abonnement Unibet Coolblue
pi_81697024
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:31 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij niet. Waar ga je bijv. je bankrekeningnummer opgeven? Je kan het gewoon proberen, in het ergste geval mislukt je betaling. Maar het gaat gewoon niet werken. Dat Maestro-logo op je pinpas betekent volgens mij alleen maar dat je kan pinnen bij pinautomaten die geschikt zijn voor Maestro.
Bij het uitchecken?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_81697139
Mama wil wel Paypal maken.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_81706712
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:32 schreef stef040 het volgende:
Maestro is toch een credit card?
Als je een Maestro kaart heb kan het natuurlijk wel.


check elke PinPas.

Maestro is een DEBET-card. Dat wil zeggen dat er niet op KREDIET wordt betaald, maar op tegoed.
Bij ons werkt dat met een pincode e.d. maar er zijn ook zat landen waarbij je gewoon je handtekening moet zetten.
pi_81709838
Ik wil een goedkoop, maar wel leuk zomerjasje kopen en nou vind ik wel wat in de outlet:

http://www.asos.com/Supreme-Being/Supreme-Being-Harrington-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1165636&cid=8416&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Beige

Er staat 100% Cotton, is dat dan wel een jas of moet ik het meer zien als een vest?

En deze dan:

http://www.asos.com/Supreme-Being/Supreme-Being-Steady-Track-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1165619&cid=8416&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Navy+Red

Die vind ik zelf wat minder mooi, maar goed, ik zoek dus een jasje, geen vest, want dat is niet echt waterdicht en zo he
pi_81709926
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil wel Paypal maken.
Mooi, want waarom ook niet? Het is heus wel veilig! Je koppelt gewoon je rekening aan je Paypal account en dan werkt het ongeveer hetzelfde als Ideal, het haalt wanneer jij iets koopt het bedrag van je rekening.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:51:26 #231
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81710031
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef Stefanovich het volgende:
Ik wil een goedkoop, maar wel leuk zomerjasje kopen en nou vind ik wel wat in de outlet:

http://www.asos.com/Supreme-Being/Supreme-Being-Harrington-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1165636&cid=8416&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Beige

Er staat 100% Cotton, is dat dan wel een jas of moet ik het meer zien als een vest?

En deze dan:

http://www.asos.com/Supreme-Being/Supreme-Being-Steady-Track-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1165619&cid=8416&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Navy+Red

Die vind ik zelf wat minder mooi, maar goed, ik zoek dus een jasje, geen vest, want dat is niet echt waterdicht en zo he
Je wilt waterdicht, maar kijkt wel naar een Harrington jas die van katoen is. Dat gaat je niet lukken.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_81710123
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Je wilt waterdicht, maar kijkt wel naar een Harrington jas die van katoen is. Dat gaat je niet lukken.
Ja dat is eigenlijk ook wel logisch, het is dus eigenlijk gewoon een vest.........
Die 2e dan, dat is wel polyester.....
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:03:51 #233
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81710483
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ja dat is eigenlijk ook wel logisch, het is dus eigenlijk gewoon een vest.........
Die 2e dan, dat is wel polyester.....
Harrington jas is gewoon een jas hoor, het is alleen van katoen dus gewoon dun. Zijn op zich wel leuke jassen imo.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_81710672
tuurlijk is dat een jas. maar welke zomerjas is er nou waterdicht? Ja of je moet zo'n leuke fietsjas willen hehe


pi_81710938
Veel van die vesten kun je ook goed als zomerjas dragen. Die dingen zijn nooit waterdicht en de keren dat je door de regen gaat lopen zijn normaal gezien ook te verwaarlozen.
pi_81711832
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel van die vesten kun je ook goed als zomerjas dragen. Die dingen zijn nooit waterdicht en de keren dat je door de regen gaat lopen zijn normaal gezien ook te verwaarlozen.
Weet niet waar jij leeft Achja zomerjas is misschien het verkeerde woord, als het warm is draag je toch geen jas. Een voorjaars of najaarsjas, dan word het natuurlijk ook een ander verhaal. Maar ik denk dat ik maar voor die 1e ga, lijkt me wel een leuk jasje voor wanneer het net iets te koud is om alleen in tshirt rond te lopen bijvoorbeeld

Wat zal ik voor maat nemen? Normaal koop ik cardigans en t-shirts en zo als M, zal ik die jas dan ook als M kopen? Of vallen die anders uit?
pi_81757684
Hmm ik heb maar een M gehaald, en betaald in Pond, en verrek, dat is ook goedkoper Hoe kan dat?
pi_81758631
Kan je eigenlijk je bestelling volgen?
In het bevestigingsmailtje dat ik heb gekregen staat: 'TRACK YOUR ORDER ONLINE', maar als ik daar op klik krijg ik alleen me bestelling te zien
pi_81760813
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:46 schreef Stefanovich het volgende:
Hmm ik heb maar een M gehaald, en betaald in Pond, en verrek, dat is ook goedkoper Hoe kan dat?


Je kan het wel in pond betalen maar Paypal haalt het in euro's van je rekening dus het maakt geen flikker uit. Nooit van valutakoersen gehoort?
pi_81768163
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef HenkXL het volgende:

[..]



Je kan het wel in pond betalen maar Paypal haalt het in euro's van je rekening dus het maakt geen flikker uit. Nooit van valutakoersen gehoort?
Ja ik meende dat hier in dit topic al eens gezegd werd dat als je de valuta in ponden laat staan, het goedkoper is. En nou heb ik het ff via een wisselkoers site uitgerekend en dan is het idd goedkoper dan de euro prijzen die ASOS aangeeft. Hanteren ze daar een andere wisselkoers of zo.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:45:23 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81769007
De Paypal-koers is idd gunstiger.
2000 light years from home
pi_81804472
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:21 schreef 12345r het volgende:
Kan je eigenlijk je bestelling volgen?
In het bevestigingsmailtje dat ik heb gekregen staat: 'TRACK YOUR ORDER ONLINE', maar als ik daar op klik krijg ik alleen me bestelling te zien
Ja dat vraag ik mij ook af.... ik zie ook niks als ik daarop klik.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:48:16 #243
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81806469
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ja ik meende dat hier in dit topic al eens gezegd werd dat als je de valuta in ponden laat staan, het goedkoper is. En nou heb ik het ff via een wisselkoers site uitgerekend en dan is het idd goedkoper dan de euro prijzen die ASOS aangeeft. Hanteren ze daar een andere wisselkoers of zo.
Ze updaten de wisselkoers nauwelijks bij ASOS, wel lucratief voor ze. En ook voor mij toen in de tijd dat de pond in waarde daalde tov de euro. Kon je mensen mee laten bestellen voor de euro prijs en dan zelf betalen in de ponden prijs. Het verschil liep dan hoog op. En ja dat heb ik gedaan. Heeft mijn nek in tijden van crisis een paar keer gered.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81809579
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ze updaten de wisselkoers nauwelijks bij ASOS, wel lucratief voor ze. En ook voor mij toen in de tijd dat de pond in waarde daalde tov de euro. Kon je mensen mee laten bestellen voor de euro prijs en dan zelf betalen in de ponden prijs. Het verschil liep dan hoog op. En ja dat heb ik gedaan. Heeft mijn nek in tijden van crisis een paar keer gered.
Ja dan verdien je er aardig aan ja, maar ik zou dat nooit doen bij vrienden of zo.....
pi_81821908
Wat vinden jullie van deze nieuwe schoenen van puma?
Komen deze week uit als het goed is.



Ik vind die middelste wel grappig.
pi_81828395
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ja ik meende dat hier in dit topic al eens gezegd werd dat als je de valuta in ponden laat staan, het goedkoper is. En nou heb ik het ff via een wisselkoers site uitgerekend en dan is het idd goedkoper dan de euro prijzen die ASOS aangeeft. Hanteren ze daar een andere wisselkoers of zo.
Dat is vaak zo bij Britse webwinkels. Ik laat altijd de pond staan.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:50:49 #247
301774 E.R.O.L.
Keeps the kids dancing.
pi_81830883
Vandaag even wat zomerkleren kopen. Iemand ervaring met de pasvorm van de eigen merk tanktops en shirts voor heren? Valt het groot of klein in vergelijking met de maten van een willekeurig merk hier in de winkels? Alvast bedankt
The inevitable rise of Niggy Tardust.
pi_81835398
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:50 schreef E.R.O.L. het volgende:
Vandaag even wat zomerkleren kopen. Iemand ervaring met de pasvorm van de eigen merk tanktops en shirts voor heren? Valt het groot of klein in vergelijking met de maten van een willekeurig merk hier in de winkels? Alvast bedankt

Heb een shirt van ASOS zelf en dat zit prima.
pi_81837582
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:50 schreef E.R.O.L. het volgende:
Vandaag even wat zomerkleren kopen. Iemand ervaring met de pasvorm van de eigen merk tanktops en shirts voor heren? Valt het groot of klein in vergelijking met de maten van een willekeurig merk hier in de winkels? Alvast bedankt
Gewoon je eigen maat nemen, ik heb altijd M en dat zit bij de tanktops ook prima
Waarom niet?
  maandag 24 mei 2010 @ 19:20:42 #250
301774 E.R.O.L.
Keeps the kids dancing.
pi_81840252
Okee thanks! Meteen even een jeans van cheap monday scoren en nog een chino van Junk Die tank tops met die grote gekleurde vlakken van Asos zelf zijn wel tof!
The inevitable rise of Niggy Tardust.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')