Ja. Alles.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Netwerkkabels stelen... Moet je dan echt alles vastmaken aan de muur?? Belachelijk.
zou het in de lucht hangen? elin slaapt nooit lang maar maft nu al bijna 2.5 uurquote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef oeke het volgende:
Iew, wat een lange dunne asperge!![]()
Ik wil even naar buiten, maar mijn kind ligt gewoon al bijna 3 uur te slapen.
Nee, vanaf 19:00 vandaag. Van die brand in Bergen heb ik weinig gezien en dan zit ik nog redelijk in de buurt ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef oeke het volgende:
Oh, ik dacht die brand in Bergen.![]()
Jeetje, vanaf 19.00 gisteren? De radio heeft hier niet aan gestaan, dus ik heb het helemaal gemist.
Blegh, ik verveel me gewoon. Ga er bijna van internet shoppen.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Lois het volgende:
Brrrr wat een koud bankje om op te zitten, en ik moet al zovaak plassen vandaag (blaasontsteking)
Moet hij de straf in Duitsland uitzitten?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef miss_sly het volgende:
*ploft neer
Vandaag was de rechtzaak van mijn broer. Hij heeft 4 jaar en 3 maanden gekregen. Zijn vrouw 2 jaar voorwaardelijk, dus die gaat vandaag mee naar huis. Zwaar hoor voor mijn ouders om hun zoon voor zo lange tijd daar nu achter te moeten laten.
En die stomme vulkaan op IJsland...het is nog de vraag of schaap landt om 19 uur. Vanaf 19 uur zal het vliegverkeer van en naar Schiphol stilliggen, dus de hoop is dat hij nog als een van de laatsten kan landen. Ik hoop het maar!
Jij bent TE ergquote:
Dat je in Nederland amper straf krijg voor drugsdelicten wil nog niet zeggen dat dat in andere landen ook zo is...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Poppejans het volgende:
Dat vind ik nog best een hoge straf voor wat hij gedaan heeft Miss_Sly!
De titel van het bankje![]()
de foto gemist maar ik weet welke dat is, ieeeeew veel te eng die grote ..eh tuinslang
wel stoer dat je gewoon in de playgirl gaat staan als bekende man
Dat ben ik ook helemaal met je eens, volgens mij als het hier zou zijn gebeurd had hij misschien hoogstens een jaar gekregen. Hier moet je emand hebben vermoord wil het een jaar of 4/5 zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat je in Nederland amper straf krijg voor drugsdelicten wil nog niet zeggen dat dat in andere landen ook zo is...Er wordt hier heel veel gedoogd, veel zaken worden afgedaan met een sanctie... Het is niet voor niets dat onze buurlanden er schande over spreken...
dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het wel en zware straf maar vind het ook wel terecht dat hij die gekregen heeft. Ik neem aan dat hij vantevoren wist waar hij aan begon
Dat vind ik ook. Hij is niet de enige die gestraft wordt...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef innepin het volgende:
Miss SlyZo'n straf mag dan wel terecht zijn, leuk is anders
Ja, dat is het ergste, vind ik. Ik bedoel, vind het voor hem ook wel erg, maar hij heeft die risico's zelf genomen. Mijn ouders, daar vind ik het echt heel erg voor. Niet alleen de straf nu, de jaren dat hij opgesloten zal zitten, maar vooral ook de teleurstelling en het verdriet dat ze er van hebben. Dat is hun straf, en die hebben ze absoluut niet verdiend.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hij is niet de enige die gestraft wordt...
Dat gaat er vanaf idd. En eventueel vermindering wegens goed gedrag. Hij zit nu 5 maanden ongeveer. De advocaat had gezegd dat hij wellicht volgend jaar kerst thuis zou kunnen zijn, maar dat is nu nog maar de vraag.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Ticootje het volgende:
Maar hij zit er toch al een tijdje... Dat gaat er toch vanaf?
Ze hebben kennelijk een deal gesloten, waarbij zij als medeplichtige is gestraft, en hij als dader. Vandaar het verschil in strafmaat en vandaar dat ze nu naar huis mag.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is me alleen niet duidelijk waarom zijn vrouw zo mild gestraft wordt, die was toch net zo verantwoordelijk? Voor je ouders is het inderdaad heel verdrietig
Ongetwijfeld, maar of en hoe hij dan thuiskomt, is maar de vraag. En morgen moet ik werken en hoort hij thuis te zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef Soneal het volgende:
Das mooi, en anders zou het toch wel uitwijken naar Düsseldorf ofzo??
Ja, dat natuurlijk wel weerquote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar of en hoe hij dan thuiskomt, is maar de vraag. En morgen moet ik werken en hoort hij thuis te zijnDus wel handig als hij ook thuiskomt...en behalve dat vinden Senna en ik het ook wel erg fijn dat hij weer thuiskomt
volgens mij hoef je die maar kort te koken, tenzij je tot snot gekookte bietjes wiltquote:Op donderdag 15 april 2010 17:11 schreef E.T. het volgende:
ff cul-n00b vraag.. gesneden rode bietjes uit de supermarkt (van de koelafdeling), moet je die nog koken?
Vroeger had ik altijd verse bietjes, die uren moesten koken (lang leve de snelkookpan), maar nu voor het eerst deze en ik weet niet of ze al helemaal gaar zijn
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
azijn bij de bietjes huuu
Gewoon opwarmen en er dan wat suiker en peper bij doen rauwe uitjes en slasaus doorheen doen
ieuw slasaus door de bietjesquote:
Mjam, lekker! Wij eten vanavond sperzieboontjes gekookt in kokosmelk, en daarbij bieflappen in reepjes met stukjes tomaat en bosuitjes in green curry, geserveerd met rijst. Zo lekker!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga zo heerlijke courgettekoekjes met feta maken en couscoussalade met kikkererwten, peterselie en koriander. oh en tzaziki met turks brood
oeh, dat is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mjam, lekker! Wij ewten vanavond sperzieboontjes gekookt in kokosmelk, en daarbij bieflappen in reepjes met stukjes tomaat en bosuitjes in green curry, geserveerd met rijst. Zo lekker!
Mijn rug doet flink zeer en er komen wat blauwe plekken tevoorschijn. Mn SI-gewrichten hebben ook een flinke klap gehad, wat niet zo handig is want die deden al vreselijk veel zeer (reuma). Denk dat ik straks maar even in bad ga zitten om spierpijn te voorkomenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeh, dat is ook niet verkeerdraissa, hoe is het met je lichaam na de val van de trap?
he bah, wat naar zeg, hopelijk geeft t bad wat verlichting en daarna misschien met kruikje in de rug? Succes buurvrouw met opstandig kind, heeft hij het onderwerp zelf uitgekozen?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn rug doet flink zeer en er komen wat blauwe plekken tevoorschijn. Mn SI-gewrichten hebben ook een flinke klap gehad, wat niet zo handig is want die deden al vreselijk veel zeer (reuma). Denk dat ik straks maar even in bad ga zitten om spierpijn te voorkomen
Ik las biertjesquote:
Dan klinkt het in mijn oren weer een stuk minder rechtvaardig, alsof hij voor allebei gestraft is. Nou ja, het zal een keuze van hem ook geweest zijn, dan? Ik hoop dat hij snel kan worden overgeplaatst!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben kennelijk een deal gesloten, waarbij zij als medeplichtige is gestraft, en hij als dader. Vandaar het verschil in strafmaat en vandaar dat ze nu naar huis mag.
neusspray tegen aambeienquote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh gister hadden we het over aambeien. Was ook erg leuk.
Ik ben 3 weken geleden van de trap gevallen en, nog steeds heb ik er last van bij mijn ribbenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn rug doet flink zeer en er komen wat blauwe plekken tevoorschijn. Mn SI-gewrichten hebben ook een flinke klap gehad, wat niet zo handig is want die deden al vreselijk veel zeer (reuma). Denk dat ik straks maar even in bad ga zitten om spierpijn te voorkomen
Waarschijnlijk juli-augustus. We gaan denk ik 6 weken. De tent ziet er goed uit, en groot! De zak dan, we hebben hem nog niet opgezet. Binnenkort eens een weekendje proefkamperen. brrrrr.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, wanneer gaan jullie trouwens met vakantie?
''Dat gebeurt me niet nog eens''quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef mikoxx het volgende:
Het handdoekenrek meteen maar verwijderd? Wat dacht je?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn spreekbeurt is af.Euh, die van zoon dus. Hij heeft m echt wel zelf gemaakt maar mijn hemel wat een bevalling.
![]()
Schouderklopje voor mij want mijn geduld was om 18.00 uur al op.Maar er zijn geen buurjongetjes gesneuveld en zijn zelfvertrouwen is nog heel. ik heb alleen héél veel zin in vreet.
whahahahahaha, komkommer. lekker.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag je geen komkommer oppeuzelen of iets dergelijks?
Ik moet ineens zo sterk denken aan een werkstuk dat Wouter de volgende dag moest inleveren. En wie stond er vloekend en tierend de opmaak te fatsoeneren en geschikte plaatjes te pasten om 8 uur 's ochtends? Wraaaaaaah dat gebeurt me nooit meer.Ik weet het, ik moet leren loslaten en hem op laten draaien voor zijn idioot slechte planning en uitstelgedrag, maar dan denk ik aan alle keren dat mijn vader mij vroeger uit de brand hielp met dit soort dingen. Pay back time denk ik dan maar.
![]()
lolzquote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn spreekbeurt is af.Euh, die van zoon dus. Hij heeft m echt wel zelf gemaakt maar mijn hemel wat een bevalling.
![]()
Schouderklopje voor mij want mijn geduld was om 18.00 uur al op.Maar er zijn geen buurjongetjes gesneuveld en zijn zelfvertrouwen is nog heel. ik heb alleen héél veel zin in vreet.
Ik ook, zal wel janken worden deze keerquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga maar eens een lekker potje cranberrythee zetten.En over mijn lijk kijken. Pfoe.
Het was ook nog zijn eerste spreekbeurt ooit.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef mikoxx het volgende:
Over mijn lijk![]()
Buuf! Held! Ik snap je wel, maar goed, ik ben ook juf: dilemma! Knap dat je het zo volgehouden hebt. Thee al gezet?
ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook, zal wel janken worden deze keer.
ik krijg gewoonweg keihard de slappe lach en dan dus tranen met tuiten. helaas heeft vriendlief dat ook doorquote:Op donderdag 15 april 2010 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik wel volgas ga janken gaat hij me uitlachen
Dus ik jank inwendig gewoon keihard
Gaaf zeg, 6 weken met vakantie! Ben benieuwd hoe het proefkamperen gaat bevallen, nemen jullie dan (of met vakantie) ook zo'n geweldige foto?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef oeke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juli-augustus. We gaan denk ik 6 weken. De tent ziet er goed uit, en groot! De zak dan, we hebben hem nog niet opgezet. Binnenkort eens een weekendje proefkamperen. brrrrr.![]()
SOL, grappig dat zowel gister als vandaag je maaltijden vega zijn. Dat trok mijn aandacht.Hoop dat de jam lukt!
Miss, wat vervelend dat hij niet op schiphol kon landen. Hopelijk is hij snel thuis.
Ja precies! Ze kijken er ook altijd vrij triomfantelijk bij vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja daar zie ik hem ook wel voor aan! Of omdat we hem altijd wegjagen als hij net lekker ligt te slapen, omdat hij op een stoel ligt waar gezeten moet worden, of omdat hij weer in z`n eentje een 4persoonsbank bezet houdt. Ellendeling
Hij kwam vannacht rond een uur of 1 het bed in rollen. Vanaf Dusseldorf met de bus; hij had kennelijk meer beenruimte in de bus dan in het vliegtuigquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu pas!Joepie dat ie thuis is, maar jemig, wat een helachtige reis!!!
Als ik buiten kijk zie ik allemaal vage strepen hoog in de lucht. Dat schijnt dus echt die wolk te zijn
Oh shoot.... ik zal nog eens iets roepenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:
SChaap is niet geland. Dat wil zeggen, wel geland, maar in Dusseldorf
Stom, want ik had natuurlijk schiphol.nl in de gaten gehouden en zelfs toen ik op schiphol was, stond nog aangegeven dat hij zou landen om 18.44 uur...tot ik een telefoontje kreeg van schaap dat hij dus in Dusseldorf zat. Even afwachten of hij vanavond nog thuiskomt dus.
Raissa, ik las nog vna je valwat een schrik.
Lois, beterschap1
Gelukkigquote:
Neequote:
Ja, ik had je erover willen pm-en, maarja, volle pm-box hequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee![]()
ik word ook overal buiten gehouden hè.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, ik had je erover willen pm-en, maarja, volle pm-box he
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef easy-going het volgende:
Krijg net een sms-je:
"Sugar Lee Hooper is gisteravond uitgestrooid. Door het opwaaen van haar as is het hele vliegverkeer lamgelegd"
jouwes was volquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en niet even ruimte maken voor mij? *snif* ik weet genoeg.
ow.quote:
Krijg net een sms-je:
"Sugar Lee Hooper is gisteravond uitgestrooid. Door het opwaaen van haar as is het hele vliegverkeer lamgelegd"
Van mij wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Lois het volgende:
hahaha!! (mag je daarom lachen eigenlijk?)
Krijg net een sms-je:
Mooi en heftig boek.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Goeiedaaag ik ben net in het boek "Haar naam was Sarah" begonnen omdat m'n internet er tijdelijk uitlag. En ik wou er vanmiddag in de trein aan gaan beginnen. Maar nu dus vanmorgen al. Mooi boek zeg, ik verheug me al op de rest.
best wel jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:41 schreef Ticootje het volgende:
Vicky, dan heb je wel echt veel gekocht!
Ik vind het geen fijn boek, te triest en ook niet pakkend genoeg, maar ik moet het lezen anders wordt YPPY boosquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Goeiedaaag ik ben net in het boek "Haar naam was Sarah" begonnen omdat m'n internet er tijdelijk uitlag. En ik wou er vanmiddag in de trein aan gaan beginnen. Maar nu dus vanmorgen al. Mooi boek zeg, ik verheug me al op de rest.
Nou ja zeg, het was niet eens mijn idee!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn boek, te triest en ook niet pakkend genoeg, maar ik moet het lezen anders wordt YPPY boos
Nou, ik ga me zo losrukken van internet en toch maar lezen. Ik ben erg plichtsgetrouw dus lees het braaf uit voor zondag. Ik houd gewoon niet van verhalen over de oorlog(stijd), bij dit boek vind ik het waarheidsbesef wel groot en eigenlijk wil ik het daarom niet lezen, maar vind ik weer dat het moet omdat ik me anders een struisvogel voel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het was niet eens mijn idee!En ik heb het bijna uit.
Ik ben nog steeds wel onder de indruk van 'kleine bij' van Chris Cleave!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben hem ook gelezen met de leesclub, ik vond hem erg mooi, wel heel aangrijpend.
Oh, voor andere leesclubjes: "het meisje met de negen vingers" kan je rustig laten gaan!
Is echt een idioot boek was ons unanieme oordeel!
Tja, als je erover mee wilt praten, moet je het lezen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou weet ik het niet meer, moet ik het wél of niet lezen?
Ik heb het vervolg op Eten, Bidden en beminnen gelezen.Wat een aanfluiting zeg!
Zónde van mijn tijd en geld.
Ik wel 20-25 hoor, dus ik heb nog wel even te gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:53 schreef innepin het volgende:
Ik vond Haar naam was Sarah best mooi, maar niet pakkend idd. Ik was er niet lyrisch over in elk geval.
OMG BE ik wou dat ik jouw discipline had! Ik wil ook vijftien kilo kwijt
Ik heb het opgegeven op de helft. Maar ik praat wel mee hoor, moet geen probleem zijn voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn boek, te triest en ook niet pakkend genoeg, maar ik moet het lezen anders wordt YPPY boos
Bij Almelo zwaaien dan!! Daar zit ik rond dat tijdstip.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:08 schreef Books het volgende:
Voor ons is het rond de anderhalf/twee uurtjes rijden. Hij is net vertrokken van Schiedam naar hier en dan gaan we weg dus ik zal tussen vier en vijf naar je zwaaien Diaan.
Heel veel plezier en geef Mickey een dikke kusquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 1 uur en dan zie ik Milou weerLekker vroeg eten en dan te bed samen, om 12 uur worden we opgehaald en om 1 uur richting Paris
Wat zal ik blij zijn als ik in de nacht van zaterdag op zondag mijn bed weer zie
ja, dat vond ik wel leuk ja. Maar ik ben nou een keer een zweefteef.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef innepin het volgende:
@buuf: vond je Eten Bidden Beminnen wel leuk dan? Ik vond dat zo'n gedrocht dat ik halverwege maar op ben gehouden. Wat een gezwets...
Veel plezier Books!
Ja zeg, motiveer me nog even!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven op de helft. Maar ik praat wel mee hoor, moet geen probleem zijn voor mij![]()
Ik ben veel te druk met VT wonen en 101 woonideeen lezenWe zijn een huis (nou ja een stuk betonne vloer vooralsnog) rijker
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat vond ik wel leuk ja. Maar ik ben nou een keer een zweefteef.
Hij wordt steeds interessanter, vind ik. Helpt dat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja zeg, motiveer me nog even!![]()
![]()
Buuf ik vind jou heul geen zweefteef! Ik vind dat een eng woord en jij bent dat niet!
ik heb het boek helemaal stuk gelezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat vond ik wel leuk ja. Maar ik ben nou een keer een zweefteef.
zelf maken!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er even op gegoogled, maar dat boek lijkt mij ook best leuk!!
Weet iemand waar ik een leuke stoere speenkoord zonder kralen maar van stof kan vinden?? Ik heb al in de stad gekeken en op div. websites maar kan nog niet echt iets vinden wat me zint.
wil ik ook, net als met een indrukwekkende film vind ik het ook fijn om na te praten over boeken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook graag een leesclubje in het Oosten van het land. Iemand??
quote:
Waar woon jij??quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil ik ook, net als met een indrukwekkende film vind ik het ook fijn om na te praten over boeken.
Zelf (laten) maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er even op gegoogled, maar dat boek lijkt mij ook best leuk!!
Weet iemand waar ik een leuke stoere speenkoord zonder kralen maar van stof kan vinden?? Ik heb al in de stad gekeken en op div. websites maar kan nog niet echt iets vinden wat me zint.
Da's best een krachtige stofzuiger dan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:
zucht bestaat er ook een huishoudblundertopic, heb net mijn huissleutels opgezogennouja, moest de zak toch openmaken omdat ik laatst ook al een sok had opgezogen
Ik denk niet dat mijn boekensmaak in het standaard rijtje voor een boekenclub zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook graag een leesclubje in het Oosten van het land. Iemand??
ja dat constateerde ik laatst ookal toen ik die sok had opgezogenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's best een krachtige stofzuiger dan!
Zo kunnen we toch van elkaar leren?? Ik wil ook best een keer wat zwaarders lezen hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn boekensmaak in het standaard rijtje voor een boekenclub zit
(oa Dean Koontz, iig geen romantjes) Anders was het wel gezelig geweest
ohja dat is ook zo sufquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, dat zou ik hier ook nog wel zien gebeuren, sleutels opzuigen, behalve dan dat mijn sleutelbos te groot is...
Ook heel stom: je kind van 15 maanden een koekje geven, net nadat je gezogen hebt. Dan mag je weer opnieuw beginnen...
oh dat zou ik zeker doen! milou is dus 3 weken geleden al een weekend geweestquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
Heerlijk zeg naar Disneyland.. ik wil ook... in januari 2011 heb ik mn 12,5 jarig ambtsjubileum en krijg dan een klein geldbedrag.. daarvan wil ik met de kinderen naar Disneyland..
Ik zou je wel willen helpen, maar ik heb geen stoere stofjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
SOL, dat is inderdaad niet in de buurt...![]()
Moussy, ik heb niet eens een naaimachine... Ik kan dat echt niet. Dan wordt het een stukje stof aan de speen en dan vastgeknoopt aan de jas. Oid.
Ik ben zelf al 2x geweest, maar toen nog zonder kind(ere) en Peaceman. Dus de volgende keer wordt met kinderen en Peaceman. Disneyland isquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dat zou ik zeker doen! milou is dus 3 weken geleden al een weekend geweest
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, maar ik heb geen stoere stofjes.
Delftsblauw is ook niet mijn ding... ik heb een aantal leuke gezien, maar die zijn met klittenband. Ik heb het idee dat Lennon die zo los heeft. En ik vind met een naam ook wel weer leuk eigenlijk. Nou ja, ik kijk nog even verder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn er toch ook wel in 'kek' delfts blauw ofzo?
Niet helemaal mijn idee van stoer, maar als voorbeeld zeg maar.
Die heb ik gezien inderdaad. Die onderste vind ik leuk alleen jammer dat die met bruin is. Miep...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, zoiets?
[ afbeelding ]
www.anykid.nl
Of deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien inderdaad. Die onderste vind ik leuk alleen jammer dat die met bruin is. Miep...Misschien moet ik me daar maar eens overheen zetten.....
Thnx BE voor het meedenken.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik dacht: ORANJE! Dat is goed!
Maar ik was dat van bruin even vergeten.
Er staan er wel heel veel op die site, maar er moet mara net iets tussen zitten.
Volgens mij hebben wij die niet in de buurt... zal vanavond eens kijken. Die van de IKEA zien er ook leuk uit trouwens.quote:
Beetje heel laat, maar het is allemaal online (terug) te zien he? De aflevering van volgende week heb ik net al zitten kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Pffff
Heb ik nu te laat ingetuned of hebben ze de koets van Maartje niet laten zien meer?![]()
En die Sandra.Dappere.
The curious incident of the dog at night-time? Die vond ik wel leuk jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef Oxymoron het volgende:
Over boeken: ik vond dat ''Priemgetallen-boek'' (titel weet ik zo snel niet) ook echt stom. Terwijl veel mensen het práchtig vinden.
Misschien omdat ik zelf een autist ben, dat het me zo ''saai'' overkwam.![]()
ik had het boek al lang&breed uit, toen ik hoorde van mijn moeder dat het (ook) overr autisme ging; nou ik had het er niet uitgehaald![]()
![]()
Ik lees het liefst thrillers en detectives, Zweedse
Nee ik bedoel een anderequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef innepin het volgende:
[..]
The curious incident of the dog at night-time? Die vond ik wel leuk ja
Ken je de boeken van Lisa Marklund? Ik heb er een paar geleend van mijn zus. Die zegt dat ze leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef Oxymoron het volgende:
Over boeken: ik vond dat ''Priemgetallen-boek'' (titel weet ik zo snel niet) ook echt stom. Terwijl veel mensen het práchtig vinden.
Misschien omdat ik zelf een autist ben, dat het me zo ''saai'' overkwam.![]()
ik had het boek al lang&breed uit, toen ik hoorde van mijn moeder dat het (ook) overr autisme ging; nou ik had het er niet uitgehaald![]()
![]()
Ik lees het liefst thrillers en detectives, Zweedse
Ahhha okee. Ik dacht autisme + priemgetallen + populair boek en kwam daar bij uit. De eenzaamheid van de priemgetallen klinkt niet als een boek dat ik vrijwillig zou lezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:51 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een andere![]()
Die van de hond in de nacht is héél goed en grappig.En ik ben ook naar het toneel daarvan geweest.
Ha dat is juist het autismequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:00 schreef pinquit het volgende:
Ik vond het niet nodig dat elke keer alles uitgelegd moest worden, omdat ik t idee heb dat veel al voor zich spreekt.
Oeh leuk zeg! Ik wil daar ook een keertje heen maar ik wacht maar totdat Mila een stukje groter isquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
Heerlijk zeg naar Disneyland.. ik wil ook... in januari 2011 heb ik mn 12,5 jarig ambtsjubileum en krijg dan een klein geldbedrag.. daarvan wil ik met de kinderen naar Disneyland..
die blijft hier ook favoriet van milouquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:00 schreef Estrys het volgende:
De eenzaamheid van de priemgetallen heb ik ook nog ongelezen in de kast staan.
Kom op het moment niet veel verder dan 'over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft'
Oh joh, dat vond ik nou juist erg fascinerend. Ik vond het ook wel een beetje een verdrietig boek, jij niet Oxy?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:00 schreef pinquit het volgende:
haha ja t was een halve zin omdat ik m niet kon afmaken. daarom haalde ik m wegveel te euh uitgebreid ofzo. Ik vond het niet nodig dat elke keer alles uitgelegd moest worden, omdat ik t idee heb dat veel al voor zich spreekt. Het verhaal vond ik best goed, maar ik vond op een gegeven moment dat er íets teveel op het autisme in werd gegaan.
Blegh, ik moet hem eigenlijk zondagavond uithebben, dan heb ik boekenclub, maar ik kom er maar niet in verder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:54 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vond ook niks aan de eenzaamheid van priemgetallen. En ik begrijp de ophef over Haar naam was Sarah niet zo goed. Het is een aangrijpend boek hoor, sommige passages heb ik met natte ogen gelezen, maar echt hemelschokkend geweldig, neuh.
Leuke boeken ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ken je de boeken van Lisa Marklund? Ik heb er een paar geleend van mijn zus. Die zegt dat ze leuk zijn.Was al eens begonnen in een en het leest wel fijn! Henning Mankel schrijft echt fijne detectives vind ik.
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen maar hij is deze zomer gastspreker op ons congres, mss dan toch maar eens doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ken je de boeken van Lisa Marklund? Ik heb er een paar geleend van mijn zus. Die zegt dat ze leuk zijn.Was al eens begonnen in een en het leest wel fijn! Henning Mankel schrijft echt fijne detectives vind ik.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz milou ligt al te slapen: nee hoor mammie ik ben niette moe... 2 minuten later valt ze zo om
Hai!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Blegh, ik moet hem eigenlijk zondagavond uithebben, dan heb ik boekenclub, maar ik kom er maar niet in verder.
Die priemgetallen zal ik eens gaan zoeken.
Niet echt spierpijn, meer echte pijn, botpijn ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die blijft hier ook favoriet van milouGoedzo raissa
Nog spierpijn overgehouden van gister?
Maandag al!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo lief....
Liza Marklund heb ik volgens mij onlangs nog gelezen... even gekeken en ja: Studio Zes.
Raissa, wat fijn dat het gesprek goed ging. Wanneer hoor je meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |