Ja. Alles.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Netwerkkabels stelen... Moet je dan echt alles vastmaken aan de muur?? Belachelijk.
zou het in de lucht hangen? elin slaapt nooit lang maar maft nu al bijna 2.5 uurquote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef oeke het volgende:
Iew, wat een lange dunne asperge!![]()
Ik wil even naar buiten, maar mijn kind ligt gewoon al bijna 3 uur te slapen.
Nee, vanaf 19:00 vandaag. Van die brand in Bergen heb ik weinig gezien en dan zit ik nog redelijk in de buurt ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef oeke het volgende:
Oh, ik dacht die brand in Bergen.![]()
Jeetje, vanaf 19.00 gisteren? De radio heeft hier niet aan gestaan, dus ik heb het helemaal gemist.
Blegh, ik verveel me gewoon. Ga er bijna van internet shoppen.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Lois het volgende:
Brrrr wat een koud bankje om op te zitten, en ik moet al zovaak plassen vandaag (blaasontsteking)
Moet hij de straf in Duitsland uitzitten?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef miss_sly het volgende:
*ploft neer
Vandaag was de rechtzaak van mijn broer. Hij heeft 4 jaar en 3 maanden gekregen. Zijn vrouw 2 jaar voorwaardelijk, dus die gaat vandaag mee naar huis. Zwaar hoor voor mijn ouders om hun zoon voor zo lange tijd daar nu achter te moeten laten.
En die stomme vulkaan op IJsland...het is nog de vraag of schaap landt om 19 uur. Vanaf 19 uur zal het vliegverkeer van en naar Schiphol stilliggen, dus de hoop is dat hij nog als een van de laatsten kan landen. Ik hoop het maar!
Jij bent TE ergquote:
Dat je in Nederland amper straf krijg voor drugsdelicten wil nog niet zeggen dat dat in andere landen ook zo is...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Poppejans het volgende:
Dat vind ik nog best een hoge straf voor wat hij gedaan heeft Miss_Sly!
De titel van het bankje![]()
de foto gemist maar ik weet welke dat is, ieeeeew veel te eng die grote ..eh tuinslang
wel stoer dat je gewoon in de playgirl gaat staan als bekende man
Dat ben ik ook helemaal met je eens, volgens mij als het hier zou zijn gebeurd had hij misschien hoogstens een jaar gekregen. Hier moet je emand hebben vermoord wil het een jaar of 4/5 zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat je in Nederland amper straf krijg voor drugsdelicten wil nog niet zeggen dat dat in andere landen ook zo is...Er wordt hier heel veel gedoogd, veel zaken worden afgedaan met een sanctie... Het is niet voor niets dat onze buurlanden er schande over spreken...
dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het wel en zware straf maar vind het ook wel terecht dat hij die gekregen heeft. Ik neem aan dat hij vantevoren wist waar hij aan begon
Dat vind ik ook. Hij is niet de enige die gestraft wordt...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef innepin het volgende:
Miss SlyZo'n straf mag dan wel terecht zijn, leuk is anders
Ja, dat is het ergste, vind ik. Ik bedoel, vind het voor hem ook wel erg, maar hij heeft die risico's zelf genomen. Mijn ouders, daar vind ik het echt heel erg voor. Niet alleen de straf nu, de jaren dat hij opgesloten zal zitten, maar vooral ook de teleurstelling en het verdriet dat ze er van hebben. Dat is hun straf, en die hebben ze absoluut niet verdiend.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hij is niet de enige die gestraft wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |