET gamen
Hoofdzakelijk
- foto-opslag
- Photoshop / Aperture / Lightroom
- internet en e-mail
- dvd'tje kijken heel af en toe
- muziek luisteren
Doe je dat nou met opzet allemaal spul uitzoeken wat zwaar outdated isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-5261788
Gelijkwaardig systeem: €2099,-
iMac 27" €1499,-
Toegegeven de monitor is 3" groter, maar das het enige IPS panel met bijna gelijkwaardige resolutie. Dus laat je voor een 27" IPS panel dan eens 3 a 4 honderd minder betalen kost het zelfbouw systeem nog steeds rond de 1700,-
-edit- even gegoogeld naar 27" IPS schermen
[..]
Die dell kost 955,- overigens.
Dus die iMac is niet zo gek duur... toch?
Eh ja, ik zoek namelijk exact hetzelfde uit als wat er in die iMac zit. En zoals je ziet is dat gewoon niet duur. Een vergelijkbaar zelfbouw systeem is duurder. Daar ging het je toch om, snap je je eigen argumenten wel?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:45 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Doe je dat nou met opzet allemaal spul uitzoeken wat zwaar outdated isNu nog een socket 775 moederbord aanschaffen
Voor zelfde geld heb je nieuwe generatie die velen malen sneller is net als die videokaart
ja hoor deze zijn net afgeprijsd omdat er zogenaamd nieuwe modellen zijn waar je dan dood leuk hoofdprijs voor betaald dus je betaald eigenlijk nog steeds veel voor outdated componenten er zijn bijna geen enkel fabrikanten die socket 775 gebruiken als je voor zelfde prijs vele mallen sneller hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, ik zoek namelijk exact hetzelfde uit als wat er in die iMac zit. En zoals je ziet is dat gewoon niet duur. Een vergelijkbaar zelfbouw systeem is duurder. Daar ging het je toch om, snap je je eigen argumenten wel?
Eh nee, dit zijn gewoon courante modellen. En voor de rest van je argumenten, dan bestel je toch een i5 of i7 iMac. Die, zoals je hierboven ziet, in vergelijkbare configuratie nog steeds goedkoper of in ieder geval niet duurder is dan een zelfbouw systeem.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:00 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja hoor deze zijn net afgeprijsd omdat er zogenaamd nieuwe modellen zijn waar je dan dood leuk hoofdprijs voor betaald dus je betaald eigenlijk nog steeds veel voor outdated componenten er zijn bijna geen enkel fabrikanten die socket 775 gebruiken als je voor zelfde prijs vele mallen sneller hebt.
Uh die prijs verlaging gelde zeker na introductie van nieuwe Core i7 voor de massa ja lekker argument van ja kost nog even veel als ik bij auto dealer sta en krijg voor zelfde geld nieuw model die ook nog beter is ga ik natuurlijk niet voor de oude apple fanboys laten zich nu eenmaal naaien met hun roze bril opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dit zijn gewoon courante modellen. En voor de rest van je argumenten, dan bestel je toch een i5 of i7 iMac. Die, zoals je hierboven ziet, in vergelijkbare configuratie nog steeds goedkoper of in ieder geval niet duurder is dan een zelfbouw systeem.
Daarnaast betaal je voor diezelfde 'outdated hardware' bij alternate dus meer dan bij Apple.
Wat lul je nou? Dit zijn gewoon courante prijzen. Je kan een imac bestellen met C2D, i5 en i7. IN ALLE GEVALLEN is een VERGELIJKBAAR zelfbouw systeem bij alternate duurder.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:20 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Uh die prijs verlaging gelde zeker na introductie van nieuwe Core i7 voor de massa ja lekker argument van ja kost nog even veel als ik bij auto dealer sta en krijg voor zelfde geld nieuw model die ook nog beter is ga ik natuurlijk niet voor de oude apple fanboys laten zich nu eenmaal naaien met hun roze bril op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |