Nee hoor gewoon 1 dag per week is hij de pispaalquote:
Epic beardquote:
maak er maar es een foto vanquote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind die op mn heup voor mn zoon het mooist, maar die zie je niet op de foto's
Staat als het goed is op mn hyves geloof ikquote:
es effe kieken danquote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat als het goed is op mn hyves geloof ik
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon 1 dag per week is hij de pispaal
Sprekend!quote:
HAHA, DAT BEN IK NOU NOOIT HIHI.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon 1 dag per week is hij de pispaal
jij de 6 andere dagen dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HAHA, DAT BEN IK NOU NOOIT HIHI.
quote:
Stoep is onze held, die zal nooit de pispaal wordenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoep is onze held, die zal nooit de pispaal worden
Naatje?quote:
ah, je vind GNR top, dus ik zal nooit over je heen pissenquote:
Nu ben je gewoon lelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
Vroeger was ik het ook nooit, toen ik nog een babyface had
Ik ben nu niet de babyfaceboy hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu neem jij mijn rol over inderdaad
Gaat fut juhquote:
Nooit geweest ookquote:Op donderdag 15 april 2010 16:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben nu niet de babyfaceboy hoor.
Dus niet in de SCquote:
maar wel tofquote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
crappy foto maar ja
ik heet helemaal geen sanderquote:
Ik moest altijd lachen om dat stomme nummer.quote:
Hoi Mattiequote:
Je bent gelukkig ook niet mijn zoonquote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik heet helemaal geen sander![]()
wel mooi
aah joh, ik was best een lief kind vroeger!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent gelukkig ook niet mijn zoon
Oh in dat geval wil ik wel ruilen danquote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef Dewardo het volgende:
[..]
aah joh, ik was best een lief kind vroeger!
ik doe niet meer aan borstvoeding hequote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh in dat geval wil ik wel ruilen dan
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:05 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik doe niet meer aan borstvoeding hedan weet je dat vast!
nou nou.. strenge moederquote:Op donderdag 15 april 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gast, je vreet maar wat de pot schaft!
heb je last van driftbuien?
Nicequote:
Die heeft mn zoon ook nooit gehadquote:Op donderdag 15 april 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gast, je vreet maar wat de pot schaft!
heb je last van driftbuien?
Streng maar rechtvaardigquote:Op donderdag 15 april 2010 17:10 schreef Dewardo het volgende:
[..]
nou nou.. strenge moeder![]()
maarre.. op driftbuien kan ik mezelf niet echt betrappen
De mijne wel, ik voel er nu ook 1 aankomen, hij loopt net boos de kamer inquote:Op donderdag 15 april 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft mn zoon ook nooit gehad
ja, maar altijd respectvol en meestal sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 15 april 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Streng maar rechtvaardig
Grote mond?
Ojee.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne wel, ik voel er nu ook 1 aankomen, hij loopt net boos de kamer in
meteen een emmer water in z'n gezicht! dat zal m lerenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne wel, ik voel er nu ook 1 aankomen, hij loopt net boos de kamer in
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:15 schreef Dewardo het volgende:
meteen een emmer water in z'n gezicht! dat zal m leren
zozo, op die leeftijd al bijklussen als vogelverschrikkerquote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
Max rent net heel trots naar binnen want ze had een vogel uit de tuin gejaagd
Max is de hond schatquote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef Dewardo het volgende:
[..]
zozo, op die leeftijd al bijklussen als vogelverschrikker
Wat leuk dat ze daar trots op is. Dieren en hun karakters.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
Max rent net heel trots naar binnen want ze had een vogel uit de tuin gejaagd
Maar ze is heul geen katquote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze daar trots op is. Dieren en hun karakters.
Nee gelukkig niet, dan had ik het ook lang niet zo leuk gevonden.quote:
nou dat helpt wel stukken, tenminste bij mij welquote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zou jij dat leuk vinden
Het viel meehij was pissig omdat zijn vriendje moest eten terwijl je eigenlijk op de gamecube wilde spelen
jaaa, je moet het allemaal maar weten he!quote:
Nou ja, wie gaat nu een emmer water op zn kind gooien?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef Dewardo het volgende:
[..]
nou dat helpt wel stukken, tenminste bij mij wel![]()
was een keer ontzettend kwaad om onduidelijke redenen en door die emmer water schrok ik zo dat ik niet meer wist waarom ik boos was
Ja precies, ben je wel goed bij je hoofd? Zeker in De War doquote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja, wie gaat nu een emmer water op zn kind gooien?
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, ben je wel goed bij je hoofd? Zeker in De War do
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, ben je wel goed bij je hoofd? Zeker in De War do
Max is huppelhondquote:Op donderdag 15 april 2010 17:23 schreef Dewardo het volgende:
[..]
jaaa, je moet het allemaal maar weten he!
Mijn stiefpa omdat ik voor de zoveelste keer mn bed niet wilde uitkomen sochtendsquote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja, wie gaat nu een emmer water op zn kind gooien?
aangenaam huppelhond, huppelrat en hummelman aka psalms!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is huppelhond
Wanda is huppelrat
raph is huppelman aka psalms![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is huppelhond
Wanda is huppelrat
raph is huppelman aka psalms![]()
[..]
Mijn stiefpa omdat ik voor de zoveelste keer mn bed niet wilde uitkomen sochtends
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 april 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh Psalms is huppelmanDat wist ik nog niet
hoelang huppelt het kind al rond dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Huppelkind mag niet op FOK! van mij
bijna 12 jaarquote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
hoelang huppelt het kind al rond dan?
giertjequote:
dat is een hele poos idd, waar blijft de tijdquote:
Waarom eet je nu winterkostquote:
Nog 6 jaar en hij gaat het huis uitquote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dat is een hele poos idd, waar blijft de tijd
dat hoop jequote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 6 jaar en hij gaat het huis uit
GMTAquote:
dat hoop je ja, voor hetzelfde geld blijft hij plakken en woont hij op zn 24 nog thuisquote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 6 jaar en hij gaat het huis uit
omdat mijn moeder dat heeft gemaaktquote:
werk zequote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens de boel hier opstarten![]()
laters
wat een jeugdsentimentquote:Op donderdag 15 april 2010 17:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Damn, wat een verschrikkelijk foute video is het toch, als je het nu terugziet na, wat is het, 15 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |