i know, probeer hem dus ook up te loaden, is fok nog met andere videosites dan youtube compatible? Want vrees dat ie snel van youtube afgegooid wordt.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
Hij loopt gewoon weg en laat haar achter
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef -Willempie- het volgende:
Op 8:50: "Ruik eens aan mijn vinger?"
Want jij kon zien dat er geen condoom is gebruikt?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Fortitude het volgende:
Het zou je nieuwe vriendin maar zijn. SOA test is nergens voor nodig joh.
Doet die anders wel snel. En wordt ook gezegd in het filmpje.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef dwhprod het volgende:
[..]
Want jij kon zien dat er geen condoom is gebruikt?
Ziek inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef -Willempie- het volgende:
Wie zegt dat het niet gewoon vriend en vriendin is?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Fortitude het volgende:
Het zou je nieuwe vriendin maar zijn. SOA test is nergens voor nodig joh.
En die filmers hebben hetzelfde beeld als dat de kijker heeft.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Doet die anders wel snel. En wordt ook gezegd in het filmpje.
het staat bekend als pisplek volgens de commentaren bij skoften.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Feestkabouter het volgende:
effe over de titel: wie oplet ziet dat dit juist een plek is waar NIET gepist wordt.
quote:
Ik neuk liever niet buiten op een een of andere drukke dag midden in de stad in een hoekje met veel voorbijgangers, waar mensen om me heen lopen om het te filmen... jij wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
Nou, schokkend hee, mensen die seks hebben buiten. TS neukt alleen in bed?
[..]
Wie zegt dat het niet gewoon vriend en vriendin is?
Schokkend niet, jammerlijk wel, en plein public neuken, in een half hoekje midden in het centrum, voor iedereen zichtbaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
Nou, schokkend hee, mensen die seks hebben buiten. TS neukt alleen in bed?
Kan, ze gaan dan wel raar met elkaar om. Hoe ze achteraf weglopen enzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
Wie zegt dat het niet gewoon vriend en vriendin is?
Die zijn net zo erg, net alsof iemand die wilt zien!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wattt!?
hahaha dat filmpje...
en dat wijf dat er zo naast gaat staan filmen...
quote:Het steegje tussen de Gedempte Gracht en het parkeerterrein is uitgegroeid tot het beruchtste straatje van Schagen. De omgeving klaagt met name over het druggebruik en over handel in drugs op de paar vierkante meter in de smalle, donkere pijpenla. Ook zouden er al te openhartige seksuele frivoliteiten zijn waargenomen.
Wat ik daar zie is niet bepaald een smalle, donkere pijpenla te noemen. Maar gewoon een hoek. Open en bloot.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef aloe_vera het volgende:
Zou het over deze steeg gaan?
http://www.noordhollandsd(...)ks+en+drugs+in+steeg
Behoorlijk smal hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik daar zie is niet bepaald een smalle, donkere pijpenla te noemen. Maar gewoon een hoek. Open en bloot.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef zovty het volgende:
Daar heb ik wel eens staan pissen geloof ikGodver, dat was me een opluchting. Ik had 4 liter water op op een pillen feest, de opluchting, de opluchting
.
Heerlijk is dat, 10 minuten lang pissen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef zovty het volgende:
Daar heb ik wel eens staan pissen geloof ikGodver, dat was me een opluchting. Ik had 4 liter water op op een pillen feest, de opluchting, de opluchting
.
Oh, man, wat een genot. Zeker als je nog wappie bent.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, 10 minuten lang pissen.
Dit filmpje speelt niet niet af in Rotterdam hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, man, wat een genot. Zeker als je nog wappie bent.
Ik was ook echt trots op poel sloot zeeoceaan die ik achterliet. Rotterdam had er een nieuwe haven bij.
Dat doe je toch niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zou je opgepakt worden als je er opeens achter zou gaan staan en in die gozer zijn kont zou gaan plassen ?
Hoezo niet ?!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zou je opgepakt worden als je er opeens achter zou gaan staan en in die gozer zijn kont zou gaan plassen ?
Ziet dat eruit als Schagen?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef aloe_vera het volgende:
Zou het over deze steeg gaan?
http://www.noordhollandsd(...)ks+en+drugs+in+steeg
[..]
Kan ik me voorstellen dat je niet met een wildvreemde zonder condoom wilt neukenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:36 schreef Garisson72 het volgende:
En toch, noem mij maar raar, ziet het er voor mij niet uit als iets waarvan ik zeg "dat moet ik hoognodig ook eens meemaken" of zelfs "zagen mijn studentenjaren er ook maar zo uit."
Jammer zegquote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit filmpje speelt niet niet af in Rotterdam hoorDus jij hebt ook nooit in dat hoekje gepist.
Najaaazeg!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:21 schreef najazeg het volgende:
Dang ik zou er echt geen behoefte aan hebben om midden op straat twee mensen te zien neuken. Trouwens, daar kun je volgens mij voor worden opgepakt.
Dat is idd vrij smal, maar lijkt volgens mij in de verste verte niet op deze plek des ongeils.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Behoorlijk smal hoor.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.786754,4.798134&spn=0,0.002465&t=h&z=19&layer=c&cbll=52.786697,4.798002&panoid=ZySpeVwoUuk3HOPrP8ZbNA&cbp=12,125.32,,2,5.28
welke episode is dat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:32 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien een leuk nieuw onderwerp voor Alberto Stegeman ?
SBS 6 stem: NU VRIJDAG, EEN ONTHULLING DIE HEEL NEDERLAND OP ZIJN GRONDVESTINGEN ZAL LATEN SCHUDDELEN: "ONGELOOOOOFELIJK IK GA NU IN DIT MEISJE KOMEN !!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND, IEDEREEN DIE HET ZIET !!!!"
Het mooiste was nog altijd met zo'n kerel die zich aant trekken was in de auto en Alberto met de "je lampen staan nog aan" opmerking aan kwam zetten
Eerste seizoen geloof ik, sexparkeerplekken ging dat over.quote:
Ja ze kunnen moeilijk mee gaan doen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef RealZeus het volgende:Al die lui die er bij gaan staan kijken ook.
Nee ik denk dat hij haar heeft gepaaid met liederlijke teksten als "zo'n mooi meisje als jou heb ik nog nooit gezien" met vervolgens de mooiste beloftes, en zij is een vrouw dus die tuint daar natuurlijk zó in. Een beetje liplezer ziet haar na die uiterst romantische encounter dan tegen haar vriendinnen zeggen: "hij is zóóó romantisch!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat het gesprek zo verliep: "Heej hebje zin om te neuken ?"
Kom maar daar achter is een hoekje.
Dat waren de enige woorden die gewisseld waren !
quote:
Ik had de OP nog niet eens gezien, kwam hier terecht via een topic over Schagen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is idd vrij smal, maar lijkt volgens mij in de verste verte niet op deze plek des ongeils.
NHD, als in NoordHollands Dagblad? Welk artikel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had de OP nog niet eens gezien, kwam hier terecht via een topic over Schagen.
Waar ik naar link is wel het steegje uit het NHD artikel.
jawel hoor:quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja ze kunnen moeilijk mee gaan doen...
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |