Hoe kom je aan zo'n baantje ? Maat van mij vindt lowlands te duur maar zou er evt wel willen werken.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef ShiningStar het volgende:
jullie kunnen bij mij een biertje kopen,
want ik sta dit jaar ook weer achter de bar bij Lowlands!
Ik vind het anders behoorlijk suf.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:56 schreef SnuggLe het volgende:
Rockt als een moeder!![]()
![]()
Oftewel: The XX vs. Alan Fitzpatrick & Reset Robot - Silicone Shelter (King Unique Booty)
Haal King Unique maar naar LL!
Werken bij een uitzendbureau, randstad bv? Die komen echt overal.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:54 schreef portie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n baantje ? Maat van mij vindt lowlands te duur maar zou er evt wel willen werken.
vrijwillig? serieusquote:Op donderdag 22 april 2010 19:18 schreef frame-saw het volgende:
http://www.loc7000events.nl/nl/index.html
http://www.crewz.nl/
voor vrijwilligerswerk op Lowlands
O en die remix van The xxJe moet de Notorious xx eens luisteren, dat is pas geniaal
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
vrijwillig? serieusik ga daar echt niet voor minder dan 8 euro per uur de hele dag tussen de wespen bier staan tappen.
quote:Als je tussen de 18 en 20 jaar bent, varieert je bruto uurloon tussen de ¤6,00 en ¤6,50.
Indien je ouder bent dan 20 jaar, varieert je bruto uurloon tussen ¤7,15 en ¤9,87.
Er zijn meer evenementenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef julian6 het volgende:
Oh in dat geval lijkt het me tofHelaas ga ik er al heen als bezoeker
Ja defqon of dominator bv. Maarquote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn meer evenementen. Echt veel verdien je niet, maar het lijkt mij wel lache opzich. Twee of drie festivals ofzo
.
quote:Sowieso is horeca met muntjes wel prettig werken
fypquote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef ShiningStar het volgende:
Ik kan jullie dit jaar gratis biertjes geven,
volgens mij tappen de vrijwilligers ook geen bier. Maar houden die bijvoorbeeld op donderdag en vrijdag de paden vrij op de campings. Of in de Alpha en de Grolsch de gangen tussen de vakken leeg houden, en zeggen dat je niet op die hekken mag zitten enzo. Of bij de toilletgebouwen zitten etc. etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
vrijwillig? serieusik ga daar echt niet voor minder dan 8 euro per uur de hele dag tussen de wespen bier staan tappen.
Je bent zelf op Lowlands geweest..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef julian6 het volgende:
Vrijwillig voor vuilnisman of toiletjuffrouw spelen
En hoe herkennen we je?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef ShiningStar het volgende:
jullie kunnen bij mij een biertje kopen,
Ik vind het altijd kut als ik moet werken terwijl iedereen om mij heen plezier maakt. Lijkt mij dus helemaal niksquote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je bent zelf op Lowlands geweest..
Als je een jaartje geen geld hebt is dat toch een prima alternatief? Je hebt veel vrije tijd en je bent op een prachtige locatie op het mooiste festival van Nederland, voor helemaal niets! Ik zeg niet dat je het moet doen ofzo, maar ik snap die aversie niet helemaal. Als je nou op een stinkfestival zou zijn of in de MacDonalds als toiletjuffrouw zou zijn, oké. Maar het is LowlandsZelfs afwassen is daar leuk.
Ja dat kan, maar dan kan je dus ook niet in de horeca ofzo werkenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kut als ik moet werken terwijl iedereen om mij heen plezier maakt. Lijkt mij dus helemaal niks
Ik werk in de horecaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan kan je dus ook niet in de horeca ofzo werken
En werken is voor mij niet gelijk aan geen plezier hebben hoor, maarja als jij dat wel zo ziet, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |