Ik ken de vrouwtjes!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want je hebt nu al begrepen dat als jullie samen gaan wonen jij geen flikker meer te zeggen hebt?
Keck schnell ausgedacht, Herr Pedophile.
Ik hussel de vrouwtjes al sinds mijn vierde!quote:
Ze zijn nog steeds in de war door al dat gehussel?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hussel de vrouwtjes al sinds mijn vierde!
En nu liggen ze allemaal door elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar als je maar 3 weken vakantie hebt is het zo zonde van je reistijd als je naar Amerika gaatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Dat zeg ik toch ook niet?
![]()
Ik vind het alleen erg zielig voor die kids (en ja, ook voor de medepassagiers), zo'n lange en vermoeiende reis. Waarom niet gewoon met de auto ergens naartoe, dan kun je stoppen en luchten enzo. Maar dat is dikwijls niet goed genoeg voor papa en mama
Arme Laysa, helemaal door elkaar gehusseldquote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welnee....ik doe hier het husselenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme Laysa, helemaal door elkaar gehusseld
Ik wil ook een nwe broek kopenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis..
Gordijnen opgehaald voor Spanje..![]()
Witte kniebroek en gave korte broek gekocht.....![]()
En nu de zooi opruimen.
Door zwemmen, Jantje!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar als je maar 3 weken vakantie hebt is het zo zonde van je reistijd als je naar Amerika gaat
Dan heb je als moeder ontzettende spierpijn in je arm van het naar achteren maaien.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door zwemmen, Jantje!
Ook al ga je alleen naar Italië. De vliegreis is zo voorbij. Elf uur met vermoeide kinderen in een auto lijkt me een grotere opgave. Voor ouders en kinderen.
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door zwemmen, Jantje!
Ook al ga je alleen naar Italië. De vliegreis is zo voorbij. Elf uur met vermoeide kinderen in een auto lijkt me een grotere opgave. Voor ouders en kinderen.
Je bent duidelijk gezegendquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Noek het volgende:
Ik vind het allebei goed te doen, vliegen en lang in de auto zitten. Die van mij vinden ook echt alles leuk. Het is genetisch!
Nee, en nu? Ik wil idd niet op een camping in Klundert staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.
Gesjallig.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
Dan vlieg ik wel naar Klundert deze zomer!
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.
Oi.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Morgen gaan we tickets boeken naar de States. For me, my girlfriend & the 4 year old kiddo.![]()
Ik hoop dat er een Meertje Koekepeertje voor ons zit, dan mag 't menneke lekker tegen de rugzitting trappen. 10 uur lang sfeer aan boord.
Gaaf!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Morgen gaan we tickets boeken naar de States. For me, my girlfriend & the 4 year old kiddo.![]()
Ik hoop dat er een Meertje Koekepeertje voor ons zit, dan mag 't menneke lekker tegen de rugzitting trappen. 10 uur lang sfeer aan boord.
5 Merapunten voor deze reis!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Ik wens je een behouden reis en vooral veel ergernis toequote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
2 punten voor kinderen, 3 voor negers, 4 voor joden en 5 voor moslims.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat kind-onvriendelijke posts dan méér punten waard zijn.
Nee, nu kan ik uit politieke overwegingen geen deal sluiten.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
2 punten voor kinderen, 3 voor negers, 4 voor joden en 5 voor moslims.
1 punt voor gewoon een algemene onvriendelijke Mera-opmerking.
Deal!
De reis is het begin van de vakantie. Het is maar hoe je het verkooptquote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Excuse me, maar ik gun een kind geen urenlange verveelreis, dat is dan toch juist niét kind-onvriendelijk?
Joden is toch juist een ban?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!
Welnee dat ben je niet. Toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Excuse me, maar ik gun een kind geen urenlange verveelreis, dat is dan toch juist niét kind-onvriendelijk?
Maar goed, ik ben dus gewoon onvriendelijk in het algemeen.![]()
Binnen voor de fall out?quote:
Volgens mij is het beter als je met de kiddo met de auto naar de States gaat, anders moet ie zo'n lange zit in het vliegtuigquote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Je vergeet de pro-roken posts....quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!
Ja, ik zag al wel wat stoffige wolken deze kant op drijven, vanuit huis gezien komt het van de kant van Pietje...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnen voor de fall out?
Oe! Ik ga weer eens op zoek naar een film. Deze:
Ik vond anderhalf uur naar Zeeland vroeger al een ramp. Maar dat kwam ook omdat ik dan altijd ruzie kreeg met mijn broer en zus omdat ik die anderhalf uur constant Dokter Bernhard afwisselde met Rocky/Ik weet nog toen ik 18 was. En ook toen zong ik als een kraai.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
Merapunten![]()
Die van mij vinden net als Noek alles leuk, zelfs 12 uur in de auto naar Italië![]()
Jammer dat we niet gaan dit jaar, ik doe ze geen groter plezier
Je gaat nietquote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
Merapunten![]()
Die van mij vinden net als Noek alles leuk, zelfs 12 uur in de auto naar Italië![]()
Jammer dat we niet gaan dit jaar, ik doe ze geen groter plezier
Als iedereen zit te stressen en moeder met een hoop ellende de boel koest probeert te houden met af en toe een dropje, dan maakt het volgens mij weinig uit of je 1½ uur of 15 uur in de auto zit, het blijft hel.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond anderhalf uur naar Zeeland vroeger al een ramp. Maar dat kwam ook omdat ik dan altijd ruzie kreeg met mijn broer en zus omdat ik die anderhalf uur constant Dokter Bernhard afwisselde met Rocky/Ik weet nog toen ik 18 was. En ook toen zong ik als een kraai.
Ik ben team Mera, alleen al om het neerbuigende toontje waarmee ze van repliek wordt gediendquote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen het idee dat iedereen met kinderen maar in de buurt op vakantie zou moeten omdat het anders zielig zou zijn voor de kleintjes, dat vind ik eh... een beetje kort door de bocht. VROEM VROEM!
Boring maar wel correct.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik uit politieke overwegingen geen deal sluiten.
Hier zitten ze altijd geduldig hun tijd uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond anderhalf uur naar Zeeland vroeger al een ramp. Maar dat kwam ook omdat ik dan altijd ruzie kreeg met mijn broer en zus omdat ik die anderhalf uur constant Dokter Bernhard afwisselde met Rocky/Ik weet nog toen ik 18 was. En ook toen zong ik als een kraai.
Ja, minstens 6 Merapunten!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat niet? Je reinste kindermishandeling
Ze willen je als seksslaaf verkopen aan Afrika. Het is een loverboymaatschappij. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef CarOnline het volgende:
Haha belt net iemand van het kantoor van de krankenkasse dat ik nu ik werkloos ben, dus bij hun verzekerd ben.
En of ik mijn nieuwe pasje al gehad had? Ja.
En ze hadden nog een handtekening nodig van me.
Of ze vanavond even met het formulier langs konden komen?
Nah
Dus ik zeg: ik kom wel bij jullie kantoor langs, maar nee, ze gooien het wel op de post met een gratis enveloppe, kon ik tekenen en zo weer op de post gooien.
Dat heb ik bij Menzis nog nooit meegemaakt
Ja die heb ik dus niet, oen!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze willen je als seksslaaf verkopen aan Afrika. Het is een loverboymaatschappij. Dat kan niet anders.
Verbrand het formuliertje!![]()
Ja, dat is wel zo. Bij ons was het alleen altijd stressen. Vooral die keer dat we - in een ultieme (en kansloze) poging van mijn ouders om hun huwelijk te redden - met een (hoe heet zo'n inklaptentding ook weer dat je achter je auto hangt?) naar Zwitserland gingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:47 schreef Leandra het volgende:
Als iedereen zit te stressen en moeder met een hoop ellende de boel koest probeert te houden met af en toe een dropje, dan maakt het volgens mij weinig uit of je 1½ uur of 15 uur in de auto zit, het blijft hel.
Als het echter relaxed gaat en je je met z'n allen toch wel vermaakt dan kun je ook makkelijk naar zuid-Italië rijden.
Swaaa de vievreeee!!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Noek het volgende:
Naar schoonouders rijden is bijna even lang als vliegen naar Spanje. Ga lekker zelf op je vierkante meter wonen. Ik heb ruimte nodig. De wereld aan ruimte!
*maakt een grootse zwiep met de armen.
Kon je ze maar in de fik zetten.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
Dysfunctional families ... altijd goed voor de mooiste herinneringen
Wil je mijn familie nu op de brandstapel zetten?quote:
Mag het? Dan gebruik ik ze als voodoo-familie.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je mijn familie nu op de brandstapel zetten?
Had dat een paar jaar eerder gezegd, dan had ik je met alle liefde mijn pa cadeau gedaan. Helaas is ie al verbrand en ergens op zee weggegooid.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:55 schreef Noek het volgende:
Mag het? Dan gebruik ik ze als voodoo-familie.
In een potje?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar eerder gezegd, dan had ik je met alle liefde mijn pa cadeau gedaan. Helaas is ie al verbrand en ergens op zee weggegooid.
En dan in zijn oog prikken en dat mijn vader steeds naar zijn oog grijpt.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar eerder gezegd, dan had ik je met alle liefde mijn pa cadeau gedaan. Helaas is ie al verbrand en ergens op zee weggegooid.
Momenteel niks, maar dat kan zo omslaan he!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan in zijn oog prikken en dat mijn vader steeds naar zijn oog grijpt.
Jammer maar dan gaat het over.
Iemand nog een voodoo-familielid in de aanbieding? Zusjes heb ik niks aan.
Vouwcaravan....quote:Op donderdag 15 april 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Bij ons was het alleen altijd stressen. Vooral die keer dat we - in een ultieme (en kansloze) poging van mijn ouders om hun huwelijk te redden - met een (hoe heet zo'n inklaptentding ook weer dat je achter je auto hangt?) naar Zwitserland gingen.
We waren Eindhoven nog niet uit of ik had al een dikke lip vanwege een goedgemikte vuistslag van mijn zus.
Nu kan ik er om lachen. Toen was het uren huilen.
Dysfunctional families ... altijd goed voor de mooiste herinneringen
Ja, zul je net zien. Heb jij ze over, is het hier weer kerstdagenliefde.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Momenteel niks, maar dat kan zo omslaan he!
Ik denk het. Ik was er niet bij. Het zou ook zomaar een sigarenkistje kunnen zijn geweest. Of een plastic zak (ik wilde buil zeggen, maar dat is volgens mij hartstikke Brabants: een plastic buil.).quote:
Aber sicher, je geeft maar een schreeuw wanneer je wat nodig hebtquote:Op donderdag 15 april 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je daar aan mag houden
Behalve: 'Ja, zul je net zien' snap ik niks van je postquote:Op donderdag 15 april 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zul je net zien. Heb jij ze over, is het hier weer kerstdagenliefde.
Arrr!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben team Mera, alleen al om het neerbuigende toontje waarmee ze van repliek wordt gediend![]()
![]()
Oh ja, ik zat de hele tijd aan camper te denken, maar dat was onze familie eerderquote:Op donderdag 15 april 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Vouwcaravan....
Wij zijn met de auto ook nooit verder geweest dan zuid Duitsland, maar wel met het vliegtuig naar Tunesië, en dat was in 1979 heel
Buil ken ik ook niet, toet'n wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik was er niet bij. Het zou ook zomaar een sigarenkistje kunnen zijn geweest. Of een plastic zak (ik wilde buil zeggen, maar dat is volgens mij hartstikke Brabants: een plastic buil.).
Dat wanneer je jouw familie wel wil uitlenen als voodoo-poppetjes dan ben ik weer innig met mijn familie en vieren we kerst. Dan hoeft het niet meer. Eigenlijk heb ik gewoon per direct een voodoo-familie nodig!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Behalve: 'Ja, zul je net zien' snap ik niks van je post
Oh! Dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat wanneer je jouw familie wel wil uitlenen als voodoo-poppetjes dan ben ik weer innig met mijn familie en vieren we kerst. Dan hoeft het niet meer. Eigenlijk heb ik gewoon per direct een voodoo-familie nodig!
Noodkreet!
Nee hoor. Ik had mijn pa al vanaf mijn 17e niet meer gezien. Het was een eikel. Plain and simple. Was wel mooi (...) om de tekst op het bidprentje (pa was katholiek) te schrijven. Kon ik toch nog het laatste woord hebben. Daar hou ik vanquote:Op donderdag 15 april 2010 17:07 schreef CarOnline het volgende:
Op zee weggegooid. Dat klonk alsof ie ergens in zat. En zo, hop, met een zwaai over de reling.
Of ben ik nu heel oneerbiedig?
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had mijn pa al vanaf mijn 17e niet meer gezien. Het was een eikel. Plain and simple. Was wel mooi (...) om de tekst op het bidprentje (pa was katholiek) te schrijven. Kon ik toch nog het laatste woord hebben. Daar hou ik van.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik ga er toch vanuit dat Caro dat niet als presentje aan de juf wil geven...
Bitte sehr, Fraulein! Und noch viele jahren!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:22 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik ga er toch vanuit dat Caro dat niet als presentje aan de juf wil geven...
Ja, ik weet niet wat het gemiddelde Duitse warenhuis in haar standaard assortiment heeft... vertel eensquote:
Wel met een kaart erbij hèquote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bitte sehr, Fraulein! Und noch viele jahren!
Tjuusch!
Ik heb mijn zusje een keer een blikje zó in haar gezicht gegooid dat heul haar lip en neus begonnen te bloedenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Marrije het volgende:
Ik herinner me alleen maar van die autoritten dat de koelbox tussen mijn zus en mij moest staan als soort van 'hek'
Vroeger was het dus zeg maar "lekker knus" in de auto.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat de auto's vroeger veeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleiner waren dan nu
Volgens mij is het huidige model VW Polo groter dan de Golf waarin ik rijles gehad heb
Frick on a stick with a brick.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij waren een gezin met 4 kinderen op de achterbank
Mijn zus krabde mij altijd tot bloedens toe. Ze is 6 jaar ouder. Op een keer was ik het zo zat dat ik haar met het hout van een tennisracket op dr kop heb gemept. Kreeg ik huisarrestquote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje een keer een blikje zó in haar gezicht gegooid dat heul haar lip en neus begonnen te bloeden![]()
Pak aan! Takketrut!
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Frick on a stick with a brick.
Uw ouders verdienen een medaille.
Of zijn ze met één kind minder teruggekomen?
Wut? Ik dacht dat je als oudste juist altijd de lul was?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn zus krabde mij altijd tot bloedens toe. Ze is 6 jaar ouder. Op een keer was ik het zo zat dat ik haar met het hout van een tennisracket op dr kop heb gemept. Kreeg ik huisarrest
Je zou die ouderwetse reclame's voor een Daf eens moeten zien, daar zaten 4 volwassenen in getekend, alsof ze allemaal een riante zetel haddenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger was het dus zeg maar "lekker knus" in de auto.
Oma was een tante? Wat de hel is dat voor incestueuze shit?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou die ouderwetse reclame's voor een Daf eens moeten zien, daar zaten 4 volwassenen in getekend, alsof ze allemaal een riante zetel hadden![]()
Nou weet ik niet hoe klein de mensen bij jou in de familie zijn, maar mijn opa was ook al 1.90 lang en mijn oma was een "flinke" tante
Hebben we dit gesprek niet al eens gehad?![]()
Begin jaren 70. Gelukkig hadden wij een grote auto maar als jongste had ik maar weinig recht op de leuning van de achterbankquote:Op donderdag 15 april 2010 17:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat de auto's vroeger veeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleiner waren dan nu
Volgens mij is het huidige model VW Polo groter dan de Golf waarin ik rijles gehad heb
Oma was idd de tante van de kinderen van haar zus.... de zus van mijn oma was ook een stevige tante trouwens, die kon een koffiekopje op haar boezem zettenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oma was een tante? Wat de hel is dat voor incestueuze shit?
Anyway, ja, dit gesprek hebben we al eens gehad, kwam voort uit de mededeling dat ik een Trabant wou.
Hoongelach viel mij ten deel.
Wat is dit nou voor gelul? De jongsten zijn toch juist de heilige kinderkes die niet aangeraakt mogen worden!?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Begin jaren 70. Gelukkig hadden wij een grote auto maar als jongste had ik maar weinig recht op de leuning van de achterbank
Onze caravan heette De Kibbelkoetsquote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, ligt aan de hoek waarin je in de fauteuil ligtquote:Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oma was idd de tante van de kinderen van haar zus.... de zus van mijn oma was ook een stevige tante trouwens, die kon een koffiekopje op haar boezem zetten
Het recht op de achterbank ligt in handen van de sterkste.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor gelul? De jongsten zijn toch juist de heilige kinderkes die niet aangeraakt mogen worden!?
Althans, niet met scherpe objecten.
Had jij niet zo'n pa die na een kwartier janken en zeiken wild naar achteren begon te slaan met een klomp?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het recht op de achterbank ligt in handen van de sterkste.
Hij mepte wel naar achter waar ik dan weer in vooruitgeschoven positie zat, gelukkig deed hij dat niet met een klomp.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n pa die na een kwartier janken en zeiken wild naar achteren begon te slaan met een klomp?
De jongsten van een groot gezin hebben altijd de laatste keus en meestal geen zitplaats, ook wordt er bijna nooit naar ze geluisterdquote:Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor gelul? De jongsten zijn toch juist de heilige kinderkes die niet aangeraakt mogen worden!?
Althans, niet met scherpe objecten.
Zij kon het terwijl ze rechtop zatquote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, ligt aan de hoek waarin je in de fauteuil ligt
Waar mee dan!? Een lege whiskey fles?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mepte wel naar achter waar ik dan weer in vooruitgeschoven positie zat, gelukkig deed hij dat niet met een klomp.
Jij bent zeker zelf een jongste?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jongsten van een groot gezin hebben altijd de laatste keus en meestal geen zitplaats, ook wordt er bijna nooit naar ze geluisterd
Met de mattenklopperquote:Op donderdag 15 april 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar mee dan!? Een lege whiskey fles?
Vroeger hè.... wat was het toen nog simpel, tegenwoordig heeft ieder kind z'n eigen kinderzitje, al dan niet met isofix, en beslist er niemand meer zelf waar hij gaat zitten, en de halve auto doorkruipen is er al helemaal niet meer bij in die coureursstoelen met 5-puntsgordelquote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jongsten van een groot gezin hebben altijd de laatste keus en meestal geen zitplaats, ook wordt er bijna nooit naar ze geluisterd
Ook vanuit haar boezem? Of was het dan weer net niet zó disturbing?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
Het is overigens haar schuld dat ik aan de drank geraakt ben, ze zat me altijd een lepeltje advocaat te voeren
Jongste van 6 ja! Man, eer ik een keer voor mezelf op durfde komen was ik tegen de 30quote:
Wat de neuk is isofix?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger hè.... wat was het toen nog simpel, tegenwoordig heeft ieder kind z'n eigen kinderzitje, al dan niet met isofix, en beslist er niemand meer zelf waar hij gaat zitten, en de halve auto doorkruipen is er al helemaal niet meer bij in die coureursstoelen met 5-puntsgordel
Een moeder van 6 kinderenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een mattenklopper voor in de auto tijdens het rijden?
Zie je, al die jongsten zijn huilies.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jongste van 6 ja! Man, eer ik een keer voor mezelf op durfde komen was ik tegen de 30
Had ze maar een advocaat aan haar boezem gehad... dat had ze wel wat gevondenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook vanuit haar boezem? Of was het dan weer net niet zó disturbing?
Die kan die mattenkloppert beter inruilen voor een family pack condooms of een cursus "nee-zeggen".quote:
Mooie.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze maar een advocaat aan haar boezem gehad... dat had ze wel wat gevonden
Wacht maar tot jij kinderen krijgt.... dan weet je ook wat isofix isquote:
Wat? Het is een ouders-only geheim?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij kinderen krijgt.... dan weet je ook wat isofix is![]()
Is overigens niet vreemd dat je het niet weet, het bestaat nog maar sinds 1999
Thanks...quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer....quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Kinderen moet je gewoon in de achterbak doen.
Is voor iedereen leuker.
Ik ging voor Merapunten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer....
Dan kun je gelijk je kinderen inleveren bij Jeugdzorg, en als er één plek pas echt gevaarlijk is voor kinderen...
Dan kun je ze beter aan het begin van de vakantie aan een boom vastbinden.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer....
Dan kun je gelijk je kinderen inleveren bij Jeugdzorg, en als er één plek pas echt gevaarlijk is voor kinderen...
Prima, maar dan heb je niet de zekerheid dat jeugdzorg je van ze af helpt.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je ze beter aan het begin van de vakantie aan een boom vastbinden.
Bij je eerste pauze, dan zit je maar 1½ uur met dat gejengel en zijn ze net ver genoeg van huis om de weg terug niet meer te wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je ze beter aan het begin van de vakantie aan een boom vastbinden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n pa die na een kwartier janken en zeiken wild naar achteren begon te slaan met een klomp?
Daar moet je gewoon na de vakantie even achteraan bellen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, maar dan heb je niet de zekerheid dat jeugdzorg je van ze af helpt.
Nou, voor je het weet wordt dat "er achteraan bellen" gezien als een positief initiatief vanuit de ouder om het contact te herstellen....quote:Op donderdag 15 april 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon na de vakantie even achteraan bellen.
Ja het was erg groot, het vreemde is dat ze het zelf niet kan voelen, zit vrij diep (toch maar goed dat ze die borstfoto's maken), ja het is nu afwachten wat er over 2 weken allemaal gezegd wordtquote:Op donderdag 15 april 2010 18:58 schreef Marrije het volgende:
Half kippenei, ongeveer de grootte van een pingpongbal? Klinkt groot. Sterkte ermee.
kut voor dr, maar op zich is dat wel een goede instelling imo.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
Zelf zegt ze over 2 weken weet ik pas echt wat het is, tot die tijd ga ik me er nog niet druk om maken.
Ze heeft alleen al zo vreselijk veel ellende meegemaakt, en ik weet wel je krijgt niet meer op je bordje dan je aankan maar toch...bleghhhhhh
Ja dat vind ik ookquote:Op donderdag 15 april 2010 20:06 schreef gomi het volgende:
[..]
kut voor dr, maar op zich is dat wel een goede instelling imo.
denk alleen niet ik in zo een situatie ook zo zou kunnen denken tbh.quote:
Ik weet het niet, je moet het nu eenmaal accepteren hoe dan ook en hoe zij erin staat verder kan ik me heel goed in vinden, en ja laten we hopen dat het meevaltquote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
denk alleen niet ik in zo een situatie ook zo zou kunnen denken tbh.
maar goed ms valt t allemaal mee straks
is ook zo idd. maar werkt ze gewoon door dus ook? vind ik wel knap tbhquote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet, je moet het nu eenmaal accepteren hoe dan ook en hoe zij erin staat verder kan ik me heel goed in vinden, en ja laten we hopen dat het meevalt
Ik heb nog een collega die het net achter de rug heeft, heeft al die tijd gewerkt tijdens de chemo, het leid af, het geeft je misschien wel een doel en je maalt niet zo met thuis zitten, ik snap dat wel, ik heb zelf ook iets meegemaakt (niet zo ernstig hoor) en wist niet hoe gauw ik weer aan de slag moestquote:Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo idd. maar werkt ze gewoon door dus ook? vind ik wel knap tbh
hmm klinkt ook wel logisch idd. ergens mee bezig zijn idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een collega die het net achter de rug heeft, heeft al die tijd gewerkt tijdens de chemo, het leid af, het geeft je misschien wel een doel en je maalt niet zo met thuis zitten, ik snap dat wel, ik heb zelf ook iets meegemaakt (niet zo ernstig hoor) en wist niet hoe gauw ik weer aan de slag moest
vechtende vrouwen in leuke pakjes is per definitie natuurlijk al minimaal een b film hequote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
Op Veronica vechtende vrouwen in kleine pakjes film....categorie Z-Films (omdat B een te goede aanduiding is)
Meneer Deisyy vindt het wel grappigquote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
Op Veronica vechtende vrouwen in kleine pakjes film....categorie Z-Films (omdat B een te goede aanduiding is)
tis er met egmond aan zee?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
Heb niet alles gelezen.. Maar ik vond de reis naar Egmond aan zee al ee ruk..
Zijn we er al
Lekker over de topquote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer Deisyy vindt het wel grappig
Hema maar dat zijn gewoon glaasjes wacht ff picquote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek ondertussen mooie espressokopjes
Laat maar dat zijn grote glazen kopjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek ondertussen mooie espressokopjes
Niks, mijn onschuldige coole kind ervaring als vakantiequote:
Ik was net bij de Hema en daar hadden ze inderdaad leuke espressoglaasjes, maar ik wil met een schoteltje eronder en die hadden ze nietquote:Op donderdag 15 april 2010 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar dat zijn grote glazen kopjes.
Gaat nogalquote:
Ja ach ze hebben weinig aanquote:Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat nogal![]()
Die griet die net naar beneden viel
voetbal was gisterquote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Soury het volgende:
Is er voetbal ? Ik hoor nooit wat hier in dit appartementje maar nu wel
Dan is er wat anders aan de hand bovenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is er wat anders aan de hand boven
Al liggen ze 8 jaar dood. Zou het niet merken eigenlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
en over een weekje realiseer je je dat de buurman of buurvrouw al een week niet meer hebt gezien.:)
hmmm, weet je nu iig dat ze er nog niet 8 jaar dood liggen. je hoorde ze net immers nogquote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Al liggen ze 8 jaar dood. Zou het niet merken eigenlijk
Zou zomaar de onderbuuf kunnen zijn. Maar het zijn allemaal jonge gezonde gasten. Dus niet getreurd..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, weet je nu iig dat ze er nog niet 8 jaar dood liggen. je hoorde ze net immers nog
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
zo en dat wil je wel ff laten weten met je caps lock
Je hebt gelijk...die maken alleen maar herrie dus niet getreurd als die dr niet meer zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou zomaar de onderbuuf kunnen zijn. Maar het zijn allemaal jonge gezonde gasten. Dus niet getreurd..
Bouw ik stiekum een trapje en heb ik RUIMTEquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...die maken alleen maar herrie dus niet getreurd als die dr niet meer zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...die maken alleen maar herrie dus niet getreurd als die dr niet meer zijn![]()
![]()
![]()
Oh dat was een ding weer naar je ziekte ofzo.. Sorry hoor. Jemigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat was een ding weer naar je ziekte ofzo.. Sorry hoor. Jemig
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat was een ding weer naar je ziekte ofzo.. Sorry hoor. Jemig
ik dacht al dat ik alles verkeerd las enzo en van alles miste qua onderhuids steken.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....ik maakte juist een grapje joh....als er iemand wel zwartgallig en cynisch is over zn eigen ziekte ben ik het wel....je leest het verkeerd lieverd
Oh o.kquote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....ik maakte juist een grapje joh....als er iemand wel zwartgallig en cynisch is over zn eigen ziekte ben ik het wel....je leest het verkeerd lieverd
Klopt, ik moest gewoon wennen aan je hierquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben juist in het echt veel groffer.....en juist hier op fok houd ik me in omdat ik weet dat veel mensen dat niet waarderen....maaqr ik zeg zelf altijd maar zo tegen ons mam...als ik 2 dagen niet bel moet je maar ff komen kijken want dan lig ik vast ergens dood in huis
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben juist in het echt veel groffer.....en juist hier op fok houd ik me in omdat ik weet dat veel mensen dat niet waarderen....maaqr ik zeg zelf altijd maar zo tegen ons mam...als ik 2 dagen niet bel moet je maar ff komen kijken want dan lig ik vast ergens dood in huis
Vastquote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe. is wel leuk die humor tbh.
en toch wordt jij gewoon ook 80 ofzo
Ja hequote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, ik moest gewoon wennen aan je hier
Ja zo'n braaf meiskequote:
hoiquote:
Wat bedoel jequote:
xfa? dat zijn die kneuzen die denken een nieuwe zangsensatie te worden en na 1 single weten we niet meer wie ze zijn toch?quote:
Meestal wel maar ik kijk er wel naar en post er ook, lachen johquote:Op donderdag 15 april 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
xfa? dat zijn die kneuzen die denken een nieuwe zangsensatie te worden en na 1 single weten we niet meer wie ze zijn toch?
ik kijk ook hoor, maar alleen de liveshows. al dat gedoe met die voorrondes ken ik al wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal wel maar ik kijk er wel naar en post er ook, lachen joh
Ja toen moest ik echt lachen, vind het ook niet heel goed, sommige ook niet heel slecht maar ja, moet alleen wel lachen om het commentaar on topic en hoe meningen kunnen verschillenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kijk ook hoor, maar alleen de liveshows. al dat gedoe met die voorrondes ken ik al wel.
vind t niveau tegenvallen tbh, en dan komt die halve zool van een gordon er roepen dat nl een beyonce rijker is.
t is gewoon merendeel bagger imo.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja toen moest ik echt lachen, vind het ook niet heel goed, sommige ook niet heel slecht maar ja, moet alleen wel lachen om het commentaar on topic en hoe meningen kunnen verschillen
Ik kijk juist het liefst de voorrondes.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kijk ook hoor, maar alleen de liveshows. al dat gedoe met die voorrondes ken ik al wel.
vind t niveau tegenvallen tbh, en dan komt die halve zool van een gordon er roepen dat nl een beyonce rijker is.
Wij wachten met ze meequote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
ze wachten gewoon tot ik mee kom doen. dan zullen ze pas versteld staan
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
t is gewoon merendeel bagger imo.
ze wachten gewoon tot ik mee kom doen. dan zullen ze pas versteld staan
als ik slecht gezang wil horen, vraag ik wel weer een keer aan kally of ze een filmpje op youtube wil plaatsenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk juist het liefst de voorrondes.
Daar worden de goede 'ontdekt' en de slechte 'ontmaskerd'
Al vond ik het leuker toen ze meer slechten lieten zien, en dan doel ik niet op die mensen die weten dat ze slecht zijn maar gewoon aandacht willen
Ja heerlijk van die mensen die echt denken super te zijn, en dan af gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk juist het liefst de voorrondes.
Daar worden de goede 'ontdekt' en de slechte 'ontmaskerd'
Al vond ik het leuker toen ze meer slechten lieten zien, en dan doel ik niet op die mensen die weten dat ze slecht zijn maar gewoon aandacht willen
Ja doei, ik weet het van mezelfquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik slecht gezang wil horen, vraag ik wel weer een keer aan kally of ze een filmpje op youtube wil plaatsen
O er is er 1 daar die beweert volgend jaar mee te doenquote:
ah k. ik doe nooit mee. ik laat ze lekker wachtenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O er is er 1 daar die beweert volgend jaar mee te doen
Het gaat niet om het slechte gezang, maar meer het fenomeen dat die mensen serieus denken een kans te makenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik slecht gezang wil horen, vraag ik wel weer een keer aan kally of ze een filmpje op youtube wil plaatsen
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
nah volgens mij onderschat jij jezelf. jij ben pas een echte nederlandse beyonce
yeah i know. maar tig seizoenen idols, xfactor en popstars ken ik dat zo onderhand ook welquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het slechte gezang, maar meer het fenomeen dat die mensen serieus denken een kans te maken
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen Beyonce zijn, ik blijf wel gewoon mezelf
Ik blijf wel een mysteriequote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ook goed. beter zelfs. de eerste en enige echte kally
nu de filmpjes nog
hmm. tot we dat etentje hebben gewonnen met onze subleague.quote:
Weer een banquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Teun?
Hij wilde mijn keuken zien er nu is hij er niet
gewoon posten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Teun?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm. tot we dat etentje hebben gewonnen met onze subleague.
daar zit nl ook een karaokegedoe aan vast
Post de foto's maar, dan komt ie er vast op afquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Teun?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm. tot we dat etentje hebben gewonnen met onze subleague.
daar zit nl ook een karaokegedoe aan vast
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer lopen roepen?
Ben net tien minuten thuis, komt u maarquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Teun?
die afspraak is net gemaakt en jij bent t ermee eens. bij deze dus aangenomenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak, nou ja dan slaap ik wel in een hotel, kan ik flink drinken en dan durf ik het wel
![]()
Heb het ooit 1 x gedaan en dan meteen Bohemian Rapsody van Queenik deed de lage stem die andere de hoge
Hartstikke mooi meisquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
die afspraak is net gemaakt en jij bent t ermee eens. bij deze dus aangenomen
ik heb ook weleens gezongen, ook eerst goed moeten drinken. zong ik liep een van mijn achtergrondzangeressen lachen weg. kwam wel weer terug, maar dat weglopen zegt genoeg
Ow, okquote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, kally zingt 3 liedjes. and thats all
ja dat zeggen ze altijd zodat je de volgende keer ms weer gaat zingen hequote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Bij ons zeiden ze dat het nog goed klonk ook
Ja Galileo kan ik wel zeggen met diepe stem haha
Maar ik ga dus echt niet aan de karaoke
De aslaag uit Ijsland?quote:
Ja he? Die is door een vriend van mij gemaakt aan het IJsselmeer. Bij ons was het bewolkt dus niets kunnen zien.quote:
quote:
Markermeer denk ik? A'dam op de achtergrond?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he? Die is door een vriend van mij gemaakt aan het IJsselmeer. Bij ons was het bewolkt dus niets kunnen zien.
Ik had het over Deis der keukenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he? Die is door een vriend van mij gemaakt aan het IJsselmeer. Bij ons was het bewolkt dus niets kunnen zien.
Ja denk ik wel. Zal het nog even vragen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Markermeer denk ik? A'dam op de achtergrond?
Wel mooi
Klopt, daar zijn alleen de handgrepen van te zien op de foto en daarachter nog een apothekerskast.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
En die grote Amerikaanse koelkast staat rechts?
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, we voeren jou toch dronken, net zo lang tot je gewillig doet wat wij vragen
Die deuren van je vind ik ook erg mooi, met die panelenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn alleen de handgrepen van te zien op de foto en daarachter nog een apothekerskast.
Ik heb zo'n grote keuken dat hij niet helemaal op de foto past
Ik kan altijd nog afzeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
de deal staat he. kan er niet meer onderuit. maar we beloven dat we niets opnemen
Ja morgen Daniëllequote:
Ow? Was er sowieso een etentje?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee.
als we niet winnen eten we immers bij jou
We hebben de oude deuren beneden een paar jaar geleden en afgelopen jaar de deuren boven ook vervangen voor paneeldeuren. Dat is meteen heel anders.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die deuren van je vind ik ook erg mooi, met die panelen
kally ging kokenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow? Was er sowieso een etentje?
Ik let ook niet op he
Precies ik drink mix drankjesquote:
O ja, dat had ik gezegd hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee.
als we niet winnen eten we immers bij jou
wat zeggen ze ook alweer over een dronken vrouw?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als het meezit krijgen we waar voor ons geld
Wat zeg je?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
wat zeggen ze ook alweer over een dronken vrouw?
jij voert dronken dr dronken he
Het is echt heel mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben de oude deuren beneden een paar jaar geleden en afgelopen jaar de deuren boven ook vervangen voor paneeldeuren. Dat is meteen heel anders.
Het eten is ook ineens een stuk lekkerderderderquote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooooooooooooooooh ik wil ook zo'n keuken
Ja, zoiets geeft gelijk sfeer in een woning vind ikquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben de oude deuren beneden een paar jaar geleden en afgelopen jaar de deuren boven ook vervangen voor paneeldeuren. Dat is meteen heel anders.
Dus D zei dronker dr dronkenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vroeg iets en daarna herhaalde ik iets wat D zei. meer niet.
de rest is tussen hen
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
wat zeggen ze ook alweer over een dronken vrouw?
jij voert dronken dr dronken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |