i know, probeer hem dus ook up te loaden, is fok nog met andere videosites dan youtube compatible? Want vrees dat ie snel van youtube afgegooid wordt.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
Hij loopt gewoon weg en laat haar achter
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef -Willempie- het volgende:
Op 8:50: "Ruik eens aan mijn vinger?"
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef -Willempie- het volgende:
Want jij kon zien dat er geen condoom is gebruikt?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Fortitude het volgende:
Het zou je nieuwe vriendin maar zijn. SOA test is nergens voor nodig joh.
Doet die anders wel snel. En wordt ook gezegd in het filmpje.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef dwhprod het volgende:
[..]
Want jij kon zien dat er geen condoom is gebruikt?
Ziek inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef -Willempie- het volgende:
Wie zegt dat het niet gewoon vriend en vriendin is?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Fortitude het volgende:
Het zou je nieuwe vriendin maar zijn. SOA test is nergens voor nodig joh.
En die filmers hebben hetzelfde beeld als dat de kijker heeft.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Doet die anders wel snel. En wordt ook gezegd in het filmpje.
het staat bekend als pisplek volgens de commentaren bij skoften.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Feestkabouter het volgende:
effe over de titel: wie oplet ziet dat dit juist een plek is waar NIET gepist wordt.
quote:
Ik neuk liever niet buiten op een een of andere drukke dag midden in de stad in een hoekje met veel voorbijgangers, waar mensen om me heen lopen om het te filmen... jij wel?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
Nou, schokkend hee, mensen die seks hebben buiten. TS neukt alleen in bed?
[..]
Wie zegt dat het niet gewoon vriend en vriendin is?
Schokkend niet, jammerlijk wel, en plein public neuken, in een half hoekje midden in het centrum, voor iedereen zichtbaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
Nou, schokkend hee, mensen die seks hebben buiten. TS neukt alleen in bed?
Kan, ze gaan dan wel raar met elkaar om. Hoe ze achteraf weglopen enzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
Wie zegt dat het niet gewoon vriend en vriendin is?
Die zijn net zo erg, net alsof iemand die wilt zien!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wattt!?
hahaha dat filmpje...
en dat wijf dat er zo naast gaat staan filmen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |