Ik ken de vrouwtjes!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want je hebt nu al begrepen dat als jullie samen gaan wonen jij geen flikker meer te zeggen hebt?
Keck schnell ausgedacht, Herr Pedophile.
Ik hussel de vrouwtjes al sinds mijn vierde!quote:
Ze zijn nog steeds in de war door al dat gehussel?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hussel de vrouwtjes al sinds mijn vierde!
En nu liggen ze allemaal door elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar als je maar 3 weken vakantie hebt is het zo zonde van je reistijd als je naar Amerika gaatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Dat zeg ik toch ook niet?
![]()
Ik vind het alleen erg zielig voor die kids (en ja, ook voor de medepassagiers), zo'n lange en vermoeiende reis. Waarom niet gewoon met de auto ergens naartoe, dan kun je stoppen en luchten enzo. Maar dat is dikwijls niet goed genoeg voor papa en mama
Arme Laysa, helemaal door elkaar gehusseldquote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welnee....ik doe hier het husselenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme Laysa, helemaal door elkaar gehusseld
Ik wil ook een nwe broek kopenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis..
Gordijnen opgehaald voor Spanje..![]()
Witte kniebroek en gave korte broek gekocht.....![]()
En nu de zooi opruimen.
Door zwemmen, Jantje!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar als je maar 3 weken vakantie hebt is het zo zonde van je reistijd als je naar Amerika gaat
Dan heb je als moeder ontzettende spierpijn in je arm van het naar achteren maaien.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door zwemmen, Jantje!
Ook al ga je alleen naar Italië. De vliegreis is zo voorbij. Elf uur met vermoeide kinderen in een auto lijkt me een grotere opgave. Voor ouders en kinderen.
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door zwemmen, Jantje!
Ook al ga je alleen naar Italië. De vliegreis is zo voorbij. Elf uur met vermoeide kinderen in een auto lijkt me een grotere opgave. Voor ouders en kinderen.
Je bent duidelijk gezegendquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Noek het volgende:
Ik vind het allebei goed te doen, vliegen en lang in de auto zitten. Die van mij vinden ook echt alles leuk. Het is genetisch!
Nee, en nu? Ik wil idd niet op een camping in Klundert staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.
Gesjallig.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
Dan vlieg ik wel naar Klundert deze zomer!
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.
Oi.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Morgen gaan we tickets boeken naar de States. For me, my girlfriend & the 4 year old kiddo.![]()
Ik hoop dat er een Meertje Koekepeertje voor ons zit, dan mag 't menneke lekker tegen de rugzitting trappen. 10 uur lang sfeer aan boord.
Gaaf!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Morgen gaan we tickets boeken naar de States. For me, my girlfriend & the 4 year old kiddo.![]()
Ik hoop dat er een Meertje Koekepeertje voor ons zit, dan mag 't menneke lekker tegen de rugzitting trappen. 10 uur lang sfeer aan boord.
5 Merapunten voor deze reis!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Ik wens je een behouden reis en vooral veel ergernis toequote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
2 punten voor kinderen, 3 voor negers, 4 voor joden en 5 voor moslims.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat kind-onvriendelijke posts dan méér punten waard zijn.
Nee, nu kan ik uit politieke overwegingen geen deal sluiten.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
2 punten voor kinderen, 3 voor negers, 4 voor joden en 5 voor moslims.
1 punt voor gewoon een algemene onvriendelijke Mera-opmerking.
Deal!
De reis is het begin van de vakantie. Het is maar hoe je het verkooptquote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Excuse me, maar ik gun een kind geen urenlange verveelreis, dat is dan toch juist niét kind-onvriendelijk?
Joden is toch juist een ban?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!
Welnee dat ben je niet. Toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Excuse me, maar ik gun een kind geen urenlange verveelreis, dat is dan toch juist niét kind-onvriendelijk?
Maar goed, ik ben dus gewoon onvriendelijk in het algemeen.![]()
Binnen voor de fall out?quote:
Volgens mij is het beter als je met de kiddo met de auto naar de States gaat, anders moet ie zo'n lange zit in het vliegtuigquote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Je vergeet de pro-roken posts....quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!
Ja, ik zag al wel wat stoffige wolken deze kant op drijven, vanuit huis gezien komt het van de kant van Pietje...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnen voor de fall out?
Oe! Ik ga weer eens op zoek naar een film. Deze:
Ik vond anderhalf uur naar Zeeland vroeger al een ramp. Maar dat kwam ook omdat ik dan altijd ruzie kreeg met mijn broer en zus omdat ik die anderhalf uur constant Dokter Bernhard afwisselde met Rocky/Ik weet nog toen ik 18 was. En ook toen zong ik als een kraai.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
Merapunten![]()
Die van mij vinden net als Noek alles leuk, zelfs 12 uur in de auto naar Italië![]()
Jammer dat we niet gaan dit jaar, ik doe ze geen groter plezier
Je gaat nietquote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
Merapunten![]()
Die van mij vinden net als Noek alles leuk, zelfs 12 uur in de auto naar Italië![]()
Jammer dat we niet gaan dit jaar, ik doe ze geen groter plezier
Als iedereen zit te stressen en moeder met een hoop ellende de boel koest probeert te houden met af en toe een dropje, dan maakt het volgens mij weinig uit of je 1½ uur of 15 uur in de auto zit, het blijft hel.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond anderhalf uur naar Zeeland vroeger al een ramp. Maar dat kwam ook omdat ik dan altijd ruzie kreeg met mijn broer en zus omdat ik die anderhalf uur constant Dokter Bernhard afwisselde met Rocky/Ik weet nog toen ik 18 was. En ook toen zong ik als een kraai.
Ik ben team Mera, alleen al om het neerbuigende toontje waarmee ze van repliek wordt gediendquote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen het idee dat iedereen met kinderen maar in de buurt op vakantie zou moeten omdat het anders zielig zou zijn voor de kleintjes, dat vind ik eh... een beetje kort door de bocht. VROEM VROEM!
Boring maar wel correct.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik uit politieke overwegingen geen deal sluiten.
Hier zitten ze altijd geduldig hun tijd uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond anderhalf uur naar Zeeland vroeger al een ramp. Maar dat kwam ook omdat ik dan altijd ruzie kreeg met mijn broer en zus omdat ik die anderhalf uur constant Dokter Bernhard afwisselde met Rocky/Ik weet nog toen ik 18 was. En ook toen zong ik als een kraai.
Ja, minstens 6 Merapunten!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat niet? Je reinste kindermishandeling
Ze willen je als seksslaaf verkopen aan Afrika. Het is een loverboymaatschappij. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef CarOnline het volgende:
Haha belt net iemand van het kantoor van de krankenkasse dat ik nu ik werkloos ben, dus bij hun verzekerd ben.
En of ik mijn nieuwe pasje al gehad had? Ja.
En ze hadden nog een handtekening nodig van me.
Of ze vanavond even met het formulier langs konden komen?
Nah
Dus ik zeg: ik kom wel bij jullie kantoor langs, maar nee, ze gooien het wel op de post met een gratis enveloppe, kon ik tekenen en zo weer op de post gooien.
Dat heb ik bij Menzis nog nooit meegemaakt
Ja die heb ik dus niet, oen!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze willen je als seksslaaf verkopen aan Afrika. Het is een loverboymaatschappij. Dat kan niet anders.
Verbrand het formuliertje!![]()
Ja, dat is wel zo. Bij ons was het alleen altijd stressen. Vooral die keer dat we - in een ultieme (en kansloze) poging van mijn ouders om hun huwelijk te redden - met een (hoe heet zo'n inklaptentding ook weer dat je achter je auto hangt?) naar Zwitserland gingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:47 schreef Leandra het volgende:
Als iedereen zit te stressen en moeder met een hoop ellende de boel koest probeert te houden met af en toe een dropje, dan maakt het volgens mij weinig uit of je 1½ uur of 15 uur in de auto zit, het blijft hel.
Als het echter relaxed gaat en je je met z'n allen toch wel vermaakt dan kun je ook makkelijk naar zuid-Italië rijden.
Swaaa de vievreeee!!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Noek het volgende:
Naar schoonouders rijden is bijna even lang als vliegen naar Spanje. Ga lekker zelf op je vierkante meter wonen. Ik heb ruimte nodig. De wereld aan ruimte!
*maakt een grootse zwiep met de armen.
Kon je ze maar in de fik zetten.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
Dysfunctional families ... altijd goed voor de mooiste herinneringen
Wil je mijn familie nu op de brandstapel zetten?quote:
Mag het? Dan gebruik ik ze als voodoo-familie.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je mijn familie nu op de brandstapel zetten?
Had dat een paar jaar eerder gezegd, dan had ik je met alle liefde mijn pa cadeau gedaan. Helaas is ie al verbrand en ergens op zee weggegooid.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:55 schreef Noek het volgende:
Mag het? Dan gebruik ik ze als voodoo-familie.
In een potje?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar eerder gezegd, dan had ik je met alle liefde mijn pa cadeau gedaan. Helaas is ie al verbrand en ergens op zee weggegooid.
En dan in zijn oog prikken en dat mijn vader steeds naar zijn oog grijpt.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar eerder gezegd, dan had ik je met alle liefde mijn pa cadeau gedaan. Helaas is ie al verbrand en ergens op zee weggegooid.
Momenteel niks, maar dat kan zo omslaan he!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan in zijn oog prikken en dat mijn vader steeds naar zijn oog grijpt.
Jammer maar dan gaat het over.
Iemand nog een voodoo-familielid in de aanbieding? Zusjes heb ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |